[E33A 2.0] wymiana gum stabilizatora |
Autor |
Wiadomość |
kojot128
Forumowicz
Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Paź 2006 Posty: 104 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-09-2007, 20:49 [E33A 2.0] wymiana gum stabilizatora
|
|
|
Czy jest jakiś kruczek przy wymianie gum stabilizatora… w Galancie 91r 4G63 - jak to najlepiej zrobić? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-09-2007, 11:33 Stabilizator
|
|
|
Nic trudnego , odkręcasz wsporniki ramy podsilnikowej te ''trójkąt'' klucz 14 razem 6 śrub i dostaniesz się do drążka stabilizatora , ale zakładaj tylko oryginał bo podróby długo ci nie wytrzymają przerabiałem to kilka razy |
|
|
|
 |
kojot128
Forumowicz
Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Paź 2006 Posty: 104 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-09-2007, 11:55
|
|
|
A na tych gumach ma być luz czy powinno być skręcone na sztywno i czy jednocześnie należy odkręcić dwa łączniki, czy wystarczy to robić po kolei jedna strona a potem druga… |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-09-2007, 19:57 Stabilizator
|
|
|
Zakładasz dwie gumy naraz a potem przykręcasz mocowania wszystko na sztywno zero luzu jak jest luz to popodkładaj kawałek węża gumowego ja tak mam nawet jak są nowe gumy u mnie wytrzymują już drugi rok a mało nie jerzdze ok. 35 tyś rocznie |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-09-2007, 21:44
|
|
|
oryginalnie nie ma zadnego luzu - jak tak masz, to mogles kupic gumy np. od GTI, gdzie drazek ma wieksza srednice (chyba o 2 mm)
oryginalne gumy sa super, tez je polecam
wymiana prosta jak wyszczanie dziury w sniegu - dokladnie 3 sruby od trojkatnej oslony a potem guma juz tylko pod uchwytem (1 sruba)
mozesz wymieniac jak chcesz - pojedynczo lub obie naraz - na koncu sa laczniki, wiec drazek nie spadnie |
|
|
|
 |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 27-02-2014, 21:19
|
|
|
Krzyzak, Mam GLSi, i zabieram się do wymiany stabilizatora i gum.
Może takby przy okazji kupić ten stabilizator od GTI ? i do tego gumy POLI !?
Czy stabilizator do GTI taki sam jak u mnie? (tylko o te 2mm grubszy)
Zawiecha dostanie POLI także.. |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-02-2014, 22:49
|
|
|
nie wiem jaki masz
suwmiarka w dłoń
diesle chyba też miały grubszy - ale do E3x na szczęście nie muszę tyle zaglądać co do rekinów, więc już mało pamiętam |
|
|
|
 |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 09-05-2014, 08:59
|
|
|
Krzyzak,
Na szczęście to Ty się nie musisz pierniczyć z szukaniem części zamiennych
Szukałem stabilizatora, ale wszędzie cicho :/
Nie wiem jak bardziej podrasować zawiechę niż gumy z POLI do stabilizatora
Btw, jaką twardość dawać do gum stabilizatora (od 45 Sha (twardość oryginalna) do 95 Sha)
[ Dodano: 09-05-2014, 13:11 ]
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=87025
koledzy zapraszam tutaj |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
|