Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Błędy wtysków
Autor Wiadomość
hash 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 08 2.0 di-d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 20
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 19-05-2014, 17:14   [II 2.0 DID] Błędy wtysków

Na początku chciałbym się przywitać. Właśnie zostałem posiadaczem Outlandera II z 2008 roku :)

Niestety po kompletnej euforii po zakupie tego samochodu zaczęły się problemy, ale mam nadzieję, że wyjdę z tego :)

Ni z gruchy, ni z pietruchy, zaświeciła się kontrolka check engine. Po podpięciu do kompa wyskoczyły błędy:
P0266, P0272, P0263, P0269, czyli "Dawka paliwa wtryskiwanego przez wtryskiwacz do cylindra 1,2,3,4 różna od innych cylindrów..."

Błędy wykasowano, ale niestety po kilku dniach wyskoczyły ponownie.
ASO twierdzi (bez specjalnego wnikania), że do wymiany są wtryskiwacze (wszystkie 4!, cena zabija)

Czy to możliwe, że wszystkie 4 wtryski uszkodziły się jednocześnie? Dodam, że przebieg to jedynie 88000km (100% pewny).
Ktoś zna taki przypadek?

Co jeszcze może być przyczyną?

pozdrawiam
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 26-05-2014, 07:39   

Niestety mogą być wtryskiwacze nawet przy takim przebiegu. Zależy dużo od paliwa jakie było zalewane. Jaki masz silnik - bo 2.0170KM to chyba nie było w tym roku ;) Jeśli to 2.0DiD 140KM to wtryski kupisz znacznie taniej w ASO - ale Volkswagena :)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 26-05-2014, 08:32   

@rezon witamy kolegę po długiej przerwie/

U mnie wyskoczył podobny błąd na jednym z wtrysków gdy jeszcze miałem, pytanie w ASO "czy był chipowany" - Twój chyba był masz odpowiedź. Jeśli wtryski mają siąść po 90 tysiącach to chyba na wodzie ktoś przed Tobą jeździł.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 26-05-2014, 09:16   

rezon napisał/a:
...ale Volkswagena :)
rezon, bo znowu dostaniesz bana [-X ;)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
hash 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 08 2.0 di-d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 20
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-05-2014, 15:24   

Odłączenie "chipa" rozwiązało problem błędów wtrysków (czyli to nie wtryski). Na razie jeżdżę więc na standardowych 140KM, ale jeszcze planuję z tym powalczyć.

Dzięki za pomoc.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 28-05-2014, 20:46   

JCH napisał/a:
rezon napisał/a:
...ale Volkswagena :)
rezon, bo znowu dostaniesz bana [-X ;)
jakoś przeżyję ;) Nie ja ustalam politykę cenową na części zamienne. Nawet ASIO VW to koszt coś chyba ok. 8kzł/kpl. a jak czytałem w Automoto ceny wtrysków do Lancera DiD to mi się cyfry mieszały - tyle ich było ;)
A poważnie - jeśli odłączenie "chipa' dało efekt to znaczy, że to szkodnik :) nawet jeśli ori. Już było kiedyś na forum o efekcie -5KM bo nie zawsze działał. Jak chcesz mieć więcej kucyków to dobry tuner, mapa szyta na miarę i shamowana. Będzie znacznie lepiej :twisted: i palić może mniej ;) ale to trudno osiągnąć z uwagi na większą sztywność stawów ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
hash 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 08 2.0 di-d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 20
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-05-2014, 16:09   

To jeszcze pytanie. Czy ktoś wie czy poza odłączeniem "chipa" poprzez wyjęcie wtyczki (on był tam wpięty przelotowo) wymaga jeszcze jakiegoś strojenia ECU/wtrysków? Silnik chodzi fajnie ale nieco dużo pali na mój gust - ostatnio 9.4l/100km pół miasto pół trasa, a w samym mieście (korki w Gdańsku) 10.8l/100km.
To w sumie jest porównywalne z moim benzynowym Mondeo 1.8 w tych samych warunkach, ale oczekiwania w stosunku do diesla były trochę inne - miał palić mniej :D
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 30-05-2014, 20:58   

wyniki spalania z kompa nie są miarodajne. Wiele chipów po prostu zwiększa dawkę paliwa i komp tego nie widzi. musiałbyś mieć porównanie z tankowań.
Nie stroi się niczego po wypięciu boxa.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.