Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 1.6 94r - kilka problemów
Autor Wiadomość
ejosik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 94r 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-11-2013, 01:40   Lancer 1.6 94r - kilka problemów

Witam, właśnie dziś kupiłem z ojcem nasze drugie <itsubishi. Pierwszym był Galant 96rok, 2.0TD ale jednak diesel nie na moją nogę ; ) Dziś kupiliśmy Lancer'ka i mam nadzieję że będziemy zadowoleni, bo cena niska, ale też nie jest ideałem. Mamy kilka problemów, oby okazały się małe i do zrobienia nie drogo. W punktach je opiszę i dziękuję za porady i wyrozumiałość

1. Elektryczne szyby
Wszystkie szyby w prądzie łącznie z szyberdachem, lusterkami itd. Ale 3 szyby nie działają. Dwie z przodu i tylnia po stronie kierowcy. Z czego ta z przodu po stronie jak próbuję uruchomić słychać silniczek jakby chciał opuścić ją ale nic się nie dzieje. Lusterka/szyberdach bez zarzutu. Co może być powodem nie działania tych trzech szyb? Od czego zacząć najlepiej sprawdzanie ich?

2. Gaz
Samochód z instalacją gazową(potrzebna mi była bo dziennie robię 30km do pracy). Odpala z benzyny, trochę się rozgrzeje i przechodzi na gaz. Ale na gazie ma niskie obroty(500 albo i mniej trochę) i zapala się czerwona kontrolka CHECK ENGINE, po przełączeniu na benzynie wszystko wraca do normy. Sugestie? Wiem że tu 'gazownik' będzie potrzebny, ale wolę spytać czy to pilne

3. Gaz problem drugi
Dziś zatankowaliśmy za 50zł gazu żeby trochę pojeździć, ale po 40-50km samochód zaczął się dławić tak jakby gaz się skończył(?), przełączyłem na benzyne jeździł normalnie, ale w tym momencie pojawił sie problem z niskimi obrotami gdy samochód staje. Spadają nawet do 100obr/min i prawie gaśnie auto, czego przy zatankowanym gazie i przełączeniu na benzyne nie było.

4. Radio + głośniki
Dwa z przodu, 2 z tyłu. W miarę fajnie gra, ale czasami głośniki milkną. Totalnie jakby radio było wyłączone. Podgłaśniam, ściszam, wyłączam radio, wyłączam auto, wszystkiego próbowałem ale po prostu po jakimś czasie znowu normalnie wszystko gra. Robi się to róźnie, czasami na chwilę, czasami na dłużej, czasami wcale. Jaki może być tego powód?

Szczegóły auta: Silnik 1,6 GLXi 113KM, gaz, butla w bagażniku, nie w miejscu koła, 9letni. Poza opisami wyżej żadnych innych problemów nie ma, wszystko śmiga aż miło, zero stuków no i żwawy jest nawet na gazie : )
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-11-2013, 09:24   

ejosik napisał/a:
1. Elektryczne szyby
Demontaż tapicerek, organoleptyczne sprawdzenie podnośników oraz sprawdzenie czy do silniczków dochodzi prąd, jak prąd dochodzi to wina silniczków, jak nei dochodzi, to możliwa dziura w instalacji (np na przegubie łaczacym miedzy słupkiem a drzwiami), albo problem ze sterowaniem elektrycznym
Cytat:
2. Gaz
Lepiej odrazu do gazownika, samodzielnie można wymienić filtry gazowe, przejrzeć instalacje pod kątem uszkodzeń przewodów gumowych, elektrycznych, etc, najlepiej gdybyś zorientował się co za tym tej instalacji, mikser, sekwencja :?:
ejosik napisał/a:
3. Gaz problem drugi
Jak wyżej
ejosik napisał/a:
4. Radio + głośniki
Zmień radio, przyczyna raczej w nim tkwi
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 290
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 29-11-2013, 20:47   

Jaka jest instalacja sekwencyjna czy mikser na dolocie ?
Jeżeli masz sekwencje podaj jaką, można się wpiąć laptopem przez interfejs diagnostyczny i zobaczyć co go boli.
Może być tak że po dłuższym użytkowaniu do wymiany nadaje się reduktor, przewody gazowe z fazy lotnej oraz filtry.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.