L300 4x4- krok po kroku |
Autor |
Wiadomość |
rozekg [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2008, 13:37 L300 4x4- krok po kroku
|
|
|
Witam! Nie chce się rozpisywać. Sprawa dotyczy Mitsubishi L300 4wd. Poszukiwaliśmy tego modelu dość długo. Aż trafił się w Niemczech takowy. Jeden mankament to fakt, ze autko było lekko uderzone z przodu na wysokości lampy. Okazało się to dość kłopotliwym problemem. Zaczęło się poszukiwanie części itp. Zakupiliśmy całą karoserie tylko ze w wersji z kierownica po prawej stronie. Auto jeszcze miało dach z łóżkiem, który postanowiliśmy zdjąć co by nie kołysało na wietrze:). Także przeróbek i kombinacji dość sporawo. Będę zamieszczał fotki na których będzie widać postępy w reinkarnacji. Czeka nas dużo pracy i nakładów finansowych, ale czego nie zrobi prawdziwy miłośnik tej marki! Autko mechanicznie jest OK. a resztę doprowadzi się do stanu idealnego
...
...
...
CDN... |
Ostatnio zmieniony przez rozekg 21-03-2008, 12:31, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2008, 13:47
|
|
|
Mnie osobiście podoba się L300 i nawet był okres (przed kupnem MSS), że oglądałem się za takim modelem. Niestety w ocenie mojej Pani ten Misiek jest okropny, więc stanęło na MSS
Dla mnie to fajna furka - nie za duża, nie za mała - w sam raz na wakacyjne wypady z rodzinką. Pamiętam, że kiedyś był do kupienia na Allegro czarny L300 w pełnym wypasie, tylko cena była z lekka kosmiczna 18000 zł.
Z zainteresowaniem będę śledził postęp prac |
|
|
|
 |
PastoR100GS [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2008, 15:00 Re: L300 4x4- krok po kroku
|
|
|
Ło! No to grauluję i życzę sukcesu! Nie ma to jak samemu robić sobie furkę od podstaw
Jakbyś chciał się pozbyć ramki przedniej szyby (zwłaszcza górna część) albo tych wielkich lusterek to daj znac na PW.
W rozliczeniu moge dać np. szosowe opony 235/75-15" w bdb stanie, albo trochę mniejsze (nie pomnę teraz rozmiaru) zimówki.
Pozdrowiska |
|
|
|
 |
maraspartyka [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2008, 19:12 Re: L300 4x4- krok po kroku
|
|
|
Poszukiwaliśmy tego modelu dość długo. Aż trafił się w Niemczech takowy...
Do niedawna takie autko (nawet kolor ten sam tylko z dachem, stało na szrocie w Gliwicach. Też trochę pokiereszowane bo się przewróciło. Było w miarę kompletne, ale ja wziąłem sobie silnik, a co potem nie wiem. Jeśli coś z niego się może przydać- proszę dać mi znać to podjadę, cyknę kilka zdjęć i podam telefon do nich. |
|
|
|
 |
rozekg [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2008, 22:32 Re: L300 4x4- krok po kroku
|
|
|
maraspartyka napisał/a: | Jeśli coś z niego się może przydać- proszę dać mi znać to podjadę, cyknę kilka zdjęć i podam telefon do nich. |
Dzieki bardzo!Ale po dosc ciezkich poszukiwaniach skompletowalismy wszystkie czesci. Pozostalo tylko to wszystko poskladac do kupy! Pozdrawiam |
|
|
|
 |
tomek48 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2008, 00:38
|
|
|
Powodzenia w składaniu bryki!!! Niedługo czeka mnie podobna robota, szukam jakiegoś na części. Przedewszystkim drzwi bocznych i tylnich. Autko spisuje się naprawdę rewelacyjnie, więc trzeba o niego dbać.
[ Dodano: 25-03-2008, 22:06 ]
Witam!! mam pytanie? Na słupkach po zdjeciu pasów bezpieczeństwa znajdują się po obu stronach skrzyneczki niewiem jakie urządzenia są do nich podłączone ..L 300. |
|
|
|
 |
rozekg [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2008, 13:28
|
|
|
tomek48 napisał/a: |
[ Dodano: 25-03-2008, 22:06 ]
Witam!! mam pytanie? Na słupkach po zdjeciu pasów bezpieczeństwa znajdują się po obu stronach skrzyneczki niewiem jakie urządzenia są do nich podłączone ..L 300. |
Po prawej stronie za pasami pasazera jest przekaznik od swiec zarowych. Nie chce wprowadzic w błąd, bo auto zlozylismy jakis czas temu, ale po lewej stronie nie ma zadnego urzadzenia.Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
gumis1 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2008, 21:56 Re: L300 4x4- krok po kroku
|
|
|
maraspartyka napisał/a: | Poszukiwaliśmy tego modelu dość długo. Aż trafił się w Niemczech takowy...
Do niedawna takie autko (nawet kolor ten sam tylko z dachem, stało na szrocie w Gliwicach. Też trochę pokiereszowane bo się przewróciło. Było w miarę kompletne, ale ja wziąłem sobie silnik, a co potem nie wiem. Jeśli coś z niego się może przydać- proszę dać mi znać to podjadę, cyknę kilka zdjęć i podam telefon do nich. | Prosba ,moglbys podac numer tel. do nich lub adres ?Pzdr |
|
|
|
 |
rozekg [Usunięty]
|
Wysłany: 22-07-2008, 13:44 dolot powietrza do filtra
|
|
|
Witam! Panowie może ktoś przesłać zdjęcie komory silnika w ktorej znajduje się filtr powietrza. Mój z Niemiec przyjechał z przerwanym przewodem doprowadzajacym powietrze do filtra i w tej chwili łapie powietrze nie z przed chłodnicy tylko z tej komory a to raczej niezdrowo bo powietrze ciepłe od silnika i kurz z pod kół. Kupiłem nowy filtr i chciałbym zobaczyć jak wygląda to w oryginale. A na razie połacze jakos. Będę wdzieczny. Pozdrawiam!
[ Dodano: 28-07-2008, 19:24 ]
Strasznie drętwo w temacie L300 4WD. Wlepiam kilka fotek na których widać końcowy efekt prac lub niekoniecznie bo jeszcze jakieś modyfikacje zostaną przeprowadzone. Mam kilka pytań odnośnie eksploatacji. Panowie ile pali to auto, bo zerwała mi się linka od prędkościomierza i nie mogę tego sprawdzić, ale wydaje mi się że sporawo pochłania. Z jakimi prędkościami się poruszacie? Jakie maksymalnie koła można zamontować? Jaka średnica felgi, profil i szerokość opony? Dzięki
 |
|
|
|
 |
Albert_N
Nowy Forumowicz
Auto: L300 4x4
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-02-2009, 10:35
|
|
|
odkopuje temat, bo sie tu nic nie dzieje
Spalanie na kolach seryjnych, a wiec 215/80R15 ( 215R15 ) - 10/100 trasa z predkoscia 100-110 kmh, miasto 12/100
na kolach zimowych 225/75R15 ( nieco szersze, zblizona srednica ) 11/100 trasa przy predkosci 90-100, 12.5/100 miasto.
o rozmiarach kol napisalem Ci w innym watku.
Ponizej fotki kolegow z kanady :
na konkretym zestawie do liftu procomp i 31 cali
w kanadzie wystepuje kilka wersji wyposazeniowych ( chamonix, exceed, superexceed ) i wiekszosc fur to automaty. Natomiast obustronne drzwi wystepuja tylko w busach na rynki lewokierownicowe, mamy tez inne zderzaki- nieco dluzsze. |
|
|
|
 |
PastoR100GS [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2009, 08:19
|
|
|
Albert_N napisał/a: | na rynki lewokierownicowe, mamy tez inne zderzaki- nieco dluzsze. |
...i jeszcze taką dodatkową poprzeczkę pod zderzakiem tylnym |
|
|
|
 |
mitsumotors4x4
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Delica Space Gear
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Grodzisk
|
Wysłany: 08-01-2012, 12:51 Re: L300 4x4- krok po kroku
|
|
|
Dobra |
Ostatnio zmieniony przez mitsumotors4x4 05-01-2016, 21:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
l300
Forumowicz
Auto: L300 2.4 4wd i Delica 2.8 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2011 Posty: 52 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: 11-01-2012, 12:16
|
|
|
mitsumotors4x4 powiem Ci tyle ze jezdzilem Delicja i L300. W Ciezkim terenie L300 wypada duzo lepiej i L300 niema ramy. Fakt korozja sie pojawia ale najczesciej to tylko nadkola. |
|
|
|
 |
rozekg
Forumowicz
Auto: space gear,l3001.6,2.5tdi,colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 75 Skąd: Stromiec
|
Wysłany: 24-01-2012, 08:57
|
|
|
Obecnie autko wyglada tak jak na zdjeciu. wydaje mi sie ze l300 ma wiekszy przeswit niz space gear i lepiej sobie radzi w terenie. Moze w przyszlosci zrobie lift zawiechy i wrzuce na wieksze kola. Narazie pochloniety jestem renowacja 3000gt.
[URL= ].[/URL] |
_________________
<<<---- moja kochanica )))
space gear motion 2.0 był
l300 2.5tdi 4x4 ,
3000gt sl 96r manual x2szt
colt cz3 di-d
colt cjo 1.6-był
l300 1.6-był
Delica Space Gear 3.0 V6
Canter 2.8
L400 long
galant avance 2.5 V6 |
|
|
|
 |
rafał77
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2013 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-01-2014, 22:05
|
|
|
Witam!
Kolego rozekg jakiś czas temu kupiłem takie autko. Teraz przymierzam się do dopieszczenia mojego łazika i mam pytanie gdzie kupiłeś takie ładne felgi chromy, jaka była ich cena i jaki rozmiar "ET" wszedł bez przeróbek żeby nie wystawały poza nadkola?
Ps. to naprawdę jest super wózek |
|
|
|
 |
|