 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
czarne paliwo w zbiorniku 2, 0 DiD |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek_o
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010 Posty: 52 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-01-2014, 22:30 czarne paliwo w zbiorniku 2, 0 DiD
|
|
|
Witam w nowym roku i składam wszystkim serdeczne życzenia.
Niech was zdrowie nie opuszcza a miśki dowożą zawsze na miejsce.
Stało się. Na autostradzie pod Katowicami zatankowałem benzynę. Na szczęście kasjer użył słowa benzyna. Nogi zrobiły mi się miękkie. Dostałem na miejscu wizytówkę do serwisu. Silnik nie był uruchamiany. Autko odholowano do warsztatu. Tam zaczęto spuszczać benzynkę. Zrobili to tak, ze podłączyli dwa węże do kanistra z ropą tak na krótko, uruchomiliśmy na tym silnik a pompa paliwowa zaczęła wypuszczać zatankowaną benzynę do beczki.
I ta spuszczana benzyna była czarna! Podobnie w tym kanistrze czysta ropą zaczęła się robić czarna.!
Panowie stwierdzili ze mam problem z pompowtryskami lub pompą paliwa, która może przypuszczać olej.
Po zlaniu paliwa dojechałem do Łodzi czyli 230 km.
Napiszcie o tym wszystkim co myślicie.
Pozdrawiam Grzesiek.
[ Dodano: 06-01-2014, 14:12 ]
Kochani, lepszy jest kiepski pomysł niż jego brak. Napiszcie co myślicie.
Dodam jeszcze ze 3 lata temu zamarło mi paliwo. Fakt, było zimno. W ASO Łódź znali paliwo i było tak samo czarne. Nie poznali się ze coś jest nie tak.
Pozdrawiam Grzegorz |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 09-01-2014, 19:48
|
|
|
Do głowicy z prawej jest przykręcona TandemPump czyli Vaccum pompa zespolona z paliwową. Vaccum jest smarowana olejem z silnika. Możesz mieć przedmuch na uszczelce miedzy głowicą a tą pompą lub na uszczelce między pompami i olej idzie do powrotu. Trzeba odkręcić od głowicy Tandem i wymienic uszczelkę, w Aso VW za 40 pln , poproś do silnika BKD.
Pompek bym nie ruszał na twoim miejscu jak auto jezdzi. Zresztą moim zdaniem nie jest mozliwe zassanie oleju do powrotu w pompowtryskiwaczu.
Tandempump możesz kupić za 300 pln. |
|
|
|
 |
Grzesiek_o
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010 Posty: 52 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-01-2014, 22:59
|
|
|
Wielkie dzięki.
Przeglądałem forum VW i tam też piszą o wacum pompie.
Więc mam nadzieję, bo boję się ruszania wtrysków - szczególnie że nie mam problemów z rozruchem czy pracą silnika.
A nie wiesz czy da radę to zrobić samemu, bez ryzyka, że się tego później nie zmontuje? |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 10-01-2014, 10:09
|
|
|
Samemu powinieneś wymienić, uszczelkę starą trzeba zeskrobać , pompę odkręca sie imbusami, max 1h roboty. |
|
|
|
 |
|
|