| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Podłączenie uniwersalnego sterownika centralnego zamka BX30 |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Pawlik1969   Forumowicz
 
 Auto: pajero sport 2,5 TD 2003r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Lip 2017
 Posty: 31
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-08-2018, 15:28   Podłączenie uniwersalnego sterownika centralnego zamka BX30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pomyślałem sobie ,że napiszę co i jak zrobiłem. Może się komuś przyda. Tak więc , auto Pajero Sport 2,5 TDI rocznik 2003.
 Sterownik centralnego Carprotect BX30
 Czas pracy około 2 godziny z przerwą na piwko
 Narzędzia - klucz nasadowy 10 z przedłużką , śrubokręt krzyżak , ucinaczki do przewodów,
 probówka 12-24V lub żaróweczka 12V , lutownica opcjonalnie. Ja użyłem złączek WAGO
 Zalecam przed podłączaniem wyjąć bezpieczniki z przewodów od BX30
 Sposób podłączenia wg schematu F2 z instrukcji BX30
 Ok teraz do pracy. Odkręcić osłonę pod kierownicą.
 Po lewej stronie na dole jest skrzynka bezpieczników przykręcona jedną nakrętką . Trzeba ją odkręcić i całą skrzynkę pociągnąć w dół ( u góry jest na wsuwkę). Z tyłu skrzynki jest puszka sterownicza centrala. ta zielona
 
   We wtyczce widocznej na foto lokalizujemy przy pomocy probówki przewody zamykania i otwierania. U mnie to były czarno-czerwony zamykanie i czarno-niebieski otwieranie. Przeciąłem je i przy pomocy WAGO połączyłem biały od BX30 z czarno -czerwonym a biało -czarny od BX30 z czarno-niebieskim. Czarny, żółty i żółto-czarny z BX30 do masy , ja wykorzystałem śrubę mocującą skrzynkę bezpieczników. Czerwony z BX30 do stałego plusa , znalazłem go w skrzynce bezpieczników.Tyle w temacie otwierania i zamykania.
 Teraz sygnalizacja kierunkami.
 Na tej samej skrzynce jest przekaźnik kierunkowskazów.
 
   Nad przekaźnikiem jest szeroka wtyczka . Probówką szukamy przewodów lewego i prawego kierunku. U mnie to zielono -niebieski i zielono-żółty ,podłączamy do nich niebieskie przewody z diodami od BX30.
 Teraz wszystko ładnie poskładać , upiąć przewody i gotowe. Piloty są sparowane fabrycznie więc nie ma potrzeby kodowania.
 Myślę ,że jest w miarę klarownie. W razie pytań pisać.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |