Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:58 |
[I 2.0] Gaśnie na gazie przy schodzeniu z obrotów. |
Autor |
Wiadomość |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 11-03-2014, 09:36 [I 2.0] Gaśnie na gazie przy schodzeniu z obrotów.
|
|
|
Jadę Outkiem, na niższych biegach to raczej nie występuje ale jak np. jadę na 4 lub 5 biegu dam mu trochę na wyższe obroty i następnie nacisnę sprzęgło i wrzucę na luz, obroty spadają czasem nawet do zera i auto gaśnie, muszę go później jakiś czas kręcić nim odpali.
Prawdopodobnie jest za bogata mieszanka ale gazownik i tak ustawił bardziej ubogą. Twierdzi, że mam sterownik Sirocco i on jest trochę za wolny do japończyków, czy to prawda? Da radę jakoś ustawić mapy lub dawkę żeby nie gasł przy schodzeniu na niskie?
Wtryski mam OMVL XXL i zostały one wymienione na NOWE. |
Ostatnio zmieniony przez nytsug 12-03-2014, 18:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-03-2014, 13:11
|
|
|
Prawdopodobnie masz przerosty cisnienia na reduktorze, tzn jak pociśniesz go troszkę, cisnienie wzrasta, odpuszcasz gaz i wtryski nie mogą się podnieśc na wolnych obrotach gdy wciskasz sprzęgło. Można jakieś tam dotryski zrobić, w zależności na co pozwala sterownik, |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
przemo76
Forumowicz
Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 53 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11-03-2014, 19:27
|
|
|
może zacznij od przeczyszczenia przepustnicy, u mnie był podobny objaw, po dokonaniu tej czynności wszystko ustało |
|
|
|
 |
bulius
Mitsumaniak w imię zasad....
Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 104 Skąd: Oleszyce
|
Wysłany: 11-03-2014, 20:19
|
|
|
przemo76 napisał/a: | może zacznij od przeczyszczenia przepustnicy, u mnie był podobny objaw, po dokonaniu tej czynności wszystko ustało |
a co ma przepustnica do lpg? no chyba że ma kolega blosa czy cuś |
_________________ 1+1 = 69 |
|
|
|
 |
przemo76
Forumowicz
Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 53 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11-03-2014, 20:42
|
|
|
bulius napisał/a: | przemo76 napisał/a: | może zacznij od przeczyszczenia przepustnicy, u mnie był podobny objaw, po dokonaniu tej czynności wszystko ustało |
a co ma przepustnica do lpg? no chyba że ma kolega blosa czy cuś |
nie wiem co ma, nie znam sie na tym, u mnie były podobne objawy i nie miało znaczenia czy auto było na lpg, czy na benzynie, falowanie obrotów i czasami gaśnięcie przy wysprzęglaniu
po przeczyszczeniu przepustnicy wszystkie opisane problemy zniknęły
taka tylko moja sugestia była prosta czynność na tyle że drugi raz sam bym to zrobił(pewnie) |
|
|
|
 |
grzybus82
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 12-03-2014, 07:30
|
|
|
sytuacja dzieje się tylko na gazie, a przepustnicę wyczyściłem zaraz po zakupie. Coś jest z gazem na pewno bo po zmienie ustawień było przez chwilę lepiej. Jest za bogata mieszanka jak schodzi z wysokich na te niskie i zalewa go po czym gaśnie. Nie wiem jak to ugryźć bo zmniejszanie dawki prowadzi do wypalania gniazd zaworowych. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-03-2014, 11:33
|
|
|
Cytat: | Nie wiem jak to ugryźć bo zmniejszanie dawki prowadzi do wypalania gniazd zaworowych |
Ustaw optymalną , nie za bogatą, no i żeby przy pełnym otwarciu przepustnicy nie było ubogo to bedzie git.
Na gwarancji to masz?? to jedz niech poprawi |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 16-03-2014, 01:39
|
|
|
A moze trzeba pojechac do gazownika zeby w koncu porzadnie wyregulowal instalke. Tu nie ma co deliberowac na temat wtryskow, parownika etc., jak gaziarz nie umie ustawic lpg to podam namiar na chopaka, ktory czyni cuda, ale trzeba sie zapuscic nieco na wschod.
Powiem tak, taki sam objaw mialem w colcie ca0 z instalka bez wtrysku, wizyta u kolegi rozwiazala problem, nastepne 2 tfu vectry tez robilem u niego i zero takich przypadkow.
Gaziarz musi sie znac na robocie, nie daj sie naciagnac na dodatkowe koszty. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 16-03-2014, 11:42
|
|
|
Właśnie też tak uważam. I tak już wymieniłem listwę z wtryskami za 300zł i nie mam zamiaru już więcej wkładać kasy w części. Mówił, że to pomoże a nie pomogło. Rzeczywiście chyba muszę udać się gdzieś indziej. Na forach lubelskich polecają p. Adama Rogowskiego. Spróbuję tam. A Ty kogo byś polecił? |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 16-03-2014, 12:38
|
|
|
ja znam dobrego gazownika z Węgrowa, dla Ciebie to jednak będzie na zachód
jedź do tego gdzie masz bliżej i ma dobre opinie. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
marcin123
Forumowicz
Auto: outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 73 Skąd: Leśnica
|
Wysłany: 21-10-2014, 18:24
|
|
|
racja! najprościej i najtaniej! wyczyścić przepustnicę i po wykręceniu silniczek krokowy! autko nie do poznania! polecam!!!! |
|
|
|
 |
SŁAWEK1983
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi Outlander I. 2006r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2014 Posty: 8 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 06-11-2014, 08:07
|
|
|
u mnie falowały obroty na gazie i zdarzało sie że gasł silnik usterka była prosta wymiana świec. |
|
|
|
 |
|