Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 1g falujące obroty
Autor Wiadomość
bycekkamil 
Nowy Forumowicz
kamol

Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 11
Skąd: Dębica
Wysłany: 29-08-2013, 08:59   Eclipse 1g falujące obroty

Witam wszystkich :) Mam taki problem że kupiłem eclipse 1g, no falują mi obroty i nie wiem zabardzo za co się zabrać doradzicie coś ?? Dzieki :|
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-08-2013, 19:21   

Na początek czyszczenie dokładne przepustnicy. Jak nie pomoże to zajmij się silniczkiem krokowym.
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 29-08-2013, 21:30   

nieszczelnosc ukladu dolotowego :P 99% to wlasnie to mam 2 eclipsy wiem co mowie
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
bycekkamil 
Nowy Forumowicz
kamol

Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 11
Skąd: Dębica
Wysłany: 30-08-2013, 10:28   

Powiem tak , sprawdziłem układ dolotowy szczelny , więdz wziołem się za sprawdzenie krokowego i tak na 1-2 pinie pokazuje 3 ohm na 3-4 (nic) na 5-6 30 ohm
Dalej to już sam nie wiem za co się brać
Pozdrawiam
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 30-08-2013, 10:36   

Za poprawne sprawdzenie krokowego

1-2 ma być 30 ohm
2-3 ma być 30 ohm
4-5 ma być 30 ohm
5-6 ma być 30 ohm

1-3 ma być 60 ohm
4-6 ma być 60 ohm
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
bycekkamil 
Nowy Forumowicz
kamol

Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 11
Skąd: Dębica
Wysłany: 30-08-2013, 11:39   

Czyli pierwsze co to będę musiał się rozglądnąć z krokowym ;/ Gdzie taki dostanę ?? :(
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-08-2013, 12:29   

da radę naprawić - Bartek ogarnia temat
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 30-08-2013, 13:17   

Da się ogarnąć, ale oczy już nie te i nie bawię się w takie sprawy.

http://www.topendpower.pl...0gt+galant.html

PS. jak faktycznie masz 3 ohmy pomiędzy 1 a 2, to do naprawy masz jeszcze ECU
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
bycekkamil 
Nowy Forumowicz
kamol

Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 11
Skąd: Dębica
Wysłany: 30-08-2013, 14:10   

omg 600 zł taki silniczek ;oooo ale mnie pocieszyłeś xd To chyba rozglądnę się za używanym...
Nie da rady go jakoś naprawić ??
A w ecu to tylko wymiana kondensatorów wystarczy ??
Pozdrawiam
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 30-08-2013, 14:15   

bycekkamil napisał/a:
A w ecu to tylko wymiana kondensatorów wystarczy ??


nie - uszkodzony jest sterownik silniczka (drobny układ scalony, pozyskiwalny tylko z uszkodzonych inaczej ECU), one nie wytrzymują prądowo jak opór jest mniejszy niż 10 ohm

Da radę go naprawić, ale zabawa z kabelkami grubości 0.1 mm nawiniętymi w cewkę, zalaną żywicą wymaga niesamowitej precyzji i świetnych oczu, których mi bardzo ostatnio brakuje....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-08-2013, 14:47   

Bartek napisał/a:
drobny układ scalony
niedostępny w PL
najczęściej ten:
http://www.datasheetcatal...6/M54670P.shtml
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 30-08-2013, 17:58   

Krzyzak napisał/a:
najczęściej ten:
http://www.datasheetcatal...6/M54670P.shtml


W Eclipse nie jest taki, tam funkcje takiego sterownika pełny główny procesor ale na szczęście za pomocą driverów, które wybuchają (czasem dosłownie ;) )
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
bycekkamil 
Nowy Forumowicz
kamol

Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 11
Skąd: Dębica
Wysłany: 31-08-2013, 11:49   

o masakra powoli już trace wene do wzięcia się do naprawy za to . Teraz to silniczek , ecu , CE się swieci po 3-4 minutach ;/
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 31-08-2013, 23:52   

bycekkamil napisał/a:
o masakra powoli już trace wene do wzięcia się do naprawy za to . Teraz to silniczek , ecu , CE się swieci po 3-4 minutach ;/
ECU nie potrafi wykryć że silniczek jest w złym położeniu, jedynie po objawach pracy silnika może się domyśleć że jest coś nie tak z dolotem.

Co do silniczków to sprawność cewek nie oznacza sprawności silniczka. U mnie jak padł silniczek to na stole wydawał się sprawny, odpowiednio sterując złączami mogłem nim obracać, a mimo to silnik się dławił jak zdjąłem nogę z gazu.
 
 
bycekkamil 
Nowy Forumowicz
kamol

Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 11
Skąd: Dębica
Wysłany: 01-09-2013, 02:25   

Dzisiaj poskłądame wszystko na starym silniczku, znajomy mi mówił zebym sprobował odpiąć czujnik przepustnicy jak odpiołem to silnik chodził na 2300 obrotów jak odpiołem przepływomierz to silnik miał obroty 1000. czyli co można stwiedzić po tym ?
Ostatnio zmieniony przez bycekkamil 03-09-2013, 16:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.