Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z rezerwą?
Autor Wiadomość
aduko 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2014, 11:06   Problem z rezerwą?

Witam, niedawno zakupiłem Lancera CS0 (2003) z już zamontowaną instalacją gazową, nie potrafię powiedzieć jakiej firmy jest cała instalacja, wiem, że na reduktorze napisane jest ZAVOLI.

Foto : http://static.pokazywarka....jpg?1390903036

Mam taki problem, na kontrolce od gazu mam diody "IIII III II I R" i po zatankowaniu do pełna, świeca wszystkie prócz rezerwy i gasną aż wyjeżdżę. Oczekiwałem, że jak pali się już ostatnia dioda I, to zaraz powinno przeskoczyć na czerwoną diodę R i jeszcze trochę pojeździć na gazie, ale dupa. Zaczyna piszczeć i przełącza się na benzynę. Też tak macie?

Proszę jeszcze o opinię na temat instalacji Zavoli z dodaną lubrykacją (co tak naprawdę daje lubrykacja?)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-01-2014, 11:17   

Reduktor Zawoli nie świadczy, że cała instalacja jest tej firmy. Musisz sprawdzić jaki dokładnie jest komputer gazowy.
Z tą kontrolką, to najprawdopodobniej tak sobie ustawił poprzedni właściciel, może to zależeć od ustawienia czujnika na wielozaworze oraz od ustawienia w sterowniku za pomocą programu od tej instalacji.
Szczerze, to te wskaźniki nie są zbyt precyzyjne i ja np. zawsze polegam na ilości przejechanych kilometrów.
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 28-01-2014, 11:39   

Prawda, ja walczyłem naprawdę długo z tym wskaźnikiem i sobie odpuściłem. Najlepszy wskaźnik to wskaźnik w UKP jeśli jest poprawnie skonfigurowane.
 
 
aduko 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2014, 11:44   

Ok, sprawdzę ten komputer, ale gdzie go szukać? Tutaj foto z pod mojej maski:

http://static.pokazywarka...24/dsc00595.jpg

Możecie wskazać w którym miejscu szukać?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-01-2014, 12:09   

Z tego zdjęcia trudno trudno coś wywnioskować. Spróbuj iść drogą przewodów od wtryskiwaczy czy też od czujnika temperatury reduktora. Przewody te idą do komputera gazowego.
Podobno aby wskazania poziomu gazu były bardziej precyzyjne dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie w wielozaworze odpowiedniego do instalacji czujnika Halla zamiast tradycyjnego.
 
 
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 28-01-2014, 12:34   

Niestety gaz ma inne właściwości w różnych temperaturach. Ja po kilku tygodniach walki z wskaźnikiem odpuściłem sobie. Teraz poziom lpg sprawdzam po przebiegu dziennym.
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
 
 
 
aduko 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2014, 13:00   

W niedzielę zrobiłem na jednym baku 340km w tym 20km w mieście i koniec gazu. Weszło gazu około 36l. Wychodzi 10,5l/100km. Więc tragedii nie ma, zwłaszcza, że warunki pogodowe były mało sprzyjające.

Ale dalej kontrolka się nie zapaliła...

[ Dodano: 20-02-2014, 22:23 ]
Ok, przypomniałem sobie i sprawdziłem w końcu tą instalację.

Sterownik (chyba) mam firmy King (Sequental Injection).

Czy to dobra firma?
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 22-02-2014, 23:33   

Miałem kilka aut z lpg i z doświadczenie wiem, że najlepiej jest patrzeć na stan licznika. Po przejechaniu 250-300km wiedziałem, że należy rozejrzeć się za jakąś stacją. Na pełnym zbiorniku (weszło 40l gazu) maksymalnie udało mi się przejechać w trasie 500km a była to zafira z silnikiem 1.8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.