 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
jaka jest różnica w silnikach 4D68 i 4D68T |
Autor |
Wiadomość |
Pafcom
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 99' 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 06-02-2014, 21:06 jaka jest różnica w silnikach 4D68 i 4D68T
|
|
|
Witam,
Mam problem ponieważ jutro jadę po słupek silnika o oznaczeniu 4D68 z 96 roku, (u mnie przekręciły się panewki ), mój galant jest z 99 roku i zapewne ma oznaczenie silnika 4D68T. Teraz pytanie, jakie są różnice i czy głowica z wersji bez turbo, będzie pasować do mnie, żeby poprzykręcać wszystkie peryferia?
Pomocy koledzy bo nie chcę wywalić w błoto ponad 1000 zł.
Dzięki za rady i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-02-2014, 21:12
|
|
|
To całkiem różne silniki. Było już o tym kilka razy pisane. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-02-2014, 21:19
|
|
|
Sam słupek ma drobne róznice w osprzęcie, nie wiem czy będa kompatybilne dla wersji po 97 roku, głowice nie będa pasowac zamiennie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Pafcom
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 99' 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 06-02-2014, 21:39
|
|
|
Czyli raczej nie pasuję, jej, a na allegro nie ma 4d68T w rozsądnej cenie.. co robić? |
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 07-02-2014, 00:14
|
|
|
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem - swapuj na 2.5 v6 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 07-02-2014, 16:26
|
|
|
robertdg napisał/a: | Sam słupek ma drobne róznice w osprzęcie, nie wiem czy będa kompatybilne dla wersji po 97 roku, głowice nie będa pasowac zamiennie |
Głowica będzie pasować z 2.0 td nawet 1.8 td tylko po małych przeróbkach
Sam blok z 96 r do skrzyni nie będzie pasował z 98 r
Pafcom napisał/a: | Teraz pytanie, jakie są różnice i czy głowica z wersji bez turbo, będzie pasować do mnie, żeby poprzykręcać wszystkie peryferia? |
Galanta bez turbo nie było były tylko Lancery 1,8 D 2,0 D
[ Dodano: 07-02-2014, 16:30 ]
Pafcom poczytaj tu co pisze Damooo http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36602 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
motoslaw
Nowy Forumowicz
Auto: galant td ,colt 1.5 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011 Posty: 1 Skąd: torun
|
Wysłany: 07-02-2014, 18:40
|
|
|
Witaj Pafcom jakbys potrzebowal blok silnika z 2000r 4d68 to sluze pomoca niestety glowicy i osprzetu nie posiadam ale w przyszlym tygodniu bede posiadal drugiego miska z 4 d68 bo moj stoi rozbity i bede go rozbieral na czesc i robil przekladki klamotow pozdrawiam |
|
|
|
 |
Pafcom
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 99' 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 11-02-2014, 20:46
|
|
|
Dziękuję za pomoc koledzy, udało mi się kupić silnik 4d68t, a co się okazało ktoś już zmieniał w moim aucie silnik, który okazał się starym modelem z 95 roku. Teraz mam problem z vacum-pompą, ponieważ słupek dostałem bez niej ale mam alternator z vacum ze starego silnika który jakoś dopasowałem do nowego słupka, więc teraz muszę zaślepić dość duży otwór po vacum-pompie w głowicy. Co do samego bloku to wszystko pasuję oprócz otworu w nowszym bloku(z tyłu od strony alternatora, na środku), chyba będę go musiał zaślepić. Kolektor i turbina pasuje i skrzynia biegów też (KOLEGA WYŻEJ PISAŁ ŻE NIE BĘDZIE PASOWAĆ, ALE NIE NAPISAŁ DLACZEGO), otwory na śruby i pierścienie centrujące są w tych samych pozycjach, więc ją tylko przykręciłem do nowego bloku.
Pod koniec tygodnia powinienem już wrzucić silnik i pierwsze testy..
Napisze co z tego wyszło, tymczasem pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
|
|