Chrzczone paliwo a wtryski... |
Autor |
Wiadomość |
mrc44
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 22 Skąd: wołów
|
Wysłany: 19-04-2014, 22:59 Chrzczone paliwo a wtryski...
|
|
|
Witam, pytanie dotyczy wtrysków, czy są tak czułe że po wlaniu z deka trefnego paliwa mogą paść? Znowu mam problem z obrotami tym razem jednak przez paliwo. |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-04-2014, 08:38
|
|
|
Aż tak żle być nie powinno, może jakieś zanieczyszczenia w układzie paliwowym |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-04-2014, 16:47
|
|
|
Ja bym użył STP do czyszczenia wtrysków + STP do układu paliwowego.
Zalać STP na 2/3 baku i "dynamicznie" przejeździć, tzn wysokie obroty trzymać i gaz w podłodze. Pamiętaj aby przy takiej jeździe nie łamać przepisów i zachować bezpieczeństwo.
Fatalne paliwo nie powinno (jeden bak znaczy się) nic zepsuć |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 24-04-2014, 23:03
|
|
|
A ja bym sprawdzil dokladnie czy aby rura wlewu paliwa nie jest przypadkiem dziurawa. Przerabialem to ostatnio, dziura wysoko, przy samym wlewie, od gory, prawie niewidocza. W takim przypadku, dolewanie uszlachetniaczy paliwa jesli wogole, to pomoze na chwile i problem wroci. U mnie rdza z wlewu paliwa wlatywala do baku z kazdym tankowaniem czystego paliwa. |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
mrc44
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 22 Skąd: wołów
|
Wysłany: 25-04-2014, 07:26
|
|
|
Radzisz zdjąć i wyczyścic bak? Jak i czym w ogóle prawidłowo wyczyścic bak? |
_________________
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 25-04-2014, 12:35
|
|
|
mrc44, pompa paliwowa ma sitko i jest w miejscu takim, żeby nie zasysać syfu z dna baku.
Potem jest filtr paliwa, więc zanim zaczniesz ściagać bak do płukania zacznij od sprawdzenia szczelności "ukłądu" (rura o kórej pisał pierafal, a potem przypomnij sobie kiedy był wymieniany filtr paliwa.
Sciągałem już kilka baków i ani jeden nie kwalifikował się do płukania.
Zeby zatkać pompę "syfem z baku" to tego syfu musi być naprawdę dużo. |
|
|
|
 |
mrc44
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 22 Skąd: wołów
|
Wysłany: 25-04-2014, 23:27
|
|
|
Dzis sciagnelem bak i syfu jest naprawde duzo, pytanie jak najlepiej jest wyplukac bak bo to dosc mozolna praca zwazywszy ze jest w nim tyle przegrudek, filtr w pompie chyba tez trzeba jakos wyczyscic, uklad paliwowy szczelny, 3,5 bara filtr paliwa wymieniany wiec bak tez trzeba przeplukac jakos, jutro sie do tego zabieram tylko nie wiem za bardzo jak, poza tym na wyjsciu przed listwa wtryskowa jak podaje zaplonem paliwo to jest dosc metne. Grdie jeszcze sprawdzic rdzawe miejsca czesto wystepujace w okolicach baku???
[ Dodano: 26-04-2014, 17:51 ]
Płukałem dzis bak, niestety przyszła mi do głowy tylko woda. syf w paliwie spory i do tego to co mówił pierafal dziura w rurze pod wlewem. Aby zdemontować wlew musiłem go wyrwac bo sie sruby zapiekły teraz musze cos sztukowac by wlew jakos sie trzymał. Masakra z tą rdzą... |
_________________
 |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 26-04-2014, 21:26
|
|
|
Ja plukalem zbiornik zwyklym szlaufem z woda, myjka cisnieniowa, a na koniec poswiecilem kilka litrow paliwa zeby wyplukac wode. Jak narazie problemy nie wrocily.
Mnie udalo sie kupic uzywany wlew w przyzwoitym stanie, ktory oczyscilem i pomalowalem. Pamietaj, jak bedziesz sztukowal wlew, ze sa tam dwie rurki i obie musisz miec drozne:
1. gruba, ktora wlewasz paliwo;
2. cienka do odpowietrzania. |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
mrc44
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 22 Skąd: wołów
|
Wysłany: 27-04-2014, 00:09
|
|
|
pierafal napisał/a: | Mnie udalo sie kupic uzywany wlew w przyzwoitym stanie, ktory oczyscilem i pomalowalem. Pamietaj, jak bedziesz sztukowal wlew, ze sa tam dwie rurki i obie musisz miec drozne:
1. gruba, ktora wlewasz paliwo;
2. cienka do odpowietrzania. |
Ta ciensza rurka jest oderwana czy mozna bez niej zalozyc |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-04-2014, 00:32
|
|
|
Cieńsza też musi być na swoim miejscu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 28-04-2014, 21:51
|
|
|
Ciensza rurka robi za odpowietrznik wiec lepiej oparow paliwa nie wypuszczac byle gdzie
Mysle, ze moznaby sprobowac uzupelnic braki tej cienszej rurki, wezykiem paliwowym gumowym. |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
mrc44
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 22 Skąd: wołów
|
Wysłany: 04-05-2014, 17:05
|
|
|
Czy wtryski z Carismy 1,6 pasują do mojego Colta
http://allegro.pl/listwa-...4140620855.html
Ewentualnie z jakiego jeszcze poza Coltem, chyba Space Star 1,3...
[ Dodano: 04-05-2014, 17:11 ]
Do tego czy sama listwa ma możliwisc jakiejs regulacji czy jest to tylko kawałek odlanej rurki??? |
_________________
 |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 04-05-2014, 22:36
|
|
|
W opisie masz napisane ze masz 1.3 wiec z carismy 1.6 napewno sa inne.
Szukaj Colt/Lancer maja takie same aczkolwiek byla zmiana po 98r, i listwa wtryskowa wyglada troszke inaczej, nie wiem jak same wtryski.
Jesli chodzi o sama listwe to jest to tylko odlew, nic sie tam nie reguluje. |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
mrc44
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,3 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 22 Skąd: wołów
|
Wysłany: 09-05-2014, 23:05
|
|
|
Znowu wymieniłem całą listwe z wtryskami i colt ozył co jest grane??? Boje sie ze znowu cos sie stanie. Na tamtej listwie przejechałem ok 500km tylko teraz mam zbiornik przeczyszczony. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|