 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:03 |
Pasek rozrządu - prośba o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
filipoza
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 2 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 22-09-2010, 12:31 Pasek rozrządu - prośba o pomoc
|
|
|
Witam,
Bardzo, bardzo proszę o pomoc i wyjaśnienie kwestii standardowej wymiany układu rozrządu (pasek i inne części).
Moje auto to Outlander XL mivec 2.4L AWD z 2005, automat, sprowadzony z USA.
Mój problem polega na tym, że do wyboru mam serwisy położone od 100 do 200km od miejsca użytkowania.
Jestem prawie dogadany z mechanikiem na miejscu, który twierdzi, że nie ma problemu w ogóle tylko muszę zakupić części.
Firma handlująca częściami współpracująca z mechanikiem sprowadziła mi coś co się nazywa Timing Kit firmy Ashica - w skład tego kitu wchodzi:
pasek rozrządu, pasek balansowy, napinacz paska rozrządu, napinacz paska balansowego
koszt niecałe 500PLN
ALE
Zadzwoniłem do odległego autoryzowanego serwisu, w którym kiedyś robiłem przegląd i tam panowie z serwisu samych części naliczyli mi za ponad 2000PLN mówiąc (dość ogólnie) o tym, że jest tam jeszcze jakiś dodatkowy pasek + jakieś uszczelki i coś tam jeszcze w sumie z robocizną 3000PLN.
Jestem z lekka przerażony bo jeżeli autoryzowani mówią prawdę i nie koloryzują to mi osobiście czegoś jeszcze brakuje a mój mechanik i sklep średnio się znają na tym modelu. |
_________________ --
Pozdrawiam,
Filipoza |
Ostatnio zmieniony przez filipoza 22-09-2010, 17:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
emil0604
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 35 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 22-09-2010, 14:44
|
|
|
Do mojego 2.4 mivec w autoryzowanym policzyli 4000 z 10% upustem (części i robocizna), i dodatkowo proponowali zmienić już pompę wody za promocyjne 1000 PLN. |
|
|
|
 |
filipoza
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 2 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 22-09-2010, 15:00
|
|
|
emil0604 napisał/a: | Do mojego 2.4 mivec w autoryzowanym policzyli 4000 |
Nie do końca chodzi mi o kasę albo mówiąc inaczej - nie wprost.
Do porządnego ASO mam grubo ponad 200km.
Po prostu - mogę nie dojechać.
Czy powinienem koniecznie zjawić się u autoryzowanych?
Pytanie to raczej trudno kierować do ASO.
Drugie pytanie jest takie:
Czy, nie licząc wzmiankowanej pompy wody, oleju i filtra - części które posiadam, załatwią sprawę wymiany paska czy też lepiej będzie jak zachowam je sobie na inną okazję?
Wydaje mi się, że u autoryzowanych te części raczej nie przejdą...
Chyba, że się mylę.
Reasumując - gdybym miał ASO na miejscu to bym nie marudził i zapłacił.
|
_________________ --
Pozdrawiam,
Filipoza |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 22-09-2010, 21:04
|
|
|
kolego, zadzwon do Toma Michalaka 601381643, on powinien wiedziec co nalezy wymienic i za jaka kase.
kiedys robilem u niego Colta (CA0), kolega CJ0 i nigdy nie mielismy wrazenia ze cos bylo nie tak, albo kosztowalo majatek.
Nawet jak do niego nie pojedziesz, to i tak udzieli Ci informacji. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 23-09-2010, 12:19 Re: Pasek rozrządu - prośba o pomoc
|
|
|
filipoza napisał/a: | Zadzwoniłem do odległego autoryzowanego serwisu, w którym kiedyś robiłem przegląd i tam panowie z serwisu samych części naliczyli mi za ponad 2000PLN mówiąc (dość ogólnie) o tym, że jest tam jeszcze jakiś dodatkowy pasek + jakieś uszczelki | W ASO pasek rowkowy 500zł i pasek rozrządu 450zł (przynajmniej tak do mojego O1, 2.0). Mniej więcej w tej samej cenie ja kupiłem wszystkie elementy do wymiany i nie były to wcale najtańsze warianty. Cena robocizny jest względna, myślę że 1000zł jak na ASO to normalna cena, bo najtańszy mechanik jakiego pytałem powiedział minimum 300zł. A innych cenach i dyskusjach możesz poczytać w wątku http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=51457 |
|
|
|
 |
|
|