Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przegrzewający się silnik
Autor Wiadomość
maro275 
Mitsumaniak
noob

Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 151
Skąd: z domu
Wysłany: 06-10-2013, 15:08   Przegrzewający się silnik

Witam.
Kolejny problem nastąpił... przegrzewa mi się silnik, wyjąłem już termostat i nadal to samo, wypompowuje mi wodę do zbiorniczka wyrównawczego, chłodnica zimna, a węże twarde jak cholera. Co to może być ? Dodam, że na postoju wszystko było dobrze, odpowietrzyłem po wyjęciu termostatu i w środku było ciepło i ruszyłem sprawdzić, a tu się zaczął grzać i wodę do wyrównawczego mi wywaliło...
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 06-10-2013, 15:24   Przegrzewający się silnik

Witam .Stawiam na uszczelkę głowicy.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 06-10-2013, 16:50   

Na 100 % uszczelka pod głowicą
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
maro275 
Mitsumaniak
noob

Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 151
Skąd: z domu
Wysłany: 06-10-2013, 17:16   

No też tak powoli obstawiałem, boję się aby to nie była pęknięta głowica lub zawory do tego. Pojawił się najpierw problem po rozgrzaniu silnika ze spalaniem na tłoku 4 i zaczął się pojawiać problem na tłoku nr 3 bo tez wyjąłem dziś brązową świecę zamiast białej.

No cóż jutro do mechanika...

[ Dodano: 06-10-2013, 17:47 ]
Pytanie takie jeszcze mam, jakiś komplet uszczelek takich dobrej jakości można gdzieś dostać ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 06-10-2013, 19:06   

Jak kolor rdzawo brązowy świecy to jest ok
maro275 napisał/a:
Pytanie takie jeszcze mam, jakiś komplet uszczelek takich dobrej jakości można gdzieś dostać ?

W każdym sklepie motoryzacyjnym powinni mieć , jak miałem lancera 1.8 d to samo się działo a powód taki że ktoś wczesniej nie złozył jednej podkładki pod śrubę co dokręca sie głowice kupiłem uszczelke nawet nie planowałem głowicy i załozyłem tą podkładkę i było wszystko ok nie grzał się i płyn w normie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.