 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
MSW 2,4GDI 4x4 przekładka na 2,5V6 |
Autor |
Wiadomość |
cojac
Nowy Forumowicz cojac
Auto: MSW 2,4 GDI 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 13 Skąd: Damasławek
|
Wysłany: 24-02-2014, 11:55 MSW 2,4GDI 4x4 przekładka na 2,5V6
|
|
|
Witam. Mam zamiar przerzucić silnik w moim MSW 2,4GDI 4x4 (łyka olej w ilości podobnej do paliwa, znaczy death). Dylemat polega na tym, czy ładować z powrotem taką samą jednostkę, czy załadować 2,5V6, pod LPG oczywiście. Czytałem na forum, że ktoś to już uczynił. Prosiłbym o sugestie czy ten drugi pasuje do skrzyni i czy da się go w Wagonie zmieścić. Co ze sterownikiem? czy podejdzie od automatu. Pozdrawiam |
_________________ "...i rzekł Bóg..." Mitsubishi synu. No to kupiłem, potem rzekł znów i kupiłem następnego
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
cojac
Nowy Forumowicz cojac
Auto: MSW 2,4 GDI 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 13 Skąd: Damasławek
|
Wysłany: 24-02-2014, 12:27 MSW 2,4GDI 4x4 przekładka na 2,5V6
|
|
|
Dzięki. Pozdrawiam |
_________________ "...i rzekł Bóg..." Mitsubishi synu. No to kupiłem, potem rzekł znów i kupiłem następnego
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-02-2014, 14:57
|
|
|
Z tego co kiedyś się kontaktowałem z Bartkiem to niestety 4x4 ma inną skrzynię biegów i połączysz tak łątwo silnika 2.5. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|