Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L200 2.5TD 2005 Kilka probelmów silnik + reduktor
Autor Wiadomość
rrobaszek 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2.5 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 2
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-01-2014, 22:30   L200 2.5TD 2005 Kilka probelmów silnik + reduktor

Witam,
kupiłem dzisiaj L200 2.5TD, 2005r.
Samochód pochodzi z polskiego lotniska, jeździł jako patrol na lotnisku. Autko kupiłem jako uszkodzone - "w ciemno".

Po przywiezieniu go dzisiaj do siebie i oględzinach okazało się, że:
1. silnik to 4D56, ten nowszy z chłodniczką spalin (nie jestem specjalistą w L200 to mój pierwszy)
2. silnik próbował ktoś diagnozować, są ślady, nie pozakładane wszystkie przewody od podciśnienia, płynu chłodzącego, najwięcej w okolicy turbiny
3. brak zupełny obudowy i samego filtra paliwa - nie wiem nawet jak ma wyglądać. Pali się tylko kontrolka od tego właśnie filtra, ale to zupełnie przecież normalne
4. Próbowałem zapalić silnik na samostarcie i nie da rady, wałek rozrządu się kręci
5. Poza tym gość z lotniska powiedział mi, że w tym aucie był problem z reduktorem 4x4, nie wie na czym polegał, ale po prostu wykręcili ten mały lewarek, żeby pracownicy nie włączali napędu, próbowałem szukać na allegro żeby zobaczy jakie ceny, ale widzę że jest kilka rodzajów, ja ma taki, że lewarek od zmiany biegów ma od kierownicy, a ten od reduktora jest od strony pasażera.
Jutro postaram się załączyć zdjęcia.

Pytania:
- bardzo proszę kogoś o zdjęcia komory silnika, a przede wszystkim okolice filtra paliwa i jego obudowy, bo chciałbym zacząć od uzupełnienia podstaw i dopiero oddanie auta do warsztatu
- proszę o odpowiedź, co do typu reduktora, ewentualnie porad na temat typowych usterek
- napiszcie mi namiary na jakieś dobre warsztaty od japończyków, bo nie wiem czy będę miał czas i możliwości do naprawy tego samochodu w okolicach Radomska, Częstochowy, Łodzi, czy Piotrkowa.
Auto kupiłem w na prawdę atrakcyjnej cenie i chciałbym go zrobić dla siebie lub jeśli mi nie podpasuje sprzedać z małym zarobkiem, bo trochę poluje i takie autko jest mi potrzebne. Mam zresztą obecnie NISSANA PICK-UPa, NAVARĘ 2,4 benzyna z 1999r.

Pozdrawiam,
Rafał.
 
 
jonek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-01-2014, 12:25   

w Łodzi polecam ten serwis : http://4x4serwis.com.pl/
Mam l200 z 2003r. i serwisuje cały czas w tym serwisie, nie ma problemu z którym by sobie nie poradził. :D
Pozdrawiam.
_________________

 
 
rrobaszek 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2.5 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 2
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-01-2014, 13:12   

Trochę pogrzebałem wczoraj przy tym aucie i okazało się, że przede wszystkim rozrusznik jest uszkodzony i przy próbie zapalenia auta przerywał - wykręciłem go i dałem do regeneracji. Problem z filtrem paliwa na razie rozwiązałem bo był w bagażniku więc go zamontowałem.

Poza tym w tym aucie są problemy moim zdaniem z elektryką, na początku zdemontowałem autoalarm, bo ktoś na prawdę postarał się z jego montażem i powpinał się, gdzie tylko się dało w instalację.
Ale do rzeczy, zastanawia mnie, że przewody, które dochodzą do pinów kostek zaznaczonych na zdjęciach sondą miernika (wszystkie są czerwone z dwoma srebrnymi paskami) były poprzecinane i zasilone 12V z kostki pokazanej na ostatnim zdjęciu z przekaźnikiem, który jest przy komputerze silnika pod schowkiem od strony pasażera.
Wszystkie te przewody zaznaczone na zdjęciu są z mostkowane (nie wiem gdzie), ale po włączeniu stacyjki nie ma na nich napięcia, a według mnie powinno być.
Może wiecie skąd te przewody wychodzą, i czy rzeczywiście powinno być na nich napięcie.
Napiszę tylko, że pierwsza i druga kostka idzie do pompy paliwowej, trzecia natomiast do zaworka podciśnieniowego sterującego klapką na przepustnicy.
Napiszcie mi proszę gdzie można ściągnąć schemat instalacji do tego auta?



 
 
mokun 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2004R
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Wrocław/ Lasówka
Wysłany: 06-02-2014, 00:24   

Niezła rzeźba z tym autem. Trochę Ci zejdzie żeby to ogarnąć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.