 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Amortyzatory tył - poprawne złożenie wszystkich części |
Autor |
Wiadomość |
campanelli
Nowy Forumowicz Campanelli
Auto: Carisma 1.6 73KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 11 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26-09-2013, 10:39 Amortyzatory tył - poprawne złożenie wszystkich części
|
|
|
Witam,
Wymieniłem amorki z tyłu w Cari 1.6 98' na nowe Sachs. Na trzepaku w renomowanej stacji kontroli pokazuje mi L: 65%, P:54%, różnica: 17%.
Nim zareklamuję, chcę ocenić, czy wszystko inne jest zrobione cacy. Zauważyłem, że mechanik zamontował mi inaczej prawą i lewą stronę, to jest:
Lewa: metalowa podkładka pod śrubą jest odwrócona do dołu
Prawa: metalowa podkładka pod śrubą jest odwrócona do góry
Nim pojadę do niego to poprawić, to mam pytanie: jak to powinno być założone? Przy okazji wymieniłbym dla pewności z prawej storny gumową tuleję 41406C
http://fe-best.de/drawing...8533F647BEB.jpg
oraz gumę pod podkładką 41406B, bo wiem, że jest lekko spartaciała:
http://fe-best.de/drawing...85309BA43DB.jpg
Tu pytanie do Was:
Jak to powinno być zamontowane? Jak powinny być zamontowane gumy i podkładka pod śrubą (którą stroną zwrócone do góry)?
Na obrazku z katalogu ciężko mi to ocenić. Pozdrawiam! |
_________________ Carisma 1.6 16V 98' |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 26-09-2013, 21:06
|
|
|
powiem prawdę, że nie mam pojęcia co do tych podkładek, jednak nie wydaje mi się żeby to robiło jakąś różnicę. Poza tym, zaraz po założeniu amorków mogą one nie pracować tak jak powinny, daj im trochę czasu. I jeszcze jedno pytanko mi się nasuwa: sprawdzałeś ciśnienie powietrza w kołach przed wjechaniem na trzepaki? |
|
|
|
 |
|
|