Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
cari 1.8 gdi szarpanie na niskich obrotach - bezradnosc
Autor Wiadomość
krissun 
Nowy Forumowicz
ciezko sie oderwac

Auto: carisma gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 3
Skąd: sroda slaska
Wysłany: 27-07-2014, 15:38   cari 1.8 gdi szarpanie na niskich obrotach - bezradnosc

witam wszystich pisze tutaj na forum bo juz sie wszystkie pomysly mechanikom i elektrykom wyczerpaly i problem w tym ze nigdzie nie znalazlem podobnego problemu ale do rzeczy- posiadam ok 4 mies carisme 97 przedlift sedan i do poltora tysiecy obrotow jak sie wcisnie wiecej gazu to strasznie przerywa a komp pokazuje wtedy astronomoczne dawki spalania ( swiece czarne okopcone nagarem) i zapala sie check i nie chce przyspieszyc dopiero odjecie gazu i delikatne stopniowe dodanie pozwala przyspieszyc . powyzej tego zakresu czyli1500 obrotow wszystko jest w porzadku i kontrolka gasnie, wyskakuje blkad 56 czujnik cisnienia lecz na zimnym swieci czek w tym zakresie ale nie szarpie. podmienialem 4 razy pompe wys cisnienia, 3 czujniki wys cisnienia , 3 przepustnice i jej czyszczenie z adaptacja , 2 czujniki teperatur, pompe w baku, czujnik polozenia walu i walka rozrzadu noi podmienialem cewki razem ze swiecami i za kazdym razem ciagle sie powtarza to samo .jedynie po wymianie pierwszej pompy dzialalo wszystko super przez 20 km puzniej zaczal swirowac i zwalniac automatycznie az do zera ale po wyjeciu kluczyka i odpaleniu jechal normalnie przez dwa kilometry puzniej znowu to samo wiec zalozylem z powrotem stara pompe i tak juz jezdze bo kazdy sie poddaje wiec moze ktos kto ma na co dzien stycznosc z gdi moze cos tu zaradzi bo juz mi rece opadaja
Ostatnio zmieniony przez krissun 27-07-2014, 16:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 27-07-2014, 15:54   

na pewno blad 56? takiego nie widze w tej rozpisce:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
_________________

Ostatnio zmieniony przez eve1988 27-07-2014, 16:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krissun 
Nowy Forumowicz
ciezko sie oderwac

Auto: carisma gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 3
Skąd: sroda slaska
Wysłany: 27-07-2014, 16:02   

tak czunik cisnienia paliwa
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 27-07-2014, 19:58   

no faktycznie jest taki bład. to ja sie poddaje moze Inni coś wymysla.
masz jeszcze jeden link o pompie wc w gdi moze ci pomoze: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.