Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Brak mocy
Autor Wiadomość
shiftyy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 14
Skąd: Stróże
Wysłany: 14-09-2013, 16:25   [EA6A/W 2.0TD] Brak mocy

Witam, dziś przejechałem się Galantem mojego znajomego. Ma ten sam model z tego samego roku co ja, 2.0 TD. U niego autko ładnie się zbierało, i czuć było "moc" turbiny. Natomiast jak wsiadłem do mnie to po prostu czułem się jak w Lagunie 2.0 bez turba, hihi. Moje autko jest zdecydowanie słabsze, no i turbina mi nie świszczy tak jak u niego. Dodam tylko że jakieś 2 miesiące temu wymieniałem turbinę, co może być powodem takiego spadku mocy?

PS. Od 2 tygodni nie działa mi obrotomierz, może mieć to coś wspólnego?
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 14-09-2013, 19:21   

..Wybacz kiepski zart ale zobaczylem temat to pomyslalem, gdzie w 90 konnym dieslu moc .. spox moja 133 konna bena jest slaba tez.

Wg mnie jesli ma mula to ta turbina Ci chyba nie dziala
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-09-2013, 19:21   

shiftyy napisał/a:
Od 2 tygodni nie działa mi obrotomierz, może mieć to coś wspólnego?

Sygnal do obrotomierza idzie z czujnika połozenia wału co ma wpływ na prace silnika
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
shiftyy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 14
Skąd: Stróże
Wysłany: 14-09-2013, 19:48   

Czyli zepsuty obrotomierz może być powodem?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-09-2013, 19:49   

Moze być powodem uszkodzony czujnik połozenia wału :!:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
shiftyy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 14
Skąd: Stróże
Wysłany: 14-09-2013, 19:58   

Przybliż mi coś o uszkodzonym czujniku położenia wału, bardzo prosze.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-09-2013, 20:05   

Pali sie kontrolka silnika po przekreceniu stacyjki i gasnie po uruchomieniu :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
kaleto1233 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Chojnów
Wysłany: 15-09-2013, 15:37   

Zaczynaja się problemy z pompa wtryskowa.
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-09-2013, 17:24   

kaleto1233 napisał/a:
Zaczynaja się problemy z pompa wtryskowa.

:?: :?: :?: wątpię
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
kaleto1233 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Chojnów
Wysłany: 15-09-2013, 17:52   

milo napisał/a:
kaleto1233 napisał/a:
Zaczynaja się problemy z pompa wtryskowa.

:?: :?: :?: wątpię


w moim 2.0TD niestety takie objawy pokazywal, nie mowię ze na 100 to to
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-09-2013, 18:22   

kaleto1233 napisał/a:
w moim 2.0TD niestety takie objawy pokazywal, nie mowię ze na 100 to to

Tzn :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
adacomp 
Forumowicz


Auto: Galant GLS TD 97 EA6W 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 34
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 15-09-2013, 22:08   

silnik się uruchomił w tzw. trybie awaryjnym czyli w ograniczonym zakresie obrotów i bez turbo.

miałem kiedyś taką sytuację raz ponad 2 lata temu , a mam swojego gala od lipca 2010 , objaw był taki że rano po odpaleniu i ruszeniu nie mogłem wkręcić silnika na więcej niż 1500-1800 obr/min a turbo z tego co wiem łapie przy około 1800 obr/min i jechałem tak kilka minut z gazem do dechy , więc postanowiłem zatrzymać i wyłączyłem silnik , potem odczekałem może ze 20s. i ponownie zapaliłem , ruszyłem i wszystko było już w normie i nigdy więcej już nie miałem takiego objawu.
jedynie nie pamiętam czy paliły się wtedy jakieś kontrolki.

tryb awaryjny może się ponoć objawić jak jest problem z dawkowaniem paliwa przez pompę wtryskową tyle wyczytałem
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 15-09-2013, 22:40   

Pasek balansowy się zerwał i uszkodził czujnik położenia wału. Silnik działa w trybie awaryjnym i stąd brak mocy. Standard w TD. Też to przerabiałem.
 
 
shiftyy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 14
Skąd: Stróże
Wysłany: 16-09-2013, 18:18   

Kontrolka od silnika pali się na stałe ;/
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-09-2013, 19:02   

Szukaj czujnika wału i paska balansu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.