[EA6A/W 2.0TD] Brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
shiftyy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Stróże
|
Wysłany: 14-09-2013, 16:25 [EA6A/W 2.0TD] Brak mocy
|
|
|
Witam, dziś przejechałem się Galantem mojego znajomego. Ma ten sam model z tego samego roku co ja, 2.0 TD. U niego autko ładnie się zbierało, i czuć było "moc" turbiny. Natomiast jak wsiadłem do mnie to po prostu czułem się jak w Lagunie 2.0 bez turba, hihi. Moje autko jest zdecydowanie słabsze, no i turbina mi nie świszczy tak jak u niego. Dodam tylko że jakieś 2 miesiące temu wymieniałem turbinę, co może być powodem takiego spadku mocy?
PS. Od 2 tygodni nie działa mi obrotomierz, może mieć to coś wspólnego? |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 14-09-2013, 19:21
|
|
|
..Wybacz kiepski zart ale zobaczylem temat to pomyslalem, gdzie w 90 konnym dieslu moc .. spox moja 133 konna bena jest slaba tez.
Wg mnie jesli ma mula to ta turbina Ci chyba nie dziala |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-09-2013, 19:21
|
|
|
shiftyy napisał/a: | Od 2 tygodni nie działa mi obrotomierz, może mieć to coś wspólnego? |
Sygnal do obrotomierza idzie z czujnika połozenia wału co ma wpływ na prace silnika |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
shiftyy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Stróże
|
Wysłany: 14-09-2013, 19:48
|
|
|
Czyli zepsuty obrotomierz może być powodem? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-09-2013, 19:49
|
|
|
Moze być powodem uszkodzony czujnik połozenia wału |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
shiftyy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Stróże
|
Wysłany: 14-09-2013, 19:58
|
|
|
Przybliż mi coś o uszkodzonym czujniku położenia wału, bardzo prosze. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-09-2013, 20:05
|
|
|
Pali sie kontrolka silnika po przekreceniu stacyjki i gasnie po uruchomieniu |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
kaleto1233
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 30 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: 15-09-2013, 15:37
|
|
|
Zaczynaja się problemy z pompa wtryskowa. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 15-09-2013, 17:24
|
|
|
kaleto1233 napisał/a: | Zaczynaja się problemy z pompa wtryskowa. |
wątpię |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
kaleto1233
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 30 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: 15-09-2013, 17:52
|
|
|
milo napisał/a: | kaleto1233 napisał/a: | Zaczynaja się problemy z pompa wtryskowa. |
wątpię |
w moim 2.0TD niestety takie objawy pokazywal, nie mowię ze na 100 to to |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 15-09-2013, 18:22
|
|
|
kaleto1233 napisał/a: | w moim 2.0TD niestety takie objawy pokazywal, nie mowię ze na 100 to to |
Tzn |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
adacomp
Forumowicz

Auto: Galant GLS TD 97 EA6W 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 34 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15-09-2013, 22:08
|
|
|
silnik się uruchomił w tzw. trybie awaryjnym czyli w ograniczonym zakresie obrotów i bez turbo.
miałem kiedyś taką sytuację raz ponad 2 lata temu , a mam swojego gala od lipca 2010 , objaw był taki że rano po odpaleniu i ruszeniu nie mogłem wkręcić silnika na więcej niż 1500-1800 obr/min a turbo z tego co wiem łapie przy około 1800 obr/min i jechałem tak kilka minut z gazem do dechy , więc postanowiłem zatrzymać i wyłączyłem silnik , potem odczekałem może ze 20s. i ponownie zapaliłem , ruszyłem i wszystko było już w normie i nigdy więcej już nie miałem takiego objawu.
jedynie nie pamiętam czy paliły się wtedy jakieś kontrolki.
tryb awaryjny może się ponoć objawić jak jest problem z dawkowaniem paliwa przez pompę wtryskową tyle wyczytałem |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 15-09-2013, 22:40
|
|
|
Pasek balansowy się zerwał i uszkodził czujnik położenia wału. Silnik działa w trybie awaryjnym i stąd brak mocy. Standard w TD. Też to przerabiałem. |
|
|
|
 |
shiftyy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 GLS TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Stróże
|
Wysłany: 16-09-2013, 18:18
|
|
|
Kontrolka od silnika pali się na stałe ;/ |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-09-2013, 19:02
|
|
|
Szukaj czujnika wału i paska balansu. |
|
|
|
 |
|