Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.5 V6] Ładowanie
Autor Wiadomość
skrobik 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 47
Skąd: Białystok
  Wysłany: 19-09-2013, 10:55   [3.5 V6] Ładowanie

Już kiedyś poruszałem ten temat na forum miałem problem z nadmiernym ładowaniem ok. 16v
i świecącą się kontrolka ładowania. Jezdziłem z tym dłuższy czas po czy mój akumulator wyzioną ducha, wiec postanowiłem naprawić mój alternator skoro i tak musiałem kupić nowy akumulator, jednak mechanicy stwierdzili ze regulator napięcia do tego alternatora będzie
kosztował 200-300zł wiec lepiej kupić drugi ja długo sie nie zastanawiając kupiłem drugi nowiutki alternator i mam ładowanie 15,3V a na obrotach skacze do 16,3V i lampka sie dalej pali ? :shock: i o co chodzi nowy alternator jest zły czy moze jest jakas inna przyczyna??
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 19-09-2013, 11:02   

A ten nowiutki to jest nowiutki czy regenerowany?
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
skrobik 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 47
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-09-2013, 12:24   

podobno nowiutki sprzedawca sie zarzekał ze nie jest regenerowany. teraz sprawdzałem napięcie na kostce alternatora przy zgaszonym silniku zeby zobaczyc czy jest takie same jak na akumulatorze i jest ponad 1V mniejsze moze cos w instalacji jest nie tak??
 
 
warlock76 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero I '91 V6 3.0 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 9
Skąd: Lidzbark Warminski
Wysłany: 19-09-2013, 16:08   

Moze masz cos nie tak z miernikiem? Przy wylaczonym silniku na aku powinno byc ok 13V.
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-09-2013, 20:51   

Czasem jak pada bateria w mierniku to miernik potrafi zawyżać wskazania mierzonego napięcia.
 
 
skrobik 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 47
Skąd: Białystok
Wysłany: 20-09-2013, 08:03   

no i wiedza moich mechaników okazała się zerowa... nowy alternator działa stary też, okazuje sie ze przewód od wzbudzenia alternatora był przerwany i alternator przeładowywał teraz jest wszystko ok. pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.