Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Skrzynia redukcyjna działa tylko na D
Autor Wiadomość
klepa 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3,2 did 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 4
Skąd: Nysa
Wysłany: 23-09-2014, 11:23   [3.2 DID] Skrzynia redukcyjna działa tylko na D

Witam
Mój problem polega na tym że skrzynia redukcyjna działa poprawnie tylko na D (drive) , jak tylko przełączę skrzynie automatyczna w pozycję N,R,P skrzynia redukcyjna wpada w błąd czyli zaczyna mrugać kontrolka od napędów (blokady centralnego ukł. różnicowego) na pomarańczowo samochód pajero 3,2 did 2001r
Proszę o sugestię , pomoc
Pozdrawiam Wojciech
 
 
Czajnik 
Nowy Forumowicz
czajnik

Auto: Pajero III 3.2 DiD V78
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 13
Skąd: Podgórzyn
Wysłany: 05-10-2014, 00:54   

widzę że nikt ci nie pomógł. Ja mam podobny problem. skrzynia w trybie H2, H4, H4CL działa poprawnie ale gdy skożystam z reduktora potrafi się rozłączyć. Normalnie jakby wpadała na luz. Po twoim wpisie tknęło mnie ż faktycznie kożystałem z tiptronica bo włączyłem na sztywno 1kę ( bo teren tego wymagał, na D samochód się zatrzymał na stromym podjeździe) wyjechałem bez problemów ale gdy wyszedłem z reduktora na H i wyjechałem na asfalt skrzynia weszła w tryb awaryjny i podczas ruszania coś strzeliło jaby coś sie załączyło lub rozłączyło. postanowiłem się zatrzymać i strzeliło ponownie. po przejechaniu 5km wyłączyłem silnik na 10 min i po powrocie wszystko świeciło jak trzeba.
Jak się z tym uporałeś?
pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-10-2014, 08:46   

Napisz dokładnie, jak włączysz stacyjkę i masz na inny niż "P" to odrazy wskakuje migająca kontrolka CMR., czy po chwili. I czy jak przełączysz na 4 h i dopiero włączysz stacyjkę dzieje się tak samo?
jak coś to dzwoń 602673905
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
klepa 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3,2 did 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 4
Skąd: Nysa
Wysłany: 02-11-2014, 18:45   

Witam

Błąd CMR wyskakuje po sprawdzeniu układu napędu czyli po 2-4 s po włączeniu zapłonu Błąd występuje nie zależnie w jakiej pozycji znajduje się reduktor 2h, 4h itd. po ponownym wyłączeniu włączeniu. Skrzynia redukcyjna działa poprawnie tylko na D po szybkim przełączeniu z reguły robię to tak że zapalam samochód na N i szybkim ruchem przełączam na D takie postępowanie umożliwia mi korzystanie z przełożeń skrz. redukcyjnej.

Pozdrawiam Wojciech
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.