Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Odbijanie kierownicy 2.5 v6
Autor Wiadomość
Pherson 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5A 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Żory
  Wysłany: 26-03-2014, 13:23   Odbijanie kierownicy 2.5 v6

Witam wszystkich pisze ponieważ nie potrafię nigdzie znaleźć odpowiedzi.
Mianowicie chodzi o to że jestem szczęśliwym posiadaczem galant 2.5 v6 97r
od kiedy go posiadam mam problem z odbijaniem kierownicy wspomaganie chodzi wszystko ładnie ale jak przychodzi do skrętu czy to prawo czy to lewo kierownica nie do końca odbija zawsze trzeba jej pomóc bo inaczej auto dalej skręca..

Słyszałem ze może być to problem z pompą wspomagania tylko dlaczego ? Skoro bez problemu czy na postoju czy w trakcie jazdy skręca bez wysiłku gorzej z odbijaniem...

Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ? Samochód był obniżony w Niemczech przez poprzedniego właściciela. Posiadam oryginalne sprężyny z tym że boje się wymienić je wszystkie bo koszt to podobno około 400zl :shock: a pompa wyjdzie zdecydowanie drożej. Jak to zdiagnozować ?

Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Bądź wie czym to może być spowodowane ?
Sprawa uciążliwa szczególnie że zaczyna jeździć tym samochodem moja narzeczona a boje się że kiedyś odpukać coś się stanie. :(
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-03-2014, 13:57   

Do sprawdzenia pilnie sworznie wahaczy dolnych prostych. Korozja sworznia prowadzi do ciężkiej pracy a w ostateczności do wyrwania sworznia. Konsekwencje mogą być tragiczne.
To najczęstsza przyczyna nie powracania kierownicy. Druga sprawa, że w tym aucie kierownica nie jest aż tak skora do powracania, przez mały kąt pochylenia zwrotnicy. Podczas szybszej jazdy pomaga ustawienie auta lekko zbieżnie z przodu.

[ Dodano: 26-03-2014, 13:58 ]
http://forum.mitsumaniaki...t=29064&start=0
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 26-03-2014, 17:53   

moze tez byc zbieznosc ustawiona na 0 i wtedy kierownica nie bedzie dobrze odbijac. Jesli podniesiesz przod i kieorwnica choci lekko (sworznie nie zapieczone) to pozostaje zbieznosc
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Pherson 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5A 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Żory
Wysłany: 01-04-2014, 16:06   

W czwartek jestem ugadany z mechanikiem wkłada oryginalne sprężyny i sprawdza sworznie wahaczy, boje się tylko że wspomniał coś o przekładni podobno ona też może coś nie trybić. Dziękuje za pomoc napisze jak się sprawy potoczyły dalej na razie muszę czekać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.