Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Aparat zapłonowy
Autor Wiadomość
apiro 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0 BYŁ/MSS 1.6 JEST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 67
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 23-09-2014, 14:17   Aparat zapłonowy

Wymieniałem cewkę i chyba coś [edit], bo silnik pracuje najlepiej jak aparat jest na maksa przesunięty w prawą stronę (a nawet by mu trochę brakowało zakresu). Dlaczego tak się dzieje? Aparat można włożyć tylko w jednej pozycji, nie ma "ząbków".
Ostatnio zmieniony przez londolut 23-09-2014, 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-09-2014, 15:10   

Trzeba zatem sprawdzić zgodność markerów na rozrządzie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
apiro 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0 BYŁ/MSS 1.6 JEST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 67
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 23-09-2014, 16:38   

rozrząd był sprawdzany i jest ok
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-09-2014, 16:57   

Zapłon sprawdzany na lampie stroboskopowej :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 23-09-2014, 20:10   

apiro, ogarnij się i opanuj wulgary.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
apiro 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0 BYŁ/MSS 1.6 JEST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 67
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 24-09-2014, 10:16   

zaplon ustawiony na lampe powoduje ze silnik chodzi gorzej, wyraznie slychac opoznienie zaplonu. dopiero przyspieszenie go na maks do prawej strony powoduje normalna prace silnika. obroty na biegu jalowym wg obrotomerza wynosza ok. 850 rpm
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 24-09-2014, 12:45   

Czy osoba ustawiająca zapłon słyszała o złączu do ustawiania zapłonu? Podłączała je do masy?
 
 
apiro 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0 BYŁ/MSS 1.6 JEST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 67
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 24-09-2014, 13:05   

osoba ktora to ustawiala to z tego co widzialem to podlaczyla lampe (przypominajaca pistolet) tylko do akumulatora i do przewodu wn
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 24-09-2014, 14:53   

W ten sposób nie da się ustawić zapłonu. Nie widzę rocznika auta, ale jeśli na ścianie grodziowej jest szare bądź brązowe (czasem czarne), duże !!! złącze z zaślepką (fabrycznie, bo można zgubić) to przed regulacją trzeba je podłączyć do minusa akumulatora.
Jeśli nie ma złącza, to przed regulacją trzeba użyć komputera MUT II do ustawienia trybu serwisowego w ECU.
 
 
apiro 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0 BYŁ/MSS 1.6 JEST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 67
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 24-09-2014, 16:06   

rocznik to '97. Gdzie dokładnie szukać tego złącza? Szukałem w książeczce serwisowej w dziale zapłonu i nic nie znalazłem na ten temat.
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 24-09-2014, 16:25   

W manualu do CJ1 - zakres ENGINE, strona 11A-9 (w on-vehicle service)
Złącze jest - fabrycznie - spięte do wiązki elektrycznej prowadzonej na ścianie grodziowej.
 
 
apiro 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0 BYŁ/MSS 1.6 JEST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 67
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 29-09-2014, 11:52   

a gdzie znajdę dokładnie znak na kole pasowym? bo szukam i nie moge znalezc
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 29-09-2014, 12:37   

po co znak, skoro koła pasowego nie da się założyć inaczej? w zębatce wału jest tulejka a koło pasowe ma tą dziurkę w jakimś celu ;)
a jak bardzo się upierasz, to na brzegu koła będzie takie ciuteńkie "uszczerbienie"
 
 
apiro 
Forumowicz

Auto: Colt CJ0 BYŁ/MSS 1.6 JEST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 67
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 29-09-2014, 13:28   

właśnie chodzi mi o to uszczerbienie, nie mogę go znaleźć. Bo przecież to uszczerbienie ma się zrównać ze znakiem na obudowie rozrządu, prawda? Kręcę tym kołem i kręcę i nie widzę tego uszczerbienia kompletnie.
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 29-09-2014, 13:32   

Może zdejmij górną obudowę rozrządu, ustaw koło zębate na znacznik i wtedy poszukaj w okolicy znacznika T na dolnej obudowie rozrządu.

powiększ sobie zdjęcie z linku:
http://www.carspace.cz/zb...--mds-4g15.html

widać nacięcie po prawej strony, lekko w górę od środka

to jest to, czego szukasz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.