Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1.8 GLX B+G 1996 długo kręci i szarpie..
Autor Wiadomość
reyten 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 16
Skąd: Giżycko
Wysłany: 30-01-2014, 16:03   Carisma 1.8 GLX B+G 1996 długo kręci i szarpie..

Witam, problem jak w temacie, jak silnik zimny to strasznie długo kręci ale słychać że pompka paliwowa chodzi.... Drugi problem to że zaczynając jadąc na benzynie z równą prędkością zaczyna szarpać, jak dam jej gazu to przyspiesza równo ( na rozgrzanym silniku te problemy znikają) .... na gazie chodzi ok
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 30-01-2014, 16:55   

Układ zapłonowy do sprawdzenia w pierwszej kolejności tzn. przewody,świece, fajkocewki.
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-01-2014, 18:43   

Problem z odpalaniem zimnego silnika może być związany z nieszczelnymi wtryskami lub z zepsutym reduktorem przepuszczającym gaz podciśnieniem. Przy odpalaniu zimnego silnika kolektor jest wypełniony gazem i kiedy odpalasz, silnik odpala na dwóch paliwach przez co go zalewa i nie może odpalić. Napisz jaką masz instalację gazową, jaki komputer jakie wtryski i jaki reduktor i ile ta instalacja ma przejechane.
 
 
reyten 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 16
Skąd: Giżycko
Wysłany: 30-01-2014, 18:57   

Jest to zwykła instalacja gazowa z 2008 roku co do reszty to nie wiem bo po prostu się na tym nie znam.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-01-2014, 21:22   

Więc to trochę zmienia postać rzeczy. A czy śmierdzi gazem podczas odpalania i czy może zapaliła Ci się kontrolka silnika podczas pracy silnika?
Warto jest sprawdzić błędy silnika, czy jakieś są zapisane w pamięci silnika. Dzięki temu będzie można coś więcej doradzić. Tu masz instrukcję jak domowym sposobem sprawdzić błędy silnika
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
http://forum.mitsumaniaki...p=985146#985146
 
 
reyten 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 16
Skąd: Giżycko
Wysłany: 31-01-2014, 06:25   

no powiem ze check engine pali sie caly czas... a czy smierdzi gazem to raczej nie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-01-2014, 06:37   

To sprawdzaj błędy według powyższego sposobu i podaj co udało Ci się odczytać albo nagraj filmik błyskającej kontrolki i podaj tu link.
 
 
reyten 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 16
Skąd: Giżycko
Wysłany: 31-01-2014, 19:06   

ok po niedzieli sprawdzę, nagram filmik i wrzucę
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 31-01-2014, 23:00   

Ale łatwo checka samemu odszyfrować. Długie mignięcia to dziesiątki a krótkie to jedności.
_________________

 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 08-02-2014, 10:31   

reyten, jeśli jeszcze tego nie ogarnąłeś to przychylam się do tego co napisał plecho1, kolega w audi miał identycznie. Może zakręć dopływ gazu na noc i zobacz czy problem będzie nadal występował rano. Poza tym zobaczysz, czy po ruszeniu na benzynie (bez dopływu gazu) dalej będzie szarpało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.