Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Przekaźnik pompy paliwa
Autor Wiadomość
Adrians 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-12-2013, 19:13   [Cari 1.8 GDI] Przekaźnik pompy paliwa

Witam,
wiecie może gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w baku w Carismie 1.8 GDI z 1998 roku?
Szukałem względem tego tematu:
http://forum.mitsumaniaki...bdd704445044cda
jednak nie jestem pewien czy to na pewno ten i jak go sprawdzić.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-12-2013, 20:30   

B97

 
 
Adrians 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-12-2013, 20:54   

Dzięki, wydaje się sprawny, ale na wtyczce do pompy po załączeniu zapłonu mam tylko 4,3V i pompa nie dobija paliwa.
_________________
01.2014 - ... - Galant EA2A Elegance 2001r.
07.2010 - 03.2014 - Carisma 1.8 GDI LS 1998r.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-12-2013, 06:22   

To pewnie masa nie łączy. Dla sprawdzenia podłącz jedną końcówkę miernika gdzieś do pewnej masy auta a drugą do + we wtyczce pompy. Jak będzie ok, to trzeba przeczyścić masę w miejscu styku kabla masowego pompy z punktem masowym.
Już kilka osób na forum miało z tym problem.
 
 
Adrians 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-12-2013, 10:59   

Właśnie w ten sposób mierzę i mam 4,3V we wtyczce. Czy pompa powinna dobijać paliwo po załączeniu zapłonu? Bo u mnie napięcie 12V pojawia się dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-12-2013, 13:54   

Pompa działa dopiero podczas kręcenia i po odpaleniu auta. Po włączeniu na zapłon nie zaczyna działać.
Sprawdź jakie jest napięcie na przekaźniku, na wejściu na jego styki i na wyjściu kiedy kręcisz rozrusznikiem. Jeśli tu będzie ok, to problem jest gdzieś po drodze po między przekaźnikiem a pompą.
 
 
Adrians 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-12-2013, 15:30   

To w takim razie wszystko jest ok. Myślałem, że powinna trochę dopompować przed odpaleniem. Dzięki za pomoc.
_________________
01.2014 - ... - Galant EA2A Elegance 2001r.
07.2010 - 03.2014 - Carisma 1.8 GDI LS 1998r.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-12-2013, 16:38   

Nie ma za co :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.