 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CSx Ogólne] Wyciek z maglownicy. Pytanie o uszczelniacze. |
Autor |
Wiadomość |
lemac
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011 Posty: 10 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 17-09-2013, 09:20 [CSx Ogólne] Wyciek z maglownicy. Pytanie o uszczelniacze.
|
|
|
Szanowni Koledzy.
Poziom niezadowolenia, który mam ostatnio z powodu posiadania Mitsubishi LANCER Sedan (CS_A) 2004r 2.0 CS9A 135KM sięgnął zenitu.
Nigdy nie starałem się oszczędzać na tym samochodzie i chciałem do niego kupować najlepsze rzeczy, najlepsze płyny itd.
Naprawa, którą ostatnio przeprowadziłem przewyższyła wartość samochodu dlatego postanowiłem trochę zaoszczędzić.
Powiedzcie mi czy w przypadku potrzeby regeneracji maglownicy można najpierw użyć płynu uszczelniającego?
A jeśli tak to jakiego? Oraz czy jest to dobry pomysł?
i może ktoś jeszcze wie dlaczego wszyscy w mojej okolicy chcą regenerować maglownice w cenie 700-900 PLN a jeden zakład pod Łodzią robi to za 450PLN
czy jest w tym jakiś haczyk?
http://www.przekladnia.com/oferta_cennik.php
pozdrawiam,
Tomasz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-09-2013, 19:50
|
|
|
Przeciętny koszt regeneracji maglownicy zaczyna się od około 500zł brutto, w zakres takiej usługi przeważnie wchodzi, mycie magla, pomiar i szlif listwy zębatej, ponowny pomiar, nowe uszczelniacze, kontrola ciśnieniowa, ceny usług uzaleznione sa od regionu. Co do płynów uszczelniających, jezeli uszczelniacze sa poszarpane to żaden uszczelniacz nie da rady powstrzymać wycieku na listwie gdyż występuje tam wysokie ciśnienie, w najgorszym wypadku może uszkodzić rozdzielacz w maglownicy i dopiero wtedy się narobi bigos. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Iwonka
Forumowicz
Auto: był Lancer kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 10 Maj 2008 Posty: 183 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-09-2013, 17:34
|
|
|
jak ma byc tanio to po prostu dolewaj plyn no chyba ze leci jak z sita. I w tym czasie spokojnie zbieraj na regeneracje. Z "magicznymi' srodkami roznie bywa jak juz napisal robertdg
Strzelam ze haczyka specjalnego nie ma, raczej jest to kwestia polozenia geograficznego. Natomiast to czy sie uda w warsztacie X czy Y to juz zalezy od wieeeelu roznych czynnikow, najlepiej poszukac opinii acz i to sukcesu w 100% nie gwarantuje.
Warsztat oferujace regeneracje za 450 oferuje 12mies gwarancji z mozliwoscia przedluzenia do 24 (ciekawe za ile) wiec jest jakas szansa ze lipy nie odstawiaja
pozdr
Alex |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-09-2013, 06:51
|
|
|
A to 700-900 może jest wraz z demontażem/montażem?
W każdym razie co to powymieniałeś i jaki masz przebieg, że przekroczyło wartość samochodu? |
|
|
|
 |
|
|