Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY2A 1.5] awaria przedniej części układu wydechowego
Autor Wiadomość
modzel 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-09-2013, 20:47   [CY2A 1.5] awaria przedniej części układu wydechowego

po "euro tripie" o odległości 5600 km w dwa tygodnie, awarii uległ układ wydechowy a mianowicie pierwsze łączenie za kolektorem, oczywiście auto zaczęło buczeć, zamówiłem uszczelkę i śruby i jak widzicie na zdjęciu sprężynki ( 300 zł ), o efektach naprawy poinformuje was w najbliższym czasie.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 11-09-2013, 21:29   

Ja swoje wymieniłem przy około 100Kkm, coś trochę się telepało przy zimnym starcie i wydech był nieco głośniejszy. Pękły uszczelki metalowe między elementami wydechu przed katalizatorem. Po wymianie i nałożeniu nowej pasty głuszącej głośność układu spadła.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
modzel 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-09-2013, 21:23   

naprawa trwała 15 min. Odkrecenie dwóch śrub i wymiana "ruchomej” uszczelki . Była poprostu zmielona od temperatury. Jak zacznie wam głosniej misiek kaszlec szukajcie najpierw przyczyny własnie na pierwszym łaczeniu za kolektorem.
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 16-09-2013, 15:04   

A mógłbyś jakoś przybliżyć na czym polega ten "kaszel"?
U mnie w czasie jazdy jest OK, ale gdy włączę silnik na początku i jeszcze stoi, zanim dodam trochę gazu, tak jakby mi trochę wpadał w delikatny tubalny rezonans..... jak lekko przycisnę to już jest dobrze.

I co ciekawe słyszę to tylko z kabiny, gdy wyjdę z auta i ktos dociśnie trochę gazu to nic takiego nie słyszę. Słychac tylko fajowy pomruk :biggrin:

Niedawno w AS napisali małą recenzję i jako jedną z dwóch częstych aczkolwiek niegroźnych usterek wymienili przepalanie łącznika elastycznego objawiające się właśnie buczeniem z układu wydechowego. To to?
 
 
modzel 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-09-2013, 07:06   

tak to ten łacznik sie przepala.... jesli chodzi o turbulencje na niskich obrotach to mam znajomego w aso i mowił ze niedawno była wzywana jaka partia lancerow i cos było naprawiane w rozrzadzie. Moge go popytac o szczegoły. natomiast buczenie jest chsrakterystyczne jak przy zepsutym wydechu i dochodzi z przedniej czesci układu . Z czasem przepalania łacznika bedzie coraz głosniej . teraz mam civhutko w aucie :?
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 17-09-2013, 16:44   

popytaj, dzięki 8)

a czy ta naprawa realizowana jest w ramach gwarancji czy nie, skoro to układ wydechowy?
 
 
modzel 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-09-2013, 08:00   

jeżeli masz jeszcze na gwarancji to napewno
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 21-09-2013, 12:16   

modzel napisał/a:
tak to ten łacznik sie przepala
- gdzie kupić taki łącznik i ile kosztuje, może podasz numer katalogowy części?
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 21-09-2013, 16:02   

1575A085 do 1.5
1575A085 do 1.6
1575A082 do 1.8
Mnie, razem ze swoimi z klockami TRW, wymiana w ASO kosztowała 413pln.
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 21-09-2013, 18:13   

Trik, Dziękuję za informację. Zadając to pytanie byłem przekonany, że to właśnie Ty odpowiesz na nie. Liczyłem nawet na schemat z japancars.ru :D
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 21-09-2013, 22:18   

Mówisz, masz. :mrgreen:
http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=510
http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=510
Szukaj symbolu 13085C
Różnice między 1.5 a 1.8 zależy od średnicy wydechu.
 
 
slim21 
Forumowicz

Auto: Asx intense 1.6 2017
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 31
Skąd: toruń
Wysłany: 22-09-2013, 10:36   

Witam. Poszukuje uszczelki kolektora wydechowego do mojego lancera. Mam hamerykanca 2,0 . Czy uszelka z silnika 1,8 benzyna będzie pasować?
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 22-09-2013, 15:10   

MR431022
http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=510

1575A082 Ale wygląda na to, że ten sam element masz w Lancerze 1.8.
http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=510

Można sprawdźić z Outlandera II
 
 
slim21 
Forumowicz

Auto: Asx intense 1.6 2017
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 31
Skąd: toruń
Wysłany: 22-09-2013, 15:54   

http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=310
chyba bardziej interesuje mnie cześć 12010. Mechanik powiedział że chodzi o pierścień uszczelniający przy kolektorze wydechowym.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 22-09-2013, 22:11   

12010 to uszczelka między blokiem silnika a kolektorem. Jeśli pierścień to za kolektorem i raczej 13085C (MR431022) Dopytaj mechanika o strony za czy przed.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.