[1.8 GDI] Katalizator |
Autor |
Wiadomość |
shagger
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin GDI 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2014 Posty: 41 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: 02-02-2014, 08:19 [1.8 GDI] Katalizator
|
|
|
Witam!
Niedawno stałem się posiadaczem Pinina 1,8 GDI i w moim aucie katalizator nie wygląda za ciekawie. Mam pytanie czy jego wycięcie nie wiąże się z jakimiś problemami z sondą itp? czy tak poprostu można go usunąć i w jego miejsce wstawić atrapę kata?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 03-02-2014, 11:17
|
|
|
ja będę usuwał - wstawię strumiennicę.. mam 1 sondę lambda przed katem - za katem nic nie ma - więc nie sądzę żebym miał problem z czymkolwiek.. |
|
|
|
 |
shagger
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin GDI 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2014 Posty: 41 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-02-2014, 09:12
|
|
|
Daj znać jak już będziesz miał usuniętego kata i wstawioną strumienicę. jestem ciekaw czy aby nie będzie zbyt głośno.
PS. Gdzie w Krakowie serwisujesz swojego Pinina? Pytam bo często jestem w Krk. |
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 27-02-2014, 02:05
|
|
|
zanim się za kata zabiorę mam do zrobienia tyle rzeczy że głowa boli ... serwisuje u mechaników moich własnych wiesz, ale ja mówię co robić i oni to robią ... ale GDI nie znają .. dobrzy są z zawieszenia / skrzyni / mechaniki w ogóle - ale GDI... nic a nic ...
także zonk ..
najpierw się uporam z checkengine, później remont podłogi + zabezpieczenie ognisk korozji .. w końcu opony ... i KAT jak widzisz jest na końcu .. czemu w ogóle chcesz go wycinać ? ludzie mawiają ze wystarczy 20 min przegonić auto na stałych wysokich obrotach i powinien był być spokój ... ( po takim trzymaniu 20 min = wymiana oleju ) .. mój nie wygląda tragicznie - ale jak go tylko coś zacznie brać wywalam dla zasady ... kiedy pisałem swojego posta że Kata bedę wywalał.. szły mi filterki do pompy WC nowe fajki i cewki - miałem termin na czyszczenie baku i wymianę filtra dużego w zbiorniku + nową pompę do baku ... jechałem na czyszczenie wtryskiwaczy sprzętem liquid molly .. myślałem że to załatwi moje problemy i wszystko było już pięknie ... w teorii ... także obecne problemy z 1.8GDI skutecznie powodują u mnie torsje .. |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-02-2014, 10:34
|
|
|
Cytat: | po takim trzymaniu 20 min = wymiana oleju |
Żart mieisąca. |
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 27-02-2014, 11:18
|
|
|
czortunio napisał/a: | Cytat: | po takim trzymaniu 20 min = wymiana oleju |
Żart mieisąca. |
może - pisałem ludzie mawiają .. znaczy plotka ..
trzymac auto 20 min na 5k rpm na jałowym ? kat temperaturę dostanie na 100% - TY sam mi powiedz czy to bezpieczne robić tak silnikowi bez obciążenia ... |
|
|
|
 |
|