 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Czujnik/termo-wyłącznik płynu chłodzącego |
Autor |
Wiadomość |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-09-2013, 13:38 Czujnik/termo-wyłącznik płynu chłodzącego
|
|
|
Czujnik/termo-wyłącznik płynu chłodzącego w mitsubishi 2,8 są wmontowane podobno 3 sztuki. Jeden z nich wpływa na pracę świec żarowych. Pomóżcie, który to jest->> symbol specyfikacja, najchętniej to wszystkich 3 ?? 2 ??. Dwa z nich znajdują się przy wyjściu z silnika. Nie otwiera się już ta rosyjska strona na której jest to wszystko ładnie rozpisane, może tylko u mnie się nie otwiera |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 05-09-2013, 21:53
|
|
|
Dwupinowy. Pozostałe 2 są jednopinowe. Najprawdopodobniej blisko wlotu górnego węża do głowicy. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-09-2013, 08:27
|
|
|
Cytat: | Dwupinowy. Pozostałe 2 są jednopinowe. | a który "pokazuje" temperaturę wody? Dwupinowy już namierzyłem u Zbyszka
Dla potomnych: dwupinowe->> biała końcówka ->> współpracuje z klimą. brązowa->>współpracuje ze świecami żarowymi. Tylko jeszcze pozostaje namierzenie sterownika.
Jednopinowa "pokazuje" temperaturę.
Po tym jak świece żarowe się upaliły ->> grzały cały czas zdecydowanie przechodzę na "ręczne" grzanie świec ->> przycisk w kabinie. Czujnik koszt +/- 50zł naprawa głowicy ze wszystkimi konsekwencjami 2tyś
Nie ma to jak historyczne już świece płomieniowe (któraś Toyota) też na przycisk. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
|
|