 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero Sport 2003r 2.5D błąd 49 |
Autor |
Wiadomość |
Marcinchojnacki
Mitsumaniak Marcin
Auto: Pajero Sport 2.5 td 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 67 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 31-08-2014, 14:15 Pajero Sport 2003r 2.5D błąd 49
|
|
|
Cześć
Spotkał sie ktoś w swoim Mitsu z błędem 49:
49* Over boost - błąd ciśnienia doładowania.
Z czym to się jje?
Prosiłbym o opinie osoby które miały styczność z takim problemem.
Pozdrawiam
Marcin |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-09-2014, 19:55
|
|
|
Za duze cisnienie doladowania. Sprawdz na zwyklym manometrze jakie jest? Moze to wina przeladowania turba, sprawdz gruszke na turbo. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Marcinchojnacki
Mitsumaniak Marcin
Auto: Pajero Sport 2.5 td 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 67 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 03-09-2014, 11:11
|
|
|
Dzięki za info, tyle znalazłem w dokumentacji - ciśnienie doładowania do 2,5kpa w trakcie jazdy
gruszka działa, wystarczy zassać lekko powietrze i pracuje. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 03-09-2014, 14:17
|
|
|
2,5 to za duze cisnienie, moze zablokowaly sie lopatki w turbo albo ktorys elektrozawor cie przyciol |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Marcinchojnacki
Mitsumaniak Marcin
Auto: Pajero Sport 2.5 td 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 67 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 03-09-2014, 17:53
|
|
|
jeśli mówimy o zaworach egr i doładowania to wymieniłem.
Co do ciśnienia jakie powinno być maksymalne?
[ Dodano: 15-10-2014, 19:27 ]
Problem rozwiązany temat do zamknięcia - wina po stronie pompy wtryskowej.
Obeszło się bez wyciągania, jak zawsze Pan z Ołtarzewa nie zawiódł i stanął na wysokości zadania. |
|
|
|
 |
|
|