Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kod 22 kontrolka sc
Autor Wiadomość
snajpielec 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 (CX3A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 2
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 07-09-2014, 17:52   Kod 22 kontrolka sc

Mruga mi kontrolka SC, pomaranczowa w środku zmiany napędów i czerwona SRS pali na stałe. Zbadałem metodą chałupniczą i wybija mi kod 22 kontrolką od ABSu i tą srodkową w napedach. Samochód jest w trybie awaryjnym, nie zmienia napędów i troche szarpie lekko przy przezucaniu z D na R i na odwrót. Stało sie to nagle po wrzuceniu R. Dzień wcześniej wymieniałem olej, czy mogł mi mechanior zruszyć jakiś kabelek czujnik. gdzie szukać przyczyny???
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-09-2014, 09:41   

u mnie tak sie zrobilo-przelozylem bezpieczniki (brak styku gdziestam) i wrocilo do normy.
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-09-2014, 16:12   

Hm. Moze byc zbieg okolicznosci. Blad 22 tobrak synchronizacji, ale moze byc cos innego, okaze sie jak podlaczysz kompa.
Jak skrzynia jest w trybie awaryjnym payli sie jednoczesnie d i n.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
taliban020 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-10-2014, 11:58   

Miałem to samo, kiedy znalazłem na internecie dość nietypowy sposób kasowania tego błędu z napędami, wygląda to następująco. Wsiadasz do samochodu, przekręcasz kluczyk na pierwszy stopień, wrzucasz na skrzyni luz (N), zaciągasz ręczny, puszczasz hamulec, i gałką od reduktora, zaczynając od napędu na 2 koła (2H), przełączasz na każdy napęd po kolei (2H, 4H, 4HLC, 4LLC) następnie wracasz kolejno 4LLC, 4HLC, 4H, 2H i powtarzasz całą czynność jeszcze raz to samo, i jak wrócisz do napędu 2H po całym tym procesie odpalasz samochód wrzucasz napęd 4H i kontrolki od napędu wracają do normy.
Ten proces pomaga również gdy świeci się kontorlka od kontroli trakcji i nie da się jej wyłączyć.

Sposób przetestowany, u mnie pomogło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.