Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Reduktor Magic 3
Autor Wiadomość
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 08-03-2012, 22:46   Reduktor Magic 3

Będę wymieniał reduktor prawdopodobnie i zastanawiam się nad Magic 3 - reduktor tłokowy co o nim myślicie?
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 09-03-2012, 08:14   

Juiceman napisał/a:
Będę wymieniał reduktor prawdopodobnie i zastanawiam się nad Magic 3 - reduktor tłokowy co o nim myślicie?


Odradzam. Tej zimy wlasnie znajomemu mojego taty puscil gaz do ukladu chlodzenia.
Oczywiscie reduktor jeszcze na gwarancji ale co z tego...
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 09-03-2012, 08:59   

o tez bylem ciekawy,
KaWu - tylko ciekawe czy odosobniony przypadek, czy wiecej takich bylo, bo kolega 2 rok jezdzi i w porzadku wszystko

a jak nie tłokowy to jaki sie bedzie dobrze spisywal :?:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 09-03-2012, 10:06   

polecam AC RO1 lub KME Gold,

odradzam Magica - trzeba pilnować by nie wywaliło płynu (puścić gaz do układu chłodzenia)
_________________
Sylwia
 
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 09-03-2012, 10:13   

Zamiast KME GOLD, lepiej SILVER lub ZAVOLI
Silver przy małych obciążeniach jest ok.
GOLD potrzebuje chłodzenia dla cewki a takie przy mocach do 150KM nie występuje a potem w korkach jest problem.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 09-03-2012, 10:50   

Dzięki KaWu za odpowiedź, czyli zostanę przy Scorpionie GT :wink: to chyba odpowiedni model.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 12-03-2012, 11:49   

Matejko napisał/a:
a jak nie tłokowy to jaki sie bedzie dobrze spisywal


Ciągle polecam stary, sprawdzony :)
Student napisał/a:
ZAVOLI


Juiceman napisał/a:
Dzięki KaWu za odpowiedź, czyli zostanę przy Scorpionie GT


Widzę, że idziesz w ślady Bartka :twisted:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 12-03-2012, 12:30   

KaWu napisał/a:
Matejko napisał/a:
a jak nie tłokowy to jaki sie bedzie dobrze spisywal


Ciągle polecam stary, sprawdzony :)
Student napisał/a:
ZAVOLI


zeta s??


daje rade?
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 13-03-2012, 01:05   

KaWu napisał/a:

Juiceman napisał/a:
Dzięki KaWu za odpowiedź, czyli zostanę przy Scorpionie GT


Widzę, że idziesz w ślady Bartka :twisted:


Zgadza się, skoro się Sprawdza no i tańszy od tego co u mnie siedzi :mrgreen: , aczkolwiek też się będę zastanawiał nad ZAVOLI.Jestem ciekaw czy duża jest filozofia przy zmianie reduktora xD, póki co czekam na kabel do staga.

Co do AC RO1 lub KME Gold na Golda mnie nie stać, a przy AC R01 słyszałem różne opinie u innych wyrabia powyżej 180 koni innym przy 170 nie. Producent piszę niby, że do 150KM, ponoć ma wyjść wersja do 250? zobaczymy.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
spown 
Mitsumaniak
^^^^^^^^^^^


Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 625
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-03-2012, 21:40   

Mi po 50-60 tysiącach padł Scorpion, wymienili na gwarancji na AC R01 i jak na razie od niecałych 10 kkm jest ok...
_________________
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10654
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-03-2012, 08:44   

Juiceman napisał/a:
Jestem ciekaw czy duża jest filozofia przy zmianie reduktora xD, póki co czekam na kabel do staga.

Filozofi dużej nie ma jeśli zmieniasz/regenerujesz ten sam model. JAk inny reduktor to mogą być podejścia płynu i gazu w innych miejscach i trzeba wtedy dopasowac rurki.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 28-12-2013, 21:51   

Mam u siebie taki reduktor, oczywiście potwierdzam był problem z puszczaniem gazu do układu chłodzenia, jednak od razu zażegnany.
Ostatnio zmieniony przez DanielBogusz 22-04-2014, 19:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 29-12-2013, 10:15   

KME Silwer 40 tys. Bez problemu. a cena ok.250zł.
Szukać na stronie Magapol.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 30-05-2014, 14:50   

ja juz magica wywalilem do smieci. Puscil baka do ukladu chlodzenia ...... I bylo niewesolo.
Zalozylem Zavoli i poki co wszystko ok.
Z tymi Magicami to nie sa przypadki tylko regula :/
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Lipson-L1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 95
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 31-05-2014, 19:58   

j-rules napisał/a:
ja juz magica wywalilem do smieci. Puscil baka do ukladu chlodzenia ...... I bylo niewesolo.
Zalozylem Zavoli i poki co wszystko ok.
Z tymi Magicami to nie sa przypadki tylko regula :/


poczytałem posta, podpowiedz mi na co zwrócić uwagę bo to że "puścił bąka" do układu chłodzenia to jak mam interpretować?
Pękły węże, zbiornik wyrównawczy, chłodnica?
Podczas jazdy czy na postoju?
Zorientowałeś się natychmiast czy po czasie?
Pytam bo mam ten reduktor i nie chce kłopotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.