 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
MSW 2.0B 1995R 4G63 - problem z obrotami |
Autor |
Wiadomość |
Qller
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Space Wagon 4G63
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 2 Skąd: Lier
|
Wysłany: 09-03-2014, 16:44 MSW 2.0B 1995R 4G63 - problem z obrotami
|
|
|
Witam,
W sumie od pol roku jestem posiadaczem SpaceWagona.
326tys. km przebiegu i w sumie tylko rdza.
Byly problemy z obrotami przy redukowaniu biegow tj. spadaly tak nisko ze az pare razy zgasl. Potem sie unormowalo. Poprzedni wlasciciel raczej malo nim jezdzil. Ale zaczela mnie denerwowac pedal gazu. Po dluzszym postoju trzeba bylo lekko puknac w pedal aby puscil, cos go przytrzymywalo. Doszedlem ze przepustnica nadaje sie do czyszczenia lub wrecz odkopania z brudu. Ale ze krotko po nabyciu auta dostalem kompletny silnik to tylko przelozylem przepustnice. Niestety w ''nowej'' ktos nie umiejetnie wyjal wtuczke od czujnika polozenia przepustnicy i musialem zostawic stary czujnik.
I tu prosba o informacje jak nalezy ustawic ow czujnik, chodzi mi bardziej o dane o napieciu bo przeszukalem caly internet i nie moge znalezc, albo tematy sa tak stare ze juz nie istnieja.
Poczytalem i sprobowalem zresetowac ECU i mam teraz na luzie 600obr/min a jak jadac wrzuce na luz to i mniej.
Druga prosba to o przedstawienie jak sprawdzic czy sa kody bledow. Tutaj znowu internet milczy, zdjecia przedawnione, manuale przejzane.
Czekam na odpowiedz i mam nadzieje ze ktos jeszcze posiada MSW 4g63 ;D |
|
|
|
 |
figi
Forumowicz
Auto: Colt CC4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 42 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 10-03-2014, 11:19
|
|
|
Witaj,
Najlepiej sciagnij sobie manual od auta tam masz wszystko opisane.
1) Czujnik położenia przepustnicy (TPS) ustawiasz z miernikiem w ręku, o ile dobrze pamietam 1 i 2 pin mierzysz oporność i kręcisz czujnikiem, oporność ma spadać aż zrobi się przerwa i w tej pozycji przykręcasz czujnik.
2) Kody błedów możesz sobie wymrugać diodą, które piny się zwiera znajdziesz napewno na forum. Przyklad z innego modelu:
http://coltmania.pl/zrob-...y-ecu-t741.html |
|
|
|
 |
|
|