Prosba o opinię o aucie |
Autor |
Wiadomość |
rezydent13
Nowy Forumowicz
Auto: golf 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 27 Skąd: WŁOCŁAWEK
|
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-08-2014, 21:23
|
|
|
a czemu nie ?
Przeczytaj wątki odpowiednie na ten temat - Robertdq już Cię skierował...
a krótko odpowiadając - można, ale wiąże się to z koniecznością sprawdzania i regulacji luzów co około 50kkm.
PS Drogo - chyba, że baaardzo zadbany egzemplarz, a jak nie, to mogą zejść z ceny - pytanie, czemu ktoś sprzedaje z tak małym przebiegiem? |
|
|
|
 |
rezydent13
Nowy Forumowicz
Auto: golf 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 27 Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: 28-08-2014, 21:53
|
|
|
cały czas mnie dreczy ten temat ze niektóre były produkowane pod lpg inne nie . jakie beddą konsekwencje jesli załoze lpg do tego który nie był dedykowany pod lpg ?? jaki to koszt w sytuacji jesi nawali głowica , zawory itp ??
Ps co do sciąganych z zagranicy nie mam jakos zaufania , moze nie potrzebnie ?? na co zwrócić przy zakupie ?? w tej sytuacji sugeruje sie ze jest krajowy i 1 własciciel . |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-08-2014, 22:13
|
|
|
Ciężko powiedzieć..
jak będziesz sprawdzał i regulował, to możesz płacić.. 500-600zł na 50kkm, czyli 1000zł na 100'000km.
Jak przegapisz czas odpowiedni - no to już wszystko zależy co Ci padnie i do kogo pojedziesz
Te pod LPG były droższe o 1kzł i trzeba było czekać - ja mam tą wersję - po 76kkm - nie było potrzeby regulacji luzów.
Co do egzemplarza.. to i tak drogawo (nawet jak krajowy i 1 wł. ).
Myślę, że możesz go kupić za realne 36kkm - za 4 miesiące samochód będzie już 6 letni.. Za 6 letni samochód tyle kasy? prawie 40kzł ?!? |
|
|
|
 |
rezydent13
Nowy Forumowicz
Auto: golf 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 27 Skąd: WŁOCŁAWEK
|
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-08-2014, 02:34
|
|
|
a dziękuję to gdzie Kolego?
Ad. 4. Bity albo kradziony.
Czytaj podany przez Robertadg link oraz inne dotyczące LPG..
Pozdrowienia i udanych poszukiwań. |
|
|
|
 |
rezydent13
Nowy Forumowicz
Auto: golf 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 27 Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: 29-08-2014, 09:10
|
|
|
dziękuje bardzo kolego |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-08-2014, 09:16
|
|
|
Proszę bardzo
Ad. 4. Takie oferty to jest lipa - wiem co mówię - bez szczegółów, ale to są 100% lewe tematy.
Ad. 3. Te 36kzł to jest realna cena za Lancera w miarę zadbanego.
Co do gazu - po numerze VIN, ASO może podać czy to był samochód "pod gaz" lub nie.
Ale zapewne te pod gaz będę już miały instalację.
Oczywiście zawsze możesz poszukać w innych wątkach więcej szczegółów.
PS Mówią, że najlepiej brać modele od Dealara - używki też, albo bezpośrednio od 1 właściciela.. a najlepiej to podejmować decyzję na chłodno po 3 dniach przemyśleń i przede wszystkim porównań.
Przejedź się 10 Lancerami i będziesz wiedział, który jest rozklekotany i ma 200kkm przebiegu, a który jest zadbany i ma realne 60kkm.
Pozdrowienia. |
|
|
|
 |
rezydent13
Nowy Forumowicz
Auto: golf 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 27 Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: 29-08-2014, 09:20
|
|
|
są egzemplarze z lpg które były montowane juz przez salon ale zastanawiam sie czy przez te 5-6 lat te nawet mozne głowice juz nie dostały po dupie i ile są one warte dlatego chciałem sam montowac lpg . Jak sądzisz o tych lancerach juz z instalacją lpg - 5letnich |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-08-2014, 09:30
|
|
|
ciężko powiedzieć - jeżeli nie przerywa.. na szarpie na jałowym, samochód idzie jak marzenie (ale musisz mieć porównanie właśnie! ), to będziesz wiedział jak sprawa wygląda.
Zapytaj też - "a w jaki sposób jest tutaj regulowany luz zaworowy"?? (pytasz wiedząc, że regulowany jest poprzesz popychacze szklankowe i jest to najważniejsza rzecz w tych silnikach)..
I są trzy opcje:
1) "luzu się tutaj nie reguluje Panie" - taki temat odpuszczasz
2) "luz się reguluje sam Panie" - taki temat odpuszczasz
3) "luz się reguluje poprzez popychacze"... - ten temat ciągniesz dalej..
3a) - "a Pan regulował? Gdzie Pan regulaował? kiedy Pan regulaował? Co wskazały pomiary?? Ile Pan zapłacił" Te pytania pozwalają stwierdzić z bardzo dużym prawdopodobieństwem czy ktoś się interesował.. czy olewał BARDZO WAŻNY TEMAT W TYCH SILNIKACH.
Myślę, ze taki silnik pojeździ na gazie.. 200,250kkm spokojnie - przy odpowiednim serwisowaniu (co 50kkm sprawdzanie luzów + ew. regulacja). |
_________________ - Lancer 1.8 SB (2010) 143PS LPG, Giulietta 1.4 (2012) 120PS LPG, BMW 528i (2016) 245PS |
|
|
|
 |
rezydent13
Nowy Forumowicz
Auto: golf 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 27 Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: 29-08-2014, 09:59
|
|
|
dzieki ale zmęczony juz jestem tym lancerem . patrze na inne auta jak avensis III i tam salony nie pakowały lpg a duze grono po kupnie tego auta pakuje lpg i nikt nie słyszał o mocniejszych czy słabszych głowicach i jezdzą . Miałem golfa IV z 98 jako 9 letnie wpakowałem mu lpg i nawet reki nie dotknąłem przez 8 lat . pozniej nie wiem bo sprzedany .... te nowe auta coraz gorsze |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-08-2014, 10:27
|
|
|
Oczywiście, że nowe auta są mniej trwałe, ale też bardziej wyżyłowane i naszipkowane fajnymi gadżetami - stabilizacja toru jazdy czy np. 143KM w wolnossącej jednostce poniżej 2.0.
Są ludzie na Forum, co zjeździli 150 i 200kkm Lancerem.
Wiele osób zjeździło około 100kkm na gazie i sobie chwalą.
Nie wiem jakie masz przebiegi i na ile chcesz kupić auto.
Avensis jest oczko wyżej z pewnością, ale też więcej kosztuje...
Lancer jest duży, komfortowy, pali średnio, dobrze przyspiesza i generalnie jest bardzo mało awaryjny.
Nigdy nie wiadomo na co trafisz - różnie bywa.
Najpewniej to kupić auto z salonu - przez 5 lat masz spokój |
_________________ - Lancer 1.8 SB (2010) 143PS LPG, Giulietta 1.4 (2012) 120PS LPG, BMW 528i (2016) 245PS |
|
|
|
 |
rezydent13
Nowy Forumowicz
Auto: golf 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 27 Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: 29-08-2014, 10:47
|
|
|
z salonu to nie ta kieszeń
" Są ludzie na Forum, co zjeździli 150 i 200kkm Lancerem.
Wiele osób zjeździło około 100kkm na gazie i sobie chwalą. " ale na gazie przez siebie montowanym czy autem z lpg z salonu ? |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-08-2014, 10:55
|
|
|
nie było aut z salonu z LPG (a jak już, to zwyczajnie ASO montowało jakąś instalkę (BRC Sequent 24 firmy Czakram). Rezydent13 - poszukaj uważnie na Forum.
Lancer, a LPG |
|
|
|
 |
Maniakstar
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-09-2014, 10:13
|
|
|
No tak,tylko że nowe auto z salonu kosztuje niemal majątek i często nie jest ono warte swojej ceny,czy przez 5 lat masz spokój? Na pewno tak pod względem napraw bo każda wymian oleju czy przegląd i tak Cię kosztuje i to dosyć sporo. A ile w przeciągu tych 5 last samochód starci na wartości? Bardzo dużo,więc opcja salonowa jest po prostu dla zamożnych osób. |
|
|
|
 |
|