Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana alternatora
Autor Wiadomość
aduko 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-01-2014, 22:03   Wymiana alternatora

Witam,

jakie mogą być powody padnięcia ładowania w samochodzie, który przez tydzień stał niejeżdżony, a wczoraj po odkuciu z lodu i pokonaniu 100km padło ww. ładowanie z alternatora?

Czy przy tych silnikach (2.0) są jakieś bardziej wadliwe alternatory?
Ostatnio zmieniony przez aduko 24-01-2014, 19:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-01-2014, 01:38   

Mógł się poprostu wyeksploatować, albo dopadła go wilgoć, trudno wrózyć, trzeba zdemontować i ocenić co sie popsuło, jednakże przyczyna może być bardziej prozaiczna, może kabel masowy na połaczeniu silnika z karoserią uleciał, albo przekaźnik od alternatora odmówił posłuszeństwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
aduko 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2014, 12:38   

Padnięty altek i tak też podejrzewałem, bo chyba jak padnięte są przekaźniki/kable to altek raczej nie powinien głośniej pracować (świzgać?! [nie powinno go słychać])? A jak go słychać, to coś w nim padło.

A najgorsze jest to, że auto co dopiero odebrałem od sprzedającego :D a miało obejść się bez napraw dodatkowych...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-01-2014, 21:58   

aduko napisał/a:
miało obejść się bez napraw dodatkowych...
Tak jest przeważnie, oby później było lepiej :wink:
 
 
aduko 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-01-2014, 10:39   

Jak się wyciąga alternator w silnikach 2.0? Jest to jakaś większa sztuka, np. od spodu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.