Zanik mocy 2.0 - Wniosek : zerwany Pasek balansowy |
Autor |
Wiadomość |
uho
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 26 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31-08-2013, 20:34 Zanik mocy 2.0 - Wniosek : zerwany Pasek balansowy
|
|
|
Witam , dzisiaj jadąc Galant 2.0 97 rok w pewnym momencie auto straciło moc i zgasło.. kilkukrotnie starałem się je odpalić jednak bez skutku...jak by paliwa brakowało... po kilku próbach odpalił i jedzie ale nie ma szans na wkręcenie na obroty podczas jazdy... na biegu jałowym pracuje równo a podczas jazdy brak mocy , gaz do podłogi a zero reakcji ... jaka może być przyczyna ? Kilka dni temu zapaliła tez się na chwile Check Engine i zgasła ... poszukiwałem też tematu z dokładnym opisem samodiagnostyki ale niestety nic nie znalazłem , szukajka też nie kieruje w żaden konkretny temat . |
Ostatnio zmieniony przez uho 05-10-2013, 12:16, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Remington
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 144 Skąd: wałbrzych
|
|
|
|
 |
uho
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 26 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31-08-2013, 20:55
|
|
|
kable mają max 5 tys km NGK , cewki też wymieniłem w komplecie . |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-08-2013, 21:24
|
|
|
Jest LPG? |
|
|
|
 |
uho
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 26 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-09-2013, 08:33
|
|
|
tak jest LPG i takie same objawy... zauważyłem ,że auto nie wydaje takiego samego dżwięku z wydechu co wcześniej... możliwe , że mam zapchany katalizator i to sa tego efekty ? jakie mogą być skutki usunięcia kata ? |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
|
|
|
 |
uho
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 26 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-09-2013, 13:21
|
|
|
przeczytałem od deski do deski... raczej zdecyduje się na wycięcie katalizatora , muszę dokładnie zobaczyć jak to wygląda pod spodem.. w poście tak naprawdę na końcu jacyś użytkownicy pytają czy zatkany kat może spowodować znaczy spadek mocy ale bez odpowiedzi ? |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 01-09-2013, 21:20
|
|
|
O ile się nie mylę, użytkownik MKV podejrzewa, że słaby wynik na hamowni jest spowodowany przez zapchany układ wydechowy.
http://forum.mitsumaniaki...73004&start=870
Osobiście podpowiem, że odczuwałem spadek mocy gdy miałem dziurawą plecionkę, która była przed sondą lambdą. |
|
|
|
 |
uho
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 26 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-10-2013, 12:15
|
|
|
już wszystko jasne i auto się składa do koopy...w pierwszej wersji musiał przeskoczyć pasek rozrządu i po kilku kilometrach po odpaleniu zerwał się pasek balansowy , wkręcił się w rozrząd... ... efekt , pogięte 8 zaworów , dół cały ... głowica jest już zrobiona jest jak "nowa" ... nowy kompletny rozrząd , pasek balansowy i mam nadzieje ,że we wtorek odpalę już Gala ... wniosek : nie ufaj nikomu , nawet jeżeli to "kolega" i zmieniaj rozrząd zaraz po kupnie lub chociaż tam zaglądaj , moja wina , było lato , urlop i nie było $ , teraz trzeba wydać ich dużo więcej . |
|
|
|
 |
|