 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Chłodnica oleju |
Autor |
Wiadomość |
margac
Forumowicz
Auto: Sigma 3000 24V '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 33 Skąd: polska
|
Wysłany: 14-11-2013, 21:10 Chłodnica oleju
|
|
|
Drodzy Mitsumaniacy!
Gdzie znaleźć jakiś rysunek, schemat, opis przewodów prowadzących do i od chłodnicy oleju (Sigma 24V '93)?
Miałem niemiły przypadek, stuknąłem lekko do auta przede mną. Uderzenie było na tyle lekkie i tak "centralne", że nie mam żadnego śladu. Jednak niestety rozciekło się coś w okolicy chłodnicy oleju, lub sama chłodnica. Wyciek nie jest wielki i kapie tylko po rozgrzaniu auta. Stawiam raczej na jakieś złącze. Czy ktoś już robił coś kiedyś z tą chłodnicą, przewodami itp? Jak mocno trzeba rozbierać auto, żeby się tam dostać? Jak wyglądają okucia przewodów? Wolę popytać zanim zabiorę się za rozbiórkę. Czy jest jakiś zawór w układzie, który otwiera obieg oleju do chłodnicy po wzroście temperatury, czy olej krąży tam cały czas? Jak myślicie, czy gdyby po rozbiórce okazało się, że nie da się tego od razu naprawić, trzeba dorobić wąż itp. , to czy można zamknąć jakoś obieg oleju(np. gumowym wężem) i jeździć chwilowo bez chłodnicy oleju? Może ktoś wie, gdzie można kupić węże lub chłodnicę. Pytam na zapas, bo może poluzowało się jakieś złącze, na co mocno liczę.... Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14-11-2013, 21:30
|
|
|
margac napisał/a: | Gdzie znaleźć jakiś rysunek, schemat, opis przewodów prowadzących do i od chłodnicy oleju (Sigma 24V '93)? |
Sprawdź na stronce . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 15-11-2013, 02:11
|
|
|
Dostęp do chłodnicy masz po zdjęciu zderzaka. Pozbycie się jej jest jak najbardziej możliwe, na rynek amerykański jej nie montowano. O ile dobrze się orientuję to po prostu jest różnica w przyłączu filtra oleju, albo nawet jest ono takie samo tylko tam po prostu zaślepki. Najlepiej spojrzeć tam z kanału.
[ Dodano: 19-11-2013, 11:25 ]
Oto i schemat:
 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|
|