 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.8 TD] Chwilę po uruchomieniu gubi zapłony |
Autor |
Wiadomość |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 372 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 03-09-2013, 10:13 [2.8 TD] Chwilę po uruchomieniu gubi zapłony
|
|
|
Cześć.
Silnik 4M40 - czyli 2,8TD.
Silnik praktycznie zawsze odpala natychmiast.
Kilka razy przez półtora roku tak się zdarzyło, ostatnio już trzeci raz w przeciągu ok. 2 tygodni:
Zaraz po uruchomieniu silnik pracuje równo przez kilkanaście-kilkadziesiąt sekund, po czym zaczynają "wypadać" zapłony. Silnik praktycznie nie reaguje na dodanie gazu, z rury wydechowej leci biały dym i czuć naftę. Jest tak przez kilkadziesiąt sekund, po czym zaczyna pracować normalnie. Czasem też przestają pracować 2 cylindry, obroty spadają poniżej 500, wtedy go wyłączam, aby nie męczyć panewek. Po dłuższym (kilkusekundowym) kręceniu odpala na 3 cylindrach i po pewnym czasie zaskakują wszystkie cylindry, natychmiast znika biały dym.
Czego szukać?
Gdyby problem był ze świecami, to raczej nie zapalałby tak ochoczo |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 03-09-2013, 10:22
|
|
|
symering na pompie wtryskowej
było o tym wertowane to wada fabryczna |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 372 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 03-09-2013, 13:44
|
|
|
lukas 78 napisał/a: | symering na pompie wtryskowej
było o tym wertowane to wada fabryczna |
Dupa ze mnie
Forum przeczytałem praktycznie całe, ale o zapowietrzaniu nie skojarzyłem.
Problem, że linki w starych postach "idą w powietrze", a wyjmować pompę wtryskową bez opisu to lekkie ryzyko.
Zbyszku - czytaj maile |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
|
|