 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA5A 1.8] Przepustnica w CA0 GTI |
Autor |
Wiadomość |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-01-2007, 13:21 [CA5A 1.8] Przepustnica w CA0 GTI
|
|
|
Po regulacjie obnrotów, mam takie pytanko czy przepustnica przy spuszczonym pedale gazu powinna byc calkowicie zamknieta czy minimalnie otwarta (tzn tak delikatnie uchylona) ?? |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 00:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-01-2007, 18:35
|
|
|
jesli masz wylaczony zaplon powinna byc max na dole (zamknieta)...przy wlaczonym zapłonie TPS sam ustala otwarcie... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 18-01-2007, 19:11
|
|
|
wg instrukcji powinna byc delikatnie otwarta - po to sie ustawia srubke zgrubna wkrecajac ja o 1 i 1/4 obrotu od momentu dotkniecia dzwigni, co deliktanie otwiera przepustnice
ale gdyby nawet byla zamknieta, to w tym silniku sa jeszcze 2 dodatkowe drogi powietrza |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-01-2007, 19:14
|
|
|
jak to wyrazic?? hmm przekrecajac śrubke zgrubna sprawiasz ze ona jest na granicy zamknieta/otwarta--lekko wisi w powietrzu zarazem zamykajac doplyw....ok ok szczegoly... |
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-01-2007, 22:39
|
|
|
Dzieki, wlasnie o to mi chodziło bo przy ustawianiu (tak zrobilem 1 i 1/4) i to mnie zastanowilo czy wlasnie tak powinno byc czy nie powinna byc przypadkiem poprostu calkiem zamknieta Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|