Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CK1A 1.3] Auto ma wysokie obroty na biegu jałowym
Autor Wiadomość
jurek600 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 6
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 26-03-2015, 16:42   [CK1A 1.3] Auto ma wysokie obroty na biegu jałowym

Witam. Moj lancerek miał niskie oborty i na wolnych potrafił zgasnąć. Wyczyscilem przepustnice i teraz ma tak wysokie obroty ,że przy maksymalnym skręceniu srubki w przepustnicy są itak zbyt wysokie około 2000rpm. Nie wiem co mam zrobić bo przy takich obrotach w miescie to zaraz zajade maszyne.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-03-2015, 21:33   

Błedne sterowanie silniczkiem krokowym, albo coś sie popsuło w trakcie procesu czyszczenia, albo zbieg okoliczności
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 27-03-2015, 08:34   

Takie coś przeczytałem, ale nie pasuje mi rodzaj usterki do objawów
stani78 napisał/a:
Witam. Winnym za kłopoty z wysokimi obrotami był dwupinowy czujnik temperatury silnika .Po jego wymianie wszystko wruciło do normy. Pozdrawiam.
:shock:
A nie pobiera czasem Ci przepustnica lewego powietrza po montażu?
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-04-2015, 17:39   

pewnie było dużo syfu a teraz jest czysto . więcej powietrza=więcej obrotów jałowych. . regulacja obrotów na 750 ze zmasowanym złączem i będzie dobrze :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.