Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
odłączanie wspomagania kierownicy
Autor Wiadomość
desiderata220 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 20
Skąd: Wielkie Księstwo Poznańskie
Wysłany: 27-06-2014, 14:01   odłączanie wspomagania kierownicy

Siema Maniaki.
Mam problem który jak dla mnie ma bardzo dziwne objawy.

Ok. tygodnia temu zauważyłem, że mam mało płynu w zbiorniczku wspomagania, a wspomaganie zaczęło się wyłączać. Płyn uzupełniłem ale zero efektu. Wspomaganie nadal odcina mi nawet kilka razy na parę kilometrów jeżdżąc po mieście. W trasie tego problemu nie zauważyłem. Co najdziwniejsze, w tym samym momencie zaczęły się przygody z radiem, które wyłącza się podczas ruszania auta i nie dochodzi do niego prąd a włącza się jak hamuje i obroty spadają. Te dwa objawy jakby korelują ze sobą i jak pada wspomaganie to radio też nie gra.
Kontrolki czasem migają i wydaje się jakby świeciły mocniej.

Moje podejrzenia padały na alternator ale on był regenerowany miesiąc temu, sprawdziłem napięcia i są ok.
Pomoże ktoś mądry?
 
 
Undercover 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: Górowo Iławeckie
Wysłany: 27-06-2014, 17:53   

Zmierz ładowanie jak będą takie objawy. Miałem to samo co Ty, ładowanie niby dobre i też mi się EPS wyłączał wraz z radiem. W pewnym momencie udało mi się zmierzyć ładowanie jak tak się stało i wyszło coś około 18 V ! Winny regulator napięcia.
_________________
Mitsumaniak
 
 
desiderata220 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 20
Skąd: Wielkie Księstwo Poznańskie
Wysłany: 30-06-2014, 09:35   

dzięki. dzisiaj zmierzę bo w weekend nie miałem dostępu do neta. Teraz zaczął mi się włączać jeszcze sygnał dźwiękowy przy nagłym przyspieszaniu, takie delikatne krótkie piknięcie po lewej stronie od kierowcy. Mam gaz w aucie ale obecnie jest odłączony od prądu. Macie jakiś pomysł co to?

[ Dodano: 01-07-2014, 10:32 ]
Zrobiłem pomiary i akumulator na odpalonym silniku ma 13,88 V a alternator 14,00 V i trzyma napięcie bez względu na obroty. pomiarów nie mogę zrobić jak się wspomaganie i radio wyłączają bo jak zwalniam i wrzucam na luz to wszystko wraca do normy. Zauważyłem też że objawy są częstsze na zimnym silniku.

Dziwne jest to, że to wspomaganie jest hydrauliczne ?! to jakie może mieć powiązanie z instalacją elektryczną ?

[ Dodano: 03-07-2014, 09:08 ]
Panowie, myślałem że będziecie mogli mi pomóc. Objawy nie ustały, nie wiem gdzie szukać przyczyny, w układzie elektrycznym czy może we wspomaganiu kierownicy? Pozdrawiam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.