Eclipse 1g falujące obroty |
Autor |
Wiadomość |
bycekkamil
Nowy Forumowicz kamol
Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2013 Posty: 11 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 29-08-2013, 08:59 Eclipse 1g falujące obroty
|
|
|
Witam wszystkich Mam taki problem że kupiłem eclipse 1g, no falują mi obroty i nie wiem zabardzo za co się zabrać doradzicie coś ?? Dzieki |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-08-2013, 19:21
|
|
|
Na początek czyszczenie dokładne przepustnicy. Jak nie pomoże to zajmij się silniczkiem krokowym. |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 29-08-2013, 21:30
|
|
|
nieszczelnosc ukladu dolotowego 99% to wlasnie to mam 2 eclipsy wiem co mowie |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
bycekkamil
Nowy Forumowicz kamol
Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2013 Posty: 11 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 30-08-2013, 10:28
|
|
|
Powiem tak , sprawdziłem układ dolotowy szczelny , więdz wziołem się za sprawdzenie krokowego i tak na 1-2 pinie pokazuje 3 ohm na 3-4 (nic) na 5-6 30 ohm
Dalej to już sam nie wiem za co się brać
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 30-08-2013, 10:36
|
|
|
Za poprawne sprawdzenie krokowego
1-2 ma być 30 ohm
2-3 ma być 30 ohm
4-5 ma być 30 ohm
5-6 ma być 30 ohm
1-3 ma być 60 ohm
4-6 ma być 60 ohm |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
bycekkamil
Nowy Forumowicz kamol
Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2013 Posty: 11 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 30-08-2013, 11:39
|
|
|
Czyli pierwsze co to będę musiał się rozglądnąć z krokowym ;/ Gdzie taki dostanę ?? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-08-2013, 12:29
|
|
|
da radę naprawić - Bartek ogarnia temat |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 30-08-2013, 13:17
|
|
|
Da się ogarnąć, ale oczy już nie te i nie bawię się w takie sprawy.
http://www.topendpower.pl...0gt+galant.html
PS. jak faktycznie masz 3 ohmy pomiędzy 1 a 2, to do naprawy masz jeszcze ECU |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
bycekkamil
Nowy Forumowicz kamol
Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2013 Posty: 11 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 30-08-2013, 14:10
|
|
|
omg 600 zł taki silniczek ;oooo ale mnie pocieszyłeś xd To chyba rozglądnę się za używanym...
Nie da rady go jakoś naprawić ??
A w ecu to tylko wymiana kondensatorów wystarczy ??
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 30-08-2013, 14:15
|
|
|
bycekkamil napisał/a: | A w ecu to tylko wymiana kondensatorów wystarczy ?? |
nie - uszkodzony jest sterownik silniczka (drobny układ scalony, pozyskiwalny tylko z uszkodzonych inaczej ECU), one nie wytrzymują prądowo jak opór jest mniejszy niż 10 ohm
Da radę go naprawić, ale zabawa z kabelkami grubości 0.1 mm nawiniętymi w cewkę, zalaną żywicą wymaga niesamowitej precyzji i świetnych oczu, których mi bardzo ostatnio brakuje.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 30-08-2013, 17:58
|
|
|
W Eclipse nie jest taki, tam funkcje takiego sterownika pełny główny procesor ale na szczęście za pomocą driverów, które wybuchają (czasem dosłownie ) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
bycekkamil
Nowy Forumowicz kamol
Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2013 Posty: 11 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 31-08-2013, 11:49
|
|
|
o masakra powoli już trace wene do wzięcia się do naprawy za to . Teraz to silniczek , ecu , CE się swieci po 3-4 minutach ;/ |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 31-08-2013, 23:52
|
|
|
bycekkamil napisał/a: | o masakra powoli już trace wene do wzięcia się do naprawy za to . Teraz to silniczek , ecu , CE się swieci po 3-4 minutach ;/ | ECU nie potrafi wykryć że silniczek jest w złym położeniu, jedynie po objawach pracy silnika może się domyśleć że jest coś nie tak z dolotem.
Co do silniczków to sprawność cewek nie oznacza sprawności silniczka. U mnie jak padł silniczek to na stole wydawał się sprawny, odpowiednio sterując złączami mogłem nim obracać, a mimo to silnik się dławił jak zdjąłem nogę z gazu. |
|
|
|
 |
bycekkamil
Nowy Forumowicz kamol
Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2013 Posty: 11 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 01-09-2013, 02:25
|
|
|
Dzisiaj poskłądame wszystko na starym silniczku, znajomy mi mówił zebym sprobował odpiąć czujnik przepustnicy jak odpiołem to silnik chodził na 2300 obrotów jak odpiołem przepływomierz to silnik miał obroty 1000. czyli co można stwiedzić po tym ? |
Ostatnio zmieniony przez bycekkamil 03-09-2013, 16:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|