Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zanik mocy 2.0 - Wniosek : zerwany Pasek balansowy
Autor Wiadomość
uho 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 26
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-08-2013, 20:34   Zanik mocy 2.0 - Wniosek : zerwany Pasek balansowy

Witam , dzisiaj jadąc Galant 2.0 97 rok w pewnym momencie auto straciło moc i zgasło.. kilkukrotnie starałem się je odpalić jednak bez skutku...jak by paliwa brakowało... po kilku próbach odpalił i jedzie ale nie ma szans na wkręcenie na obroty podczas jazdy... na biegu jałowym pracuje równo a podczas jazdy brak mocy , gaz do podłogi a zero reakcji ... jaka może być przyczyna ? Kilka dni temu zapaliła tez się na chwile Check Engine i zgasła ... poszukiwałem też tematu z dokładnym opisem samodiagnostyki ale niestety nic nie znalazłem , szukajka też nie kieruje w żaden konkretny temat .
Ostatnio zmieniony przez uho 05-10-2013, 12:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Remington 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 144
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 31-08-2013, 20:50   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245

spróbuj przeczyścić przepustnicę , wina też może być po stronie kabli .
 
 
uho 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 26
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-08-2013, 20:55   

kable mają max 5 tys km NGK , cewki też wymieniłem w komplecie .
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-08-2013, 21:24   

Jest LPG?
 
 
uho 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 26
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-09-2013, 08:33   

tak jest LPG i takie same objawy... zauważyłem ,że auto nie wydaje takiego samego dżwięku z wydechu co wcześniej... możliwe , że mam zapchany katalizator i to sa tego efekty ? jakie mogą być skutki usunięcia kata ?
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-09-2013, 09:52   

Przestudiuj temat:
http://forum.mitsumaniaki...ght=katalizator
 
 
 
uho 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 26
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-09-2013, 13:21   

arturj123 napisał/a:
Przestudiuj temat:
http://forum.mitsumaniaki...ght=katalizator

przeczytałem od deski do deski... raczej zdecyduje się na wycięcie katalizatora , muszę dokładnie zobaczyć jak to wygląda pod spodem.. w poście tak naprawdę na końcu jacyś użytkownicy pytają czy zatkany kat może spowodować znaczy spadek mocy ale bez odpowiedzi ?
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-09-2013, 21:20   

O ile się nie mylę, użytkownik MKV podejrzewa, że słaby wynik na hamowni jest spowodowany przez zapchany układ wydechowy.
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...73004&start=870

Osobiście podpowiem, że odczuwałem spadek mocy gdy miałem dziurawą plecionkę, która była przed sondą lambdą.
 
 
 
uho 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 26
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-10-2013, 12:15   

już wszystko jasne i auto się składa do koopy...w pierwszej wersji musiał przeskoczyć pasek rozrządu i po kilku kilometrach po odpaleniu zerwał się pasek balansowy , wkręcił się w rozrząd... :( ... efekt , pogięte 8 zaworów , dół cały ... głowica jest już zrobiona jest jak "nowa" :) ... nowy kompletny rozrząd , pasek balansowy i mam nadzieje ,że we wtorek odpalę już Gala ... wniosek : nie ufaj nikomu , nawet jeżeli to "kolega" i zmieniaj rozrząd zaraz po kupnie lub chociaż tam zaglądaj , moja wina , było lato , urlop i nie było $ , teraz trzeba wydać ich dużo więcej .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.