Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] rozrząd w eclipsie pomocy
Autor Wiadomość
darco24 
Nowy Forumowicz
miski gora

Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 27
Skąd: nowy dwor gdanski
  Wysłany: 19-06-2010, 12:46   [1G 90-94] rozrząd w eclipsie pomocy

witam mam pytanko czy ktos ma rysunek ustawienia rozrządu do eclipse z 92 rok bardzo bym prosił :?:
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-06-2010, 13:32   




tu masz cały temat http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html
_________________
 
 
tanaka 
Forumowicz

Auto: eclipse 2.0 G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 39
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 19-06-2010, 15:49   

a tu filmik http://www.youtube.com/watch?v=lRwecE8OOLU
_________________

 
 
 
verga 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 2.0 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: Starachowice
Wysłany: 21-06-2010, 18:53   

Tylko pamiętaj o wsadzeniu śrubokręta z tyłu silnika. nawet jak ustawisz rozrząd na znacznikach to i tak wałek wyważający podpięty pod pompę oleju ma przełożenie 1 do 3 więc co trzecie ustawienie na znacznik będziesz miał dobrze ustawiony.
Ja trzy razy składałem i rozbierałem rozrząd zanim doczytałem ten niuans :)
 
 
 
Janko 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 94'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 3
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 09-08-2010, 20:36   

Witam wszystkich.
Mam problem z moim Miśkiem.
Dałem go do mechanika by wymienił mi pasek rozrządu i napinacz , zrobił to ale autko nie chodzi tak samo jak przed wymianą.
Przed wymiana, przy odpalaniu obroty wzrastały do 1500 obr po czym po chwili spadały do około 1000, i płynnie chodziło.
Po wymianie paska rozrządu przy odpalaniu obroty skaczą od 800 do 1100, i lekko nim szarpie.
Przy wciskaniu sprzęgła , obroty spadają do około 500 obrotów , i szarpie autem.
Czy wie ktoś , czym to może być spowodowane?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-08-2010, 20:40   

Pewnie wina lezy po stronie mechanika, albo czegos nie podpial, albo sie pomylil przy montażu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Janko 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 94'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 3
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 09-08-2010, 21:13   

To wiem , ale teraz domyślaj się co :P
Chyba trzeba do elektryka zajechać :P
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-08-2010, 21:43   

Raczej na poprawke do mechanika który to robił.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-08-2010, 21:50   

robertdg napisał/a:
Raczej na poprawke do mechanika który to robił.


Zanim pojedziesz do mechanika zrób tak :
1. Odepnij akumulator na 1 min.
2. Podepnij go ponownie.
3. Odpal samochód i zostaw nie dotykając nie do chwili włączenia się wentylatora chłodnicy.

Jeśli to nie pomoże to jedź do mechanika.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-08-2010, 23:42   

Adamowi chodzi o naukę silnika wolnych obrotów bo mechanik odpiął akumulator (nie wiem po co). Jeżeli rozrząd jest źle założony telepało by autem, kasłał by i nie miał mocy. Jeżeli moc jest ok, spalanie też, i silnikiem nie szarpie podczas normalnej pracy to nie wina rozrządu ani mechanika, po prostu nie wiedział że odłączenie akumulatora w Eclipse to konieczność wtórnej nauki wolnych obrotów. Po krótce to wygląda jak Adaho napisał, tylko zapomniał dodać, że robisz to na całkiem zimnym silniku na przykład po nocy. Jak podepniesz klemę spowrotem i odpalisz to nie ruszasz kierownicą ani światłami ani niczym, najlepiej stój przy silniku i patrz kiedy się włączy wentylator. Wtedy czekasz aż wentylator się wyłączy, gasisz silnik i już powinno być wszystko ok :)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Janko 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 94'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 3
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 11-08-2010, 09:07   

Dziękuje za pomoc.
Odłączyłem akumulator tak jak doradziliście , ale to nie pomogło.
Teraz już nawet nie chce na wolnych obrotach chodzić, gaśnie od razu
Autko zawiozłem z powrotem do mechanika , żeby robił rozrząd jeszcze raz.
_________________

 
 
tomaszhereda 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 42
Skąd: Pietrzyków/Wrocław
Wysłany: 19-11-2012, 18:50   Szarpanie przy 60 km/h

Wymieniłem rozrząd i niby zablokowałem z tyłu silnika śrubokrętem ale chyba był za krótki i szarpie przy 60 km/h Czyli musze rozebrać jeszcze raz rozrząd ? Albo nawet 2 razy jezeli przełożenie jest 1 do 3 ? :) ??
 
 
 
wojtas gst 
Forumowicz

Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 142
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-11-2012, 09:06   

tomaszhereda, jezeli nie radzisz sobie z wymianą rozrzadu to lepiej oddaj to komus do zrobienia, zamiast robic to metoda prob i bledow..
bo zaraz zamiast rozbierania rozrządu, będziesz silnik rozbierac :lol:
 
 
tomaszhereda 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 42
Skąd: Pietrzyków/Wrocław
Wysłany: 20-11-2012, 10:05   

Chętnie bym oddał auto do mechanika ale wszyscy w okolicy to partacze albo "złodzieje" a w zasadzie wszystko sam robię w aucie tylko rozrząd trochę trudniejszy w zrobieniu niż w Puncie :D Nie ma żadnej rady jak to sprytnie ustawić żeby nie rozbierać kilka razy ? :)
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-11-2012, 16:46   

Ale chodzi Ci o te wałki balansowe bo rozrzad bez tego kiczu w 4g63 jest banalny.
Ja robie to tak;
Na górze ustawiam znaki i na dole.Spinam sciskami pasek do górnych kół rozrzadu, nastepnie napinam rolke tak zeby zawleczke napinacza dało sie wyciagnac i włozyc palcami. (ma wtedy odpowiednie wysuniecie zgodne z zakresem z manuala- mierzyłem)
Wtedy dokrecam role na tym napieciu i błala. Obkrecam itp sprawdzam, ma byc ok.
Niewiem tylko jak te wałki moga to skoplikowac bo nigdy nie miałem takowych :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.