Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stuki w silniku 3.2
Autor Wiadomość
PiotrekHIT 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-11-2013, 10:20   Stuki w silniku 3.2

Witam Szanownych Forumowiczów.

Jest to mój pierwszy post. Posiadam Pajero IV 3.2 DID z 2007r. Polski salon. 140000km, bezwypadek. Ostatnio w czasie jazdy wystąpiły stuki w okolicach silnika. Dojechałem do garażu. Okazało się, że stuki dochodzą z przodu silnika na górze. Zdjąłem dekiel. Ustawiłem zawory(miały za duże luzy) Złożyłem to do kupy odpaliłem i dalej to samo. Wymieniłem napinacz łańcucha i dalej to samo. Auto nie dymi, ma moc. Dodam, że auto zalane nie dawno świeżym Castrolem. Czy ktoś coś podpowie?

Z góry dziękuje za podpowiedzi.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-11-2013, 11:23   

Bo nie wymieniłeś napinacza łańcucha rozrządu.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
PiotrekHIT 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-11-2013, 11:51   

Tak jak napisałem w pierwszym poście napinacz został wymieniony. Sprawdzane też były wtryskiwacze. Auto pracuje jak stary rozpadający się diesel. Żadnych błędów zapisanych w ECU.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-11-2013, 12:31   

założyłeś na uszczelkę? Uszczelka nie jest symetryczna.
Może był za luźny łańcuch wcześniej i obciął ślizg w porywie rozrządu?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 26-11-2013, 12:31   

Koło pasowe się nie rozpada czasem? Tego często nie widać, a i wyczuć trudno bez zdjęcia pasków.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-11-2013, 13:01   

też tak maże być jak Jarek pisze. Ale zakładam, ze to sprawdziłeś.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
PiotrekHIT 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-11-2013, 13:45   

Koło pasowe w porządku. Ślizgi ok. Uszczelka nowa. Z tego co obczaiłem to , żeby zdjąć głowice to pewnie motor do wyjęcia ;/
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-11-2013, 16:05   

ale zdjęcie głowicy nic nie wyjaśni. trzeba raczej szukać w rozrządzie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.