Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robot
05-02-2007, 23:49
[C62A 1.5] "Drobne" Niedociągnięcia w Summicie (la
Autor Wiadomość
tmmotocykle
[Usunięty]

  Wysłany: 30-01-2007, 14:31   [C62A 1.5] "Drobne" Niedociągnięcia w Summicie (la

:cry: Witam wszystkich, jestem świeżo upieczonym użytkownikiem forum i bardziej upieczonym użytkownikiem Lancera o nazwie EAGLE SUMMIT rocznik '89. autko posiadam trzeci rok, jest juz po wymianach rozrządu wielokrotnych wymianach olejów (wymieniam co 6tyś kilometrów), filtrów itd. Problem mam zasadniczo jeden ale poważny. W autku nie funkcjonuje "ssanie". Silnik po odpaleniu na zimnym nie dostaje dawki rozruchowej. Pali od strzału nawet przymrozach rzędu 22 stopni. Niestety po odpaleniu muszę trzymac nogę na gazie średnio 30sek. w zależnosci od temperatury otoczenia, po tym czasie silnik mam krytycznie niskie obroty, trzęsie się jak mokry pies ale już nie gaśnie. mogę spokojnie skrobać szybki ze śniegu. Brak ssania występuje odkąd posiadam to autko ale niestety żaden elektryk nie był mi w stanie odpowiedziec na pytanie co powoduje taki stan rzeczy. Czytałem na waszym forum o uczeniu ECU, troszke o silnikach krokowych i ustawianiu położenia przepustnicy i chętnie to wszystko wykonam niech tylko ktos mi powie jak i w jakiej kolejności. Nie mam żadnego manuala, autko jest w wersji amerykańskiej z klimą, automatycznymi pasami i silniczkiem 1.5L 8 zaworków. po zagrzaniu chodzi idealnie choć obroty spadają w miarę obciążenia. Przebieg według stanu licznika 210tyś kilometrów, od około 70tyś na mineralu. Proszę o pomoc!!! Manual może być po angielsku nie ma problemu![/b]
Ostatnio zmieniony przez akbi 16-06-2007, 20:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-01-2007, 14:38   

tmmotocykle napisał/a:
Nie mam żadnego manuala, autko jest w wersji amerykańskiej z klimą, automatycznymi pasami i silniczkiem 1.5L 8 zaworków.

No to na to mozemy cos zaradzic - w dziale FAQ/Downloads znajdziesz service manuale do swojego samochodu - elektryczny i mechaniczny.

Co do braku ssania - sprawdz zgodnie z procedura opisana w serwisowce czujnik temperatury silnika. Przy termostacie. Poderzewam, ze to wlasnie to.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-01-2007, 15:53   

najpierw wyczysc przepustnice i wyreguluj obroty - u mnie na www jest instrukcja
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.