| [E33A 2.0] wymiana gum stabilizatora | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | kojot128   Forumowicz
 
 Auto: Colt CJ0
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 07 Paź 2006
 Posty: 104
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-09-2007, 19:49   [E33A 2.0] wymiana gum stabilizatora |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy jest jakiś kruczek przy wymianie gum stabilizatora… w Galancie 91r 4G63  - jak to najlepiej zrobić? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | deejay   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Rav4 Hybrid
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 155 razy
 Dołączył: 26 Wrz 2006
 Posty: 6104
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2007, 10:33   Stabilizator |   
 |  
               | 
 |  
               | Nic trudnego , odkręcasz wsporniki ramy podsilnikowej te ''trójkąt'' klucz 14 razem 6 śrub i dostaniesz się do drążka stabilizatora , ale zakładaj tylko oryginał bo podróby długo ci nie wytrzymają  przerabiałem to kilka razy   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kojot128   Forumowicz
 
 Auto: Colt CJ0
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 07 Paź 2006
 Posty: 104
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2007, 10:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | A na tych gumach ma być luz czy powinno być skręcone na sztywno i czy jednocześnie należy odkręcić dwa łączniki, czy wystarczy to robić po kolei jedna strona a potem druga… |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | deejay   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Rav4 Hybrid
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 155 razy
 Dołączył: 26 Wrz 2006
 Posty: 6104
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2007, 18:57   Stabilizator |   
 |  
               | 
 |  
               | Zakładasz dwie gumy naraz a potem przykręcasz mocowania wszystko na sztywno zero luzu jak jest luz to popodkładaj kawałek węża gumowego  ja tak mam nawet jak są nowe gumy u mnie wytrzymują już drugi rok a mało nie jerzdze ok. 35 tyś rocznie |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2007, 20:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | oryginalnie nie ma zadnego luzu - jak tak masz, to mogles kupic gumy np. od GTI, gdzie drazek ma wieksza srednice (chyba o 2 mm) oryginalne gumy sa super, tez je polecam
 wymiana prosta jak wyszczanie dziury w sniegu - dokladnie 3 sruby od trojkatnej oslony a potem guma juz tylko pod uchwytem (1 sruba)
 mozesz wymieniac jak chcesz - pojedynczo lub obie naraz - na koncu sa laczniki, wiec drazek nie spadnie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | franek1994   Forumowicz
 E38A Special Edition
 
  
 Auto: Galant E38A Special Edition
 Kraj/Country: Norway
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 06 Paź 2013
 Posty: 128
 Skąd: Zamość
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-02-2014, 21:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Krzyzak, Mam GLSi, i zabieram się do wymiany stabilizatora i gum. Może takby przy okazji kupić ten stabilizator od GTI ? i do tego gumy POLI !?
   Czy stabilizator do GTI taki sam jak u mnie? (tylko o te 2mm grubszy)
 
 Zawiecha dostanie POLI także..
   |  
				| _________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
 To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-02-2014, 22:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie wiem jaki masz suwmiarka w dłoń
   diesle chyba też miały grubszy - ale do E3x na szczęście nie muszę tyle zaglądać co do rekinów, więc już mało pamiętam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | franek1994   Forumowicz
 E38A Special Edition
 
  
 Auto: Galant E38A Special Edition
 Kraj/Country: Norway
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 06 Paź 2013
 Posty: 128
 Skąd: Zamość
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-05-2014, 07:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Krzyzak, 
 Na szczęście to Ty się nie musisz pierniczyć z szukaniem części zamiennych
   Szukałem stabilizatora, ale wszędzie cicho :/
 
 Nie wiem jak bardziej podrasować zawiechę niż gumy z POLI do stabilizatora
   Btw, jaką twardość dawać do gum stabilizatora (od 45 Sha (twardość oryginalna) do 95 Sha)
 
 [ Dodano: 09-05-2014, 13:11 ]
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=87025
 
 koledzy zapraszam tutaj
 |  
				| _________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
 To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |