czy dół silnika od 12v pasuje do 24v ? |
Autor |
Wiadomość |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 03-02-2014, 17:13 czy dół silnika od 12v pasuje do 24v ?
|
|
|
Panowie czy dół silnika od sigmy 12v pasuje do 24v ? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-02-2014, 17:30
|
|
|
Blok tak, tłoki na pewno nie |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 03-02-2014, 18:36
|
|
|
a wał itp. mocowania ... panewki ? ... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-02-2014, 19:14
|
|
|
Bez problemu - widziałem silnik TT złożony na bloku i wale od sohc. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 03-02-2014, 21:24
|
|
|
ok o to mi chodziło dzięki Bartek, |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 04-02-2014, 13:32
|
|
|
Faktycznie w katalogach wyglądają podobnie, ale bloki z 12v i 24v mają różne numery. Gdyby było tak jak mówicie, to za pewne wał i korbowody byłyby takie same i cała różnica by polegała na innych tłokach i górze silnika |
Ostatnio zmieniony przez mazda10000 04-02-2014, 15:32, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 04-02-2014, 14:51
|
|
|
Nie wiem jak z korbami, bo TT zostało zakute przy tej okazji, a cala akcja była spowodowana przywitaniem się korby ze światem zewnętrznym |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3547 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 04-02-2014, 18:37
|
|
|
Nie jestem w 100% pewien, ale wały będą się różnić. VR4TT i 24 mają ten sam nr części. Natomiast 12 z sigmy ma taki sam numer jak 12 z Pajero, wiec jakaś różnica jest. Teoryzuje, ale bloki silnika też mają inny numer wiec może być różnie.
[ Dodano: 04-02-2014, 20:46 ]
Bartek, jesteś pewny, że to był sohc? Może wolno ssące dohc ? |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 12-02-2014, 11:14
|
|
|
wały są słabsze z tego co wiem w 12v - w 24v są kute na pewno a w 12v mogą być zgrzewane albo szlifowane z odlewów i ulepszane - kiedyś tam mielismy dyskusję o tym - na 100% są inne - ale pewnie będą działać - do czasu |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3547 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 12-02-2014, 17:41
|
|
|
VirMan napisał/a: | wały są słabsze z tego co wiem w 12v - w 24v są kute na pewno a w 12v mogą być zgrzewane albo szlifowane z odlewów i ulepszane |
Bartku to były tylko przypuszczenia, nie możemy tego stwierdzić w 100%. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-02-2014, 20:58
|
|
|
Cytat: | Bartek, jesteś pewny, że to był sohc? |
Dopytam, ale na 90% SOHC. Dostał kute korby i tłoki i wystrojony jest na 400+ koni |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 20-02-2014, 18:39
|
|
|
co to tego wału to się pytałem czysto teoretycznie miałem na oku sigmę w okolicach jeleniej wersje 12v ... i jak by się okazało że mój wał niezatrybi to brał bym od 12v |
|
|
|
 |
|