Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stag 4 a check engine
Autor Wiadomość
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 01-02-2014, 12:37   Stag 4 a check engine

Witam. Wymrugałem sobie błedy i wyskoczyły 2 a jeden znich to bład sondy lambda( ten drugi to czujnik prędkości). Check sie świeci cały czas ale gdy odepne akumulator i skasuje błedy to nie zapala sie dopuki jezdże na benzynie po przełaczeniu na gaz po ok 5 km znowu swieci.
Spalanie mam w normie ok 9-10l obroty na gazie i benzynie normalne mocy też nie brakuje. Więc mam pare pytan. Czy Stag 4 bierze sygnał z sondy? czy to już może koniec żywota sondy lub poprostu gaziarz coś skopał przy montarzu?
Instalacje mam od czerwca zeszłego. Dodam jeszcze że wcześniej miałem gaz vialle LPI i tez check sie świecił ale gasł sam po przełączeniu na benzyne.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-02-2014, 17:50   

Cos nie tak z LPG, nie powinien się świecic bład lambdy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 01-02-2014, 20:17   

Też tak myśle że nie powinna:) A co tak dokładniej może być nie tak? niedługo jade na okresowy przegląd instalacji to bym to sobie ogarną jesli to jakaś pierdółka. Na temat gazu jestem zupełnie zielony, pierwsze auto z gazem.
_________________

 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 02-02-2014, 10:20   

Źle wyregulowana instalacja. Miałem to samo jak jeździłem z ISA2 i mi mocno rozregulowała instalację. Albo masz za bogato albo za ubogo i sonda pokazuje błąd bo w zasadzie od tego jest.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-02-2014, 11:48   

Napisz dokładnie jaki to błąd, czy dotyczy sprawności sondy czy składu mieszanki? Stag 4 nie korzysta z sygnału sondy, jedynie podłącza się ją pod sterownik gazowy aby mieć podgląd jej pracy w programie gazowym co pomaga w kalibracji instalacji.
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 02-02-2014, 12:12   

Wywala błąd 11 i właśnie sonda chyba ok bo na benzynie sie nie zapala check. czy za bogato czy ubogo to tylko kompem da rade sprawdzić. Czyli sama regulacja powinna pomóc? Czy jakieś graty bedzie trzeba dokładać/wymieniać?
_________________

 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 03-02-2014, 10:57   

Wydaje się że to Heateted oxygen sensor? U mnie też taki błąd był, po regulacji kompem instalacji błąd się więcej nie pokazał. Podjedź do gaziarza a najlepiej podłącz pod Evoscan i zobacz jakie masz korekty paliwowe, może drastycznie musi wyciągać ECU.
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 03-02-2014, 17:21   

Własnie o tym błedzie mówimy. Mam nadzieje ze regulacja pomoże, bo nie chce mi sie wydawać ze 3 stówy na sonde jeśli jest walnięta. Do evoscana nie mam gdzie sie za bardzo podłaczyc. I tak musze jechać do gaz mena na okresowy przegląd instalki wiec niech działa :)
_________________

 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 04-02-2014, 01:51   

Jak będziesz w okolicach Otwocka to możesz do mnie podjechać to Ci podepnę EvoScana. Gdyby to była sonda to by wywalał Ci błąd również na PB.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-02-2014, 10:56   

Wczoraj została wyłączona u Mnie ISA2 i jak narazie ideał, wszystkie problemy jak ręką odjąć. Oczywiście zostało to zrobione podczas testów drogowych.
ISA więcej zrobiła złego aniżeli dobrego.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 04-02-2014, 11:03   

Ja też wyłączyłem ISE. Korekty ECU były +10%
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-02-2014, 11:18   

Ja miałem nawet 30.

Dlatego nie chciał jechać w zakresie średnich obrotów.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 04-02-2014, 12:04   

Systemy typu auto adaptacja sprawdzają się chyba tylko kiedy sterownik ma odczyty po ODB. Podgląda korekty i reaguje na bierząco.
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 12-04-2014, 18:41   

Odkopie swoj temat. Po długich bojach z gaziarzem ktory zakladał mi tą instalacje zmieniłem gaziarza na polecanego na innym forum. Problem prawie rozwiazany, sporo poprawek bylo do zrobienia. Ale wedlug niego moje wtryskiwacze są troche za wolne (reg fast omvl) objawia sie to lekka "turbodziura " w zakresie 3tys-4.5tys obrotow. Ale ogólnie jest duuużo lepiej niż wczesniej. Polecił mi wymiane listwy na barracude lub matrixy hd gdyż carisma ma krótki czas wtrysku. ktore by byly lepsze do carismy? a co sądzicie o ac w01? sa prawie 2x tansze od dwoch pozostalych
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-04-2014, 06:51   

Ja mam Dragony, to coś ala Barracudy i bardzo dobrze się sprawują i są wystarczająco szybkie. Matriksy nie są potrzebne w tym silniku bo czasy nie są poniżej 2 ms.
Dobrymi i też wystarczającymi będą ACW01 i będą najtańsze z tych wymienionych.
Najlepsze jednak będą Barracudy bo można je zamontować pojedyńczo na bardzo krótkich przewodach do kolektora i dodatkowo będą wtedy zamontowane pionowo przez co nie będą się szybko zanieczyszczać i wyraboać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.