Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przy wolnej jeździe na skręconych kołach buczy tylny most???
Autor Wiadomość
nasa1 
Forumowicz

Auto: Outlander 2014 Intense+ 2,3DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 46
Skąd: Katowice
Wysłany: 18-03-2014, 16:22   Przy wolnej jeździe na skręconych kołach buczy tylny most???

Panowie, co to może być (nie miałem tego w OII) Przy mocnym skręcaniu jadąc do przodu słyszę chyba rzężenie tylnego mostu, albo czegoś innego? Jadąc do tyłu jest cisza. Przy jeździe na wprost też cisza. Czym mocniejszy skręt tym bardziej słychać. W serwisie (telefoniczna rozmowa) nie kumają o co chodzi, więc jutro do nich podjadę.
Czy ktoś z was miał podobnie? Nadmienię, że w OII nic takiego się nie działo, a przecież to te same napędy
 
 
Puzonik83 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 78
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 18-03-2014, 20:37   

Z tego co napisałeś wnioskuję, że masz podobny objaw jak ja w OII i też serwis nie kumał o co chodzi. U mnie padło coś w sprzęgle w tylnym dyfrze. Na prostej było spoko a na skrzyżowaniu chrobotało. Nie rozbieraliśmy mojego dyfra tylko kupiłem sobie z praktycznie nowego Peugeota, założyłem i jest OK, a jak spuściliśmy olej z mojego starego dyfra to był czarny jak silnikowy a przebieg miał 50tys km. A w serwisie jak mi sprawdzali co to się stało i później pytałem o olej to mówili, że olej spoko, "sprawdzaliśmy i wszystko było dobrze". No ale u Ciebie może jest co innego. Jaki masz przebieg?
 
 
nasa1 
Forumowicz

Auto: Outlander 2014 Intense+ 2,3DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 46
Skąd: Katowice
Wysłany: 19-03-2014, 08:49   

Puzonik83 napisał/a:
Z tego co napisałeś wnioskuję, że masz podobny objaw jak ja w OII i też serwis nie kumał o co chodzi. U mnie padło coś w sprzęgle w tylnym dyfrze. Na prostej było spoko a na skrzyżowaniu chrobotało. Nie rozbieraliśmy mojego dyfra tylko kupiłem sobie z praktycznie nowego Peugeota, założyłem i jest OK, a jak spuściliśmy olej z mojego starego dyfra to był czarny jak silnikowy a przebieg miał 50tys km. A w serwisie jak mi sprawdzali co to się stało i później pytałem o olej to mówili, że olej spoko, "sprawdzaliśmy i wszystko było dobrze". No ale u Ciebie może jest co innego. Jaki masz przebieg?


No... a mój ma przejechane dopiero 3500 km. Jadę dzisiaj do serwisu.
Aha, taki efekt jest wyłacznie na 4WD AUTO i jeszcze mocniej na 4WD LOCK. Na LOCK nie jeżdżę tylko sprawdzałem na parkingu. Musi to być więc przyczyna jak piszesz
 
 
Puzonik83 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 78
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 19-03-2014, 12:34   

No to u mnie dokładnie ten sam efekt był, zrobiło mi się to po hamowni jak był chipowany. Na 100% sprzęgło w dyfrze. A w serwisach to nie bardzo się znają na tym bo podobno ten dyfer jest bezawaryjny i nikt przy nim nie dłubie.
 
 
nasa1 
Forumowicz

Auto: Outlander 2014 Intense+ 2,3DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 46
Skąd: Katowice
Wysłany: 21-03-2014, 12:48   

Auto w serwisie Japan Motors Katowice. Rozebrali dyfer, zauważyli jakieś opiłki i czekają na nowy dyfer, który ma przyjechać z Holandii. Obecny miał jakieś ślady "drastycznego" zużycia. Powiedzieli, że to albo wada montażu, albo wada fabryczna materiału. Twierdzą, że mieli jeden taki przypadek. Jak na razie nie mogę powiedzieć złego słowa o tym serwisie, bo informują mnie o wszystkim na bieżąco. Samochód zastępczy również dali. W przyszłym tygodniu odbiorę samochód, to napiszę bardziej szczegółowo.
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-03-2014, 13:40   

Jednak gwarancja do czegoś się przydała. Tak z ciekawości zapytam - chodzi o tylny dyferencjał czy o sprzęgło załączające napęd?
bonito
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 21-03-2014, 16:20   

nasa1 napisał/a:
Auto w serwisie Japan Motors Katowice. Rozebrali dyfer, zauważyli jakieś opiłki i czekają na nowy dyfer, który ma przyjechać z Holandii. Obecny miał jakieś ślady "drastycznego" zużycia. Powiedzieli, że to albo wada montażu, albo wada fabryczna materiału. Twierdzą, że mieli jeden taki przypadek. Jak na razie nie mogę powiedzieć złego słowa o tym serwisie, bo informują mnie o wszystkim na bieżąco. Samochód zastępczy również dali. W przyszłym tygodniu odbiorę samochód, to napiszę bardziej szczegółowo.
I bardzo dobrze ze rozebrali, przynajmniej masz juz przejzystosc materii co mu dolegalo. Nie z przytoczonych przez ciebie symptomow nie powinno wystepowac prze jezdze na AUTO czy LOCK.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
nasa1 
Forumowicz

Auto: Outlander 2014 Intense+ 2,3DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 46
Skąd: Katowice
Wysłany: 21-03-2014, 18:32   

bonito napisał/a:
Jednak gwarancja do czegoś się przydała. Tak z ciekawości zapytam - chodzi o tylny dyferencjał czy o sprzęgło załączające napęd?
bonito

Wg nich chodzi o tylny dyferencjał. W oleju znaleźli mnóstwo opiłków. Sprzęgło ponoć jest nienaruszone.

[ Dodano: 21-03-2014, 18:36 ]
mitsu00 napisał/a:
nasa1 napisał/a:
Auto w serwisie Japan Motors Katowice. Rozebrali dyfer, zauważyli jakieś opiłki i czekają na nowy dyfer, który ma przyjechać z Holandii. Obecny miał jakieś ślady "drastycznego" zużycia. Powiedzieli, że to albo wada montażu, albo wada fabryczna materiału. Twierdzą, że mieli jeden taki przypadek. Jak na razie nie mogę powiedzieć złego słowa o tym serwisie, bo informują mnie o wszystkim na bieżąco. Samochód zastępczy również dali. W przyszłym tygodniu odbiorę samochód, to napiszę bardziej szczegółowo.
I bardzo dobrze ze rozebrali, przynajmniej masz juz przejzystosc materii co mu dolegalo. Nie z przytoczonych przez ciebie symptomow nie powinno wystepowac prze jezdze na AUTO czy LOCK.

Nie ukrywam, iż zasugerowałem im, że to może być problem, o którym poprzednicy napisali do mnie na forum ale myślę, że doskonale wiedzą o co chodzi. Chociaż.... czytając forum i problemy niektórych użytkowników z serwisem (przypomina mi się ktoś z Rzeszowa bodajże) to zaufania pełnego do serwisu nie mam nigdy.

[ Dodano: 26-03-2014, 10:32 ]
Hello, auto odebrane, dyferencjał wymieniony na nowy. Na razie cisza w kabinie.

[ Dodano: 28-03-2014, 19:16 ]
Niestety Panowie, przejechałem 500 km i problem powrócił. Wymiana dyferencjału na nowy nic nie dała. To musi być coś innego. Znowu trze przy skręcie na 4WD AUTO. W przyszłym tygodniu replay serwis :shock:

[ Dodano: 07-04-2014, 20:29 ]
Auto od piątku w serwisie.
Podejrzewają, że to jednak sprzęgło dyfra (jak sugerowałem im na początku, przed wymianą dyferencjału, zresztą za poradą kolegów z tego forum).
Teraz pewnie wymienią sprzęgło i dyfer na następny nowy, bo jak dyfer znowu zajechany, to wrócę do nich trzeci raz po wymianie sprzęgła? :mrgreen:
Ja pierdziu, co za mechanicy w dzisiejszych czasach..... jak te dziewczyny z telefonami przed oczami na ulicach, co się zabijają o znaki drogowe i słupy... nie wiadomo czy zagadać, czy przejechać :lol:

[ Dodano: 02-05-2014, 17:10 ]
Zapomniałem odpisać :-) To było sprzęgło dyferencjału - wada fabryczna, ale przy okazji mam nowy dyferencjał :biggrin: . Po wymianie przejechałem ok. 2000 km i spokój.
 
 
r.barcinski 
Forumowicz


Auto: OIII 2.2M Instyle Navi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 40
Skąd: Płock
Wysłany: 07-08-2015, 08:41   

u mnie ta sama sytuacja :( sprzęgło dyferencjału padło i wyje na trybach Auto i Look. Tryb Eco spokój.

wyje tylko na skręconych kołach podczas ruchu, na postoju spokój.

Zakwalifikowane do wymiany w ramach gwarancji.

[ Dodano: 07-08-2015, 08:43 ]
a tak apropo to powiedzieli mi w serwisie żebym nie jeździł na stałe z napędami ?!?

jest ktoś kto lata non stop na trybie Look ?
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 07-08-2015, 09:43   

Chyba tylko idiota jeździ na trybie lock. Auto jest dopuszczalne na asfalcie.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-08-2015, 11:34   

Lock w OII/III z prawdziwą blokada ma niewiele wspólnego. Ja bym tak od idiotów lekko nie nazywał innych.
 
 
r.barcinski 
Forumowicz


Auto: OIII 2.2M Instyle Navi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 40
Skąd: Płock
Wysłany: 07-08-2015, 12:48   

w instrukcji pisze że nie jest to zakazane ;)

zrobiłem 1000km z 0,5 tonową przyczepką i się posypało :(
 
 
Jaad 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2014
Posty: 130
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-08-2015, 15:03   

Zakazane nie jest, ale polecane też nie.
_________________
Pozdrowionka !
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 07-08-2015, 17:49   

Podczas odbioru auta z salonu i tzw.szkolenia z obsługi usłyszałem "żeby panu nie przyszło do głowy włączać na asfalcie tryb LOCK, tylko Auto lub ECO". Utkwiło mi to w głowie i tyle :P
 
 
nasa1 
Forumowicz

Auto: Outlander 2014 Intense+ 2,3DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 46
Skąd: Katowice
Wysłany: 22-08-2015, 20:05   

Grimm napisał/a:
Podczas odbioru auta z salonu i tzw.szkolenia z obsługi usłyszałem "żeby panu nie przyszło do głowy włączać na asfalcie tryb LOCK, tylko Auto lub ECO". Utkwiło mi to w głowie i tyle :P

Nawet jeśli masz włączony LOCK to po przekroczeniu bodajże 70 km/h (nie pamiętam dokładnie ile) napęd przełącza się w tryb AUTO. Elektronika działa za kierowcę. Jeśli chodzi o tryb AUTO to używam go praktycznie non stop już w drugim Outlanderze (wcześniej Outlander II) natomiast czasami na autostradzie, kiedy jest sucha droga włączam tryb ECO wtedy bywa, że mniej spali ale tylko przy jeździe do 140 km/h bo potem pije jak smok :-) Szczerze mówiąc tryby LOCK używałem może ze trzy razy w obydwu autach (4,5 roku)
_________________
Outlander III, 2,3 diesel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.