Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jaka jest różnica w silnikach 4D68 i 4D68T
Autor Wiadomość
Pafcom 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 99' 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 14
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 06-02-2014, 21:06   jaka jest różnica w silnikach 4D68 i 4D68T

Witam,

Mam problem ponieważ jutro jadę po słupek silnika o oznaczeniu 4D68 z 96 roku, (u mnie przekręciły się panewki :( ), mój galant jest z 99 roku i zapewne ma oznaczenie silnika 4D68T. Teraz pytanie, jakie są różnice i czy głowica z wersji bez turbo, będzie pasować do mnie, żeby poprzykręcać wszystkie peryferia?

Pomocy koledzy bo nie chcę wywalić w błoto ponad 1000 zł.

Dzięki za rady i pozdrawiam.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-02-2014, 21:12   

To całkiem różne silniki. Było już o tym kilka razy pisane.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-02-2014, 21:19   

Sam słupek ma drobne róznice w osprzęcie, nie wiem czy będa kompatybilne dla wersji po 97 roku, głowice nie będa pasowac zamiennie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Pafcom 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 99' 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 14
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 06-02-2014, 21:39   

Czyli raczej nie pasuję, jej, a na allegro nie ma 4d68T w rozsądnej cenie.. :( co robić?
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 07-02-2014, 00:14   

Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem - swapuj na 2.5 v6 :D
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 07-02-2014, 16:26   

robertdg napisał/a:
Sam słupek ma drobne róznice w osprzęcie, nie wiem czy będa kompatybilne dla wersji po 97 roku, głowice nie będa pasowac zamiennie

Głowica będzie pasować z 2.0 td nawet 1.8 td tylko po małych przeróbkach
Sam blok z 96 r do skrzyni nie będzie pasował z 98 r
Pafcom napisał/a:
Teraz pytanie, jakie są różnice i czy głowica z wersji bez turbo, będzie pasować do mnie, żeby poprzykręcać wszystkie peryferia?

Galanta bez turbo nie było były tylko Lancery 1,8 D 2,0 D

[ Dodano: 07-02-2014, 16:30 ]
Pafcom poczytaj tu co pisze Damooo http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36602
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
motoslaw 
Nowy Forumowicz

Auto: galant td ,colt 1.5 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 1
Skąd: torun
  Wysłany: 07-02-2014, 18:40   

Witaj Pafcom jakbys potrzebowal blok silnika z 2000r 4d68 to sluze pomoca niestety glowicy i osprzetu nie posiadam ale w przyszlym tygodniu bede posiadal drugiego miska z 4 d68 bo moj stoi rozbity i bede go rozbieral na czesc i robil przekladki klamotow :P pozdrawiam
 
 
Pafcom 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 99' 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 14
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11-02-2014, 20:46   

Dziękuję za pomoc koledzy, udało mi się kupić silnik 4d68t, a co się okazało ktoś już zmieniał w moim aucie silnik, który okazał się starym modelem z 95 roku. Teraz mam problem z vacum-pompą, ponieważ słupek dostałem bez niej ale mam alternator z vacum ze starego silnika który jakoś dopasowałem do nowego słupka, więc teraz muszę zaślepić dość duży otwór po vacum-pompie w głowicy. Co do samego bloku to wszystko pasuję oprócz otworu w nowszym bloku(z tyłu od strony alternatora, na środku), chyba będę go musiał zaślepić. Kolektor i turbina pasuje i skrzynia biegów też (KOLEGA WYŻEJ PISAŁ ŻE NIE BĘDZIE PASOWAĆ, ALE NIE NAPISAŁ DLACZEGO), otwory na śruby i pierścienie centrujące są w tych samych pozycjach, więc ją tylko przykręciłem do nowego bloku.
Pod koniec tygodnia powinienem już wrzucić silnik i pierwsze testy..
Napisze co z tego wyszło, tymczasem pozdrawiam wszystkich
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.