[Cari 1.8 GDI] Przekaźnik pompy paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Adrians
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 129 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 16-12-2013, 19:13 [Cari 1.8 GDI] Przekaźnik pompy paliwa
|
|
|
Witam,
wiecie może gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w baku w Carismie 1.8 GDI z 1998 roku?
Szukałem względem tego tematu:
http://forum.mitsumaniaki...bdd704445044cda
jednak nie jestem pewien czy to na pewno ten i jak go sprawdzić. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-12-2013, 20:30
|
|
|
B97
 |
|
|
|
 |
Adrians
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 129 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 16-12-2013, 20:54
|
|
|
Dzięki, wydaje się sprawny, ale na wtyczce do pompy po załączeniu zapłonu mam tylko 4,3V i pompa nie dobija paliwa. |
_________________ 01.2014 - ... - Galant EA2A Elegance 2001r.
07.2010 - 03.2014 - Carisma 1.8 GDI LS 1998r. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-12-2013, 06:22
|
|
|
To pewnie masa nie łączy. Dla sprawdzenia podłącz jedną końcówkę miernika gdzieś do pewnej masy auta a drugą do + we wtyczce pompy. Jak będzie ok, to trzeba przeczyścić masę w miejscu styku kabla masowego pompy z punktem masowym.
Już kilka osób na forum miało z tym problem. |
|
|
|
 |
Adrians
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 129 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-12-2013, 10:59
|
|
|
Właśnie w ten sposób mierzę i mam 4,3V we wtyczce. Czy pompa powinna dobijać paliwo po załączeniu zapłonu? Bo u mnie napięcie 12V pojawia się dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-12-2013, 13:54
|
|
|
Pompa działa dopiero podczas kręcenia i po odpaleniu auta. Po włączeniu na zapłon nie zaczyna działać.
Sprawdź jakie jest napięcie na przekaźniku, na wejściu na jego styki i na wyjściu kiedy kręcisz rozrusznikiem. Jeśli tu będzie ok, to problem jest gdzieś po drodze po między przekaźnikiem a pompą. |
|
|
|
 |
Adrians
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 129 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-12-2013, 15:30
|
|
|
To w takim razie wszystko jest ok. Myślałem, że powinna trochę dopompować przed odpaleniem. Dzięki za pomoc. |
_________________ 01.2014 - ... - Galant EA2A Elegance 2001r.
07.2010 - 03.2014 - Carisma 1.8 GDI LS 1998r. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-12-2013, 16:38
|
|
|
Nie ma za co |
|
|
|
 |
|