 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Skrzynia redukcyjna działa tylko na D |
Autor |
Wiadomość |
klepa
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3,2 did 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 4 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 23-09-2014, 11:23 [3.2 DID] Skrzynia redukcyjna działa tylko na D
|
|
|
Witam
Mój problem polega na tym że skrzynia redukcyjna działa poprawnie tylko na D (drive) , jak tylko przełączę skrzynie automatyczna w pozycję N,R,P skrzynia redukcyjna wpada w błąd czyli zaczyna mrugać kontrolka od napędów (blokady centralnego ukł. różnicowego) na pomarańczowo samochód pajero 3,2 did 2001r
Proszę o sugestię , pomoc
Pozdrawiam Wojciech |
|
|
|
 |
Czajnik
Nowy Forumowicz czajnik
Auto: Pajero III 3.2 DiD V78
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Podgórzyn
|
Wysłany: 05-10-2014, 00:54
|
|
|
widzę że nikt ci nie pomógł. Ja mam podobny problem. skrzynia w trybie H2, H4, H4CL działa poprawnie ale gdy skożystam z reduktora potrafi się rozłączyć. Normalnie jakby wpadała na luz. Po twoim wpisie tknęło mnie ż faktycznie kożystałem z tiptronica bo włączyłem na sztywno 1kę ( bo teren tego wymagał, na D samochód się zatrzymał na stromym podjeździe) wyjechałem bez problemów ale gdy wyszedłem z reduktora na H i wyjechałem na asfalt skrzynia weszła w tryb awaryjny i podczas ruszania coś strzeliło jaby coś sie załączyło lub rozłączyło. postanowiłem się zatrzymać i strzeliło ponownie. po przejechaniu 5km wyłączyłem silnik na 10 min i po powrocie wszystko świeciło jak trzeba.
Jak się z tym uporałeś?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-10-2014, 08:46
|
|
|
Napisz dokładnie, jak włączysz stacyjkę i masz na inny niż "P" to odrazy wskakuje migająca kontrolka CMR., czy po chwili. I czy jak przełączysz na 4 h i dopiero włączysz stacyjkę dzieje się tak samo?
jak coś to dzwoń 602673905 |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
klepa
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3,2 did 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 4 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 02-11-2014, 18:45
|
|
|
Witam
Błąd CMR wyskakuje po sprawdzeniu układu napędu czyli po 2-4 s po włączeniu zapłonu Błąd występuje nie zależnie w jakiej pozycji znajduje się reduktor 2h, 4h itd. po ponownym wyłączeniu włączeniu. Skrzynia redukcyjna działa poprawnie tylko na D po szybkim przełączeniu z reguły robię to tak że zapalam samochód na N i szybkim ruchem przełączam na D takie postępowanie umożliwia mi korzystanie z przełożeń skrz. redukcyjnej.
Pozdrawiam Wojciech |
|
|
|
 |
|
|