Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
[I 2.0] Gaśnie na gazie przy schodzeniu z obrotów.
Autor Wiadomość
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 11-03-2014, 09:36   [I 2.0] Gaśnie na gazie przy schodzeniu z obrotów.

Jadę Outkiem, na niższych biegach to raczej nie występuje ale jak np. jadę na 4 lub 5 biegu dam mu trochę na wyższe obroty i następnie nacisnę sprzęgło i wrzucę na luz, obroty spadają czasem nawet do zera i auto gaśnie, muszę go później jakiś czas kręcić nim odpali.

Prawdopodobnie jest za bogata mieszanka ale gazownik i tak ustawił bardziej ubogą. Twierdzi, że mam sterownik Sirocco i on jest trochę za wolny do japończyków, czy to prawda? Da radę jakoś ustawić mapy lub dawkę żeby nie gasł przy schodzeniu na niskie?
Wtryski mam OMVL XXL i zostały one wymienione na NOWE.
Ostatnio zmieniony przez nytsug 12-03-2014, 18:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-03-2014, 13:11   

Prawdopodobnie masz przerosty cisnienia na reduktorze, tzn jak pociśniesz go troszkę, cisnienie wzrasta, odpuszcasz gaz i wtryski nie mogą się podnieśc na wolnych obrotach gdy wciskasz sprzęgło. Można jakieś tam dotryski zrobić, w zależności na co pozwala sterownik,
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11-03-2014, 19:27   

może zacznij od przeczyszczenia przepustnicy, u mnie był podobny objaw, po dokonaniu tej czynności wszystko ustało
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 11-03-2014, 20:19   

przemo76 napisał/a:
może zacznij od przeczyszczenia przepustnicy, u mnie był podobny objaw, po dokonaniu tej czynności wszystko ustało

a co ma przepustnica do lpg? no chyba że ma kolega blosa czy cuś :D
_________________
1+1 = 69
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11-03-2014, 20:42   

bulius napisał/a:
przemo76 napisał/a:
może zacznij od przeczyszczenia przepustnicy, u mnie był podobny objaw, po dokonaniu tej czynności wszystko ustało

a co ma przepustnica do lpg? no chyba że ma kolega blosa czy cuś :D


nie wiem co ma, nie znam sie na tym, u mnie były podobne objawy i nie miało znaczenia czy auto było na lpg, czy na benzynie, falowanie obrotów i czasami gaśnięcie przy wysprzęglaniu
po przeczyszczeniu przepustnicy wszystkie opisane problemy zniknęły

taka tylko moja sugestia była prosta czynność na tyle że drugi raz sam bym to zrobił(pewnie)
 
 
grzybus82 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-03-2014, 20:46   

a może kolego sprawdź regulację zaworów..
zobaczmój wątek http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85912
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 12-03-2014, 07:30   

sytuacja dzieje się tylko na gazie, a przepustnicę wyczyściłem zaraz po zakupie. Coś jest z gazem na pewno bo po zmienie ustawień było przez chwilę lepiej. Jest za bogata mieszanka jak schodzi z wysokich na te niskie i zalewa go po czym gaśnie. Nie wiem jak to ugryźć bo zmniejszanie dawki prowadzi do wypalania gniazd zaworowych.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-03-2014, 11:33   

Cytat:
Nie wiem jak to ugryźć bo zmniejszanie dawki prowadzi do wypalania gniazd zaworowych

Ustaw optymalną , nie za bogatą, no i żeby przy pełnym otwarciu przepustnicy nie było ubogo to bedzie git.
Na gwarancji to masz?? to jedz niech poprawi
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 16-03-2014, 01:39   

A moze trzeba pojechac do gazownika zeby w koncu porzadnie wyregulowal instalke. Tu nie ma co deliberowac na temat wtryskow, parownika etc., jak gaziarz nie umie ustawic lpg to podam namiar na chopaka, ktory czyni cuda, ale trzeba sie zapuscic nieco na wschod.
Powiem tak, taki sam objaw mialem w colcie ca0 z instalka bez wtrysku, wizyta u kolegi rozwiazala problem, nastepne 2 tfu vectry tez robilem u niego i zero takich przypadkow.
Gaziarz musi sie znac na robocie, nie daj sie naciagnac na dodatkowe koszty.
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 16-03-2014, 11:42   

Właśnie też tak uważam. I tak już wymieniłem listwę z wtryskami za 300zł i nie mam zamiaru już więcej wkładać kasy w części. Mówił, że to pomoże a nie pomogło. Rzeczywiście chyba muszę udać się gdzieś indziej. Na forach lubelskich polecają p. Adama Rogowskiego. Spróbuję tam. A Ty kogo byś polecił?
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 16-03-2014, 12:38   

ja znam dobrego gazownika z Węgrowa, dla Ciebie to jednak będzie na zachód :-)
jedź do tego gdzie masz bliżej i ma dobre opinie.
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
marcin123 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 73
Skąd: Leśnica
Wysłany: 21-10-2014, 18:24   

racja! najprościej i najtaniej! wyczyścić przepustnicę i po wykręceniu silniczek krokowy! autko nie do poznania! polecam!!!!
 
 
SŁAWEK1983 
Nowy Forumowicz


Auto: mitsubishi Outlander I. 2006r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 8
Skąd: szczecin
Wysłany: 06-11-2014, 08:07   

u mnie falowały obroty na gazie i zdarzało sie że gasł silnik usterka była prosta wymiana świec.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.