Legnum? |
Autor |
Wiadomość |
mirex94
Mitsumaniak
Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 307 Skąd: Zielona góra
|
Wysłany: 21-08-2013, 11:24 Legnum?
|
|
|
jest jakas osoba na forum majaca legnuma ale do normalnej jazdy?? brzmi glupio ale chodzi mi czy ktos juz probowal robic legnuma tak na cywilnie tylko ze z wieksza iloscia koni?? niz zwykle samochody?? moj kuzyn ma volvo v40 t4 200km i sie zastanawiam czy legnum tez moze byc mocny ale bez inwestowania w drogie czesci np hamulce itd?? co myslicie?? tylko nie zakrzyczcie mnie ze nie po to sie kupuje legnuma |
_________________ Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.
Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"
 |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 21-08-2013, 13:53
|
|
|
Cytat: | 280 kucy to mało z napędem na 4 łapy |
powiedział kolega co ma 115KM w dieslu, nie obrażając nikogo a tak na serio, 280km robi dobra robote, szczegolnie wtedy gdy na oske sie slizgasz |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
Ostatnio zmieniony przez danino88 21-08-2013, 15:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-08-2013, 14:19
|
|
|
Ja bym i 260 kuniów w galancie 4x4 przytulił..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
MATTNATTS
Forumowicz
Auto: v6 ];->
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 302 Skąd: Opole
|
Wysłany: 21-08-2013, 16:58
|
|
|
Ja z checia tez przytulilbym 260koni nawet na jedna oske w manualu |
_________________
 |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21-08-2013, 18:26
|
|
|
danino88 napisał/a: | Cytat: | 280 kucy to mało z napędem na 4 łapy |
powiedział kolega co ma 115KM w dieslu, nie obrażając nikogo a tak na serio, 280km robi dobra robote, szczegolnie wtedy gdy na oske sie slizgasz |
nie 115KM tylko 102KM się nie gniewam kolego
A Legnum to SZATAN, a nie samochód |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM
Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D
Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 21-08-2013, 18:35
|
|
|
Cytat: | nie 115KM tylko 102KM się nie gniewam kolego
A Legnum to SZATAN, a nie samochód |
no właśnie, najpierw trzeba sie przejechac a dopiero cos mowic konkretnego, tym bardziej radzić komus |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
borimichal
Forumowicz
Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 21-08-2013, 22:03
|
|
|
Ale przeciez legnumy/vr4 to normalne samochody.
wiec oprocz zwiekszonego spalania uzytkujesz go jak kazdy inny samochod-zaden demon mocy ktory Cie zabije to to nie jest(a juz napewno nie w automacie). |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-08-2013, 23:21
|
|
|
Jest taka osoba . Od ponad 4 lat jeżdżę na codzień Legnumem vr-4. Ponad 60 000 km, bez znaczących awarii (najpoważniejsza to pęknięta chłodnica)
Hamulce z obawy o własne i cudze zdrowie i życie warto wymienić, zwłaszcza w preliftach 275 mm tarczy to śmiech. Dobre tarcze do Brembo kosztują wprawdzie trochę, ale przy normalnej jeździe starczają na długo, klocki są tanie. Silniki nie kochają gazu, a zwłaszcza gazowników montujących tanie instalacje, więc warto pogodzić się ze spalaniem na poziomie 16-18 l/100 km w mieście i 9-12 w trasie. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mirex94
Mitsumaniak
Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 307 Skąd: Zielona góra
|
Wysłany: 30-08-2013, 00:11
|
|
|
a reszta czesci no amory itd sa duzo drozsze? niz do zwyklego gala czy porownywalnie??? |
_________________ Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.
Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 30-08-2013, 13:51
|
|
|
Amory przód ok. 450$, tył 450 zł/para - ostatnio kupowałem |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|