[Cari 1.8 GDI] 1999r. 125 KM. Cari traci moc na wyższych obr |
Autor |
Wiadomość |
orlos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2014 Posty: 5 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 14-07-2014, 13:58 [Cari 1.8 GDI] 1999r. 125 KM. Cari traci moc na wyższych obr
|
|
|
Witam, mam problem ze swoja Carisma mianowicie wybrałem się w podróż do przejechania mialem 130km, po ok 60 km Cari zaczęła tracić moc od 3 tys. obrotów i coraz mniej nie mozna bylo jechac na wyzszych obrotach i z kilometra na kilometr było coraz gorzej (dusiła się jak tylko dochodziło do 2,5tys i zapała sie kontrolka ENGINE. az wkoncu staneła. Do przejechania mialem jeszcze 40km i dotarłem jadąc 50km(z 6 postojami) na trójce max obroty 1,5 -2 tys. Samochód odpala chodziło plynnie jednak dodając gazu po ok minucie znowu spadają obroty i niechce odpalić przez ok 10min. Po 10 min samochód znowu płynnie działa. Dodam wlana była benzyna od wschodnich sąsiadów (wyjątkowo ten 1 raz jednak od znajomego ktory zapewniał o jej czystości sam na niej jeździ rosyjskiej było ok20 litrów po spalenie 10 dolałem 30l polskiej jednak 95 bo nie byłonigdzie 98 ) wymienione zostały filtry paliwa, pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku paliwa pracuje tzn słychać ze działa. W takim razie co to może być? Autem za daleko nie dojedziemy chyba ze co 10 min będziemy go gasić i jazda będzie znowu na niskich obrotach. |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 14-07-2014, 15:48
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
skoro check sie swieci, najpierw kliknij ten link i sprawdz bledy uzywajac kawalka drucika.
bez tego dalej ciezko bedzie ruszyc temat, bo GDI to troche ciezki w diagnozie silnik. |
_________________
 |
|
|
|
 |
orlos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2014 Posty: 5 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 16-07-2014, 16:24
|
|
|
podłączony został komputer, który wykazał uszkodzoną pompę paliwa została ona wymieniona na nową jak też filtr paliwa i nadal jest to samo. Ktoś ma pomysł albo wie co z Cari może być? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-07-2014, 16:38
|
|
|
Trzeba znów podłączyć a najlepiej pod Evoscan i log zamieścić tu na forum najlepiej w tym temacie http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568 a na pewno ktoś coś doradzi.
A w jakiej kondycji jest pompa w zbiorniku i czy zamontowana obecnie pompa wysokiego ciśnienia była jakoś sprawdzana czy też wymieniane były filtry w niej siedzące, Czy regulator ciśnienia był sprawdzany?
Tu masz jeszcze temat o pompie wysokiego ciśnienia http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213 |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 16-07-2014, 17:01
|
|
|
orlos, tak zeby wszystkie niejasnosci rozwiac, wymieniles pompe przy silniku czy w zbiorniku?
a filterki w pompie wc nie sa zapchane przypadkiem? |
_________________
 |
|
|
|
 |
orlos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2014 Posty: 5 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 16-07-2014, 17:06
|
|
|
wymieniony filtr paliwa przy lewym kole,została wymieniona pompa w zbiorniku i filtry nie były zapchane.
[ Dodano: 16-07-2014, 17:11 ]
wymieniana tylko pompa paliwa w zbiorniku. na chwile obecną Cari nie chce nawet odpalić. jak odpali to raptem na chwile i gaśnie. |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 16-07-2014, 17:17
|
|
|
heh... a my tu caly czas mowimy o pompie wysokiego cisnienia ktora jest przy silniku, to sa 2 rozne pompy
typowy problem: GDI+mechanik = problemy
sprawdz filtry w pompie wysokiego cisnienia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
orlos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2014 Posty: 5 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 16-07-2014, 17:20
|
|
|
heh GDI jak sprawdzić filtry w pompie wysokiego ciśnienia? nigdy tego nie robilem. |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-07-2014, 17:49
|
|
|
Poczytaj te linki dokładnie aby dobrze zorientować się w temacie. Są to silniki dość ciężkie do naprawy dla zwykłych mechaników i najczęściej jedynie może pomóc tylko forum i forumowicze. Zapoznaj się z tematem o Evoscanie który Ci podałem i najlepiej zamów jak najszybciej kabel do podłączenia pod komputer (koszt około 40zł z wysyłką) bo inaczej będzie Cię to kosztowało sporo kasy i nerwów a i tak nie będziesz miał pewności czy uda się naprawić. |
|
|
|
 |
orlos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2014 Posty: 5 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 16-07-2014, 22:01
|
|
|
Dzięki za konkretną podpowiedż , cari odżyła . Filtr w pompie WC totalnie zapchany. |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 17-07-2014, 05:42
|
|
|
pewnie efekt wschodniego paliwa |
_________________
 |
|
|
|
 |
|