Galant nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
Robroypl [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2007, 08:39 Galant nie odpala
|
|
|
Wczoraj odpaliłem auto, przejechałem kilkaset metrów, (więc jeszcze trochę na ssaniu) i stanąłem pod sklepem po fajki, gasząc silnik. Wróciłem, zapaliłem bez problemu, auto wskoczyło na obroty i zgasło. I od tego momentu nie odpaliło, ani z rozrusznika ani spuszczone z góry. Silnik wogóle nie reaguje, nie próbuje nawet załapać. Auto to Mitsubishi Galant 91r 2.0 PB 95 Only. |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2007, 09:18
|
|
|
Witaj! Jak bryka nie hula to albo nie dostaje mieszanki albo ni ma iskry.Pierwsze primo to zerknij świeczki czy aby mokre są.Jeśli tak to oznacza brak iskry,mozesz tez wykrecic swieczki i na kablu,dotykajac gwintem swieczki do masy, (moze byc silnik,kolektor,cokolwiek polaczonego z minusem akumulatora) zakrecic rozrusznikiem.ta robota wymaga pomocnika.Uzyj na wszelki wypadek do trzymania koncówki kabla jakiś kombinerek izolowanych bo popieścić moze.Jak sprawdzisz to to daj znac jaki wynik to bedziemy wtedy szli konretna drogą.Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-02-2007, 11:07
|
|
|
odkrec gorna pokrywe rozrzadu i sprawdz czy pasek rozrzadu nie jest zerwany
rozumiem, ze rozrusznik kreci i aku jest sprawne
pozostaje kwestia kondensatorow w ECU |
|
|
|
 |
Robroypl [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2007, 13:37
|
|
|
Iskra jest, Pompa Paliwa też chodzi. A auto dalej nie zapala. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-02-2007, 13:39
|
|
|
napisał/a: | odkrec gorna pokrywe rozrzadu i sprawdz czy pasek rozrzadu nie jest zerwany |
to sa 3 srubki - sprawdziles? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-02-2007, 14:05
|
|
|
Moim zdaniem jakby rozrząd padł, to podczas kręcenia rozrusznikiem nie pojawiałaby się iskra - wałek rozrządu się nie kręci - nie ma impulsów na czujniku położenia wału - zapalałby się check engine po dłuższym kręceniu.
Iskra jest mocna? Nie ucieka jej połowa gdzieś przy kopułce/cewce podczas kręcenia?
Żaden wężyk gumowy nie spadł w okolicach kolektora ssącego? |
|
|
|
 |
Meteo [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2007, 14:59
|
|
|
sprawdz kopulke niedawno mialem to samo |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2007, 21:01
|
|
|
Robroypl napisał/a: | auto wskoczyło na obroty i zgasło. |
to mnie wskazuje na brak paliwa.... zobacz dokładnie czy podaje paliwo...
miałem dokładnie tak samo... ukruszył się przewód w przy pompie w zbiorniku... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 08-02-2007, 08:15
|
|
|
Albo ECU wydało ostatnie tchnienie - kilka takich już naprawiałem, które podawały paliwo i iskrę, a mimo to nie odpalał silnik |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Robroypl [Usunięty]
|
Wysłany: 09-02-2007, 19:39
|
|
|
Pompa podaje paliwo na 100%. Paliwo dochodzi do listwy wtryskowej. Brak sygnału na wtryski z komputera. Jeden taki duzy opornik oznaczony na płytce ECU R101. Śmierdzi a od spodu widać przypaloną jedną nogę. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 10-02-2007, 21:51
|
|
|
Regeneracja kompa nieunikniona.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
michu_872
Mitsumaniak

Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 342 Skąd: Fałkowo k. Gniezna
|
Wysłany: 21-07-2007, 15:28
|
|
|
Witam. Odświeże temat bo mój też nie chce zapalić
Wydaje mi się żę nie dostaje paliwa a nie wiem jak spróbować odpalić na gazie bo moja instalacja sama się przełącza na gaz. Od czego zacząć szukanie awarii?
Iskre ma na pewno bo sprawdzałem. myślałem że może alarm mam z dcięciem paliwa ale nie moge doszukać się centalki. jak to wykluczyć w prosty i pewny sposób bo nie chce nie potrzebnie go rozbierać. |
_________________ Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 22-07-2007, 18:01
|
|
|
ja ci napisze jak odpalilem swojego jak padla mi pompka a do domu bylo bardzo daleko ale zaznzczam ze nie jest to sposob na codzienne palenie-benzyna do strzykawki ,zdjalem wezyk klawiatura-gumowy waz z filtra w polowie jego dlugosci mozna go rozpiac -ktos kreci rozrusznikiem ty w tym momencie wstrzykujesz paliwo kreconcy oczywiscie noga na gazie -silnik powinien odpalic i wejsc na te 2500 obrotow zeby przelaczyc na gaz -ale tak jak mowie jest to partyzantka jezeli bedzie chodzil na gazie to masz jasnosc ze to cos z ukladem zasilania w benzyne |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-07-2007, 19:46
|
|
|
Uruchamianie funkcji =awaryjne odpalanie na gazie=
1.wciskamy przycisk i trzymamy ..
2.włączamy stacyjkę -trzymamy wcisnięty ok 3 sekundy aż zapali się kontrolka w przełączniku [to oznacza ,że zawory gazowe zostały otwarte-czasem słychac głuchy brzdęk zaworu na butli ]
3.uruchamiamy silnik
-przypominam , że jest to zapalanie AWARYJNE
jeśli silnik nie zapala po krótkiej chwili nie nalezy kontynuowac bowiem grozi to wybychem
-nie wolno także zapalac gazu awaryjnie na tkzw hol [ta sama sytuacja ]
4.od tego momentu silnik chodzi cały czas na gazie
Funkcja teraz działa za każdym razem[bez wciskania przycisku ] podczas uruchamiania .!!!!!
Aby ją wyłączyc należy postępowac tak samo jak przy załączaniu .
Źródło: elektroda.pl
Dotyczy instalacji Autronic AL-700 ale myślę że w inny "jednoprzyciskowych" będzie podobnie
Oczywiście żeby zadziałało musi ta funkcja być aktywowana przy programowaniu kompa gazowego przez gazowników. |
|
|
|
 |
michu_872
Mitsumaniak

Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 342 Skąd: Fałkowo k. Gniezna
|
Wysłany: 23-07-2007, 16:38
|
|
|
Ze strzykawki się udało i na gazie chodzi. nie bardzo bo obroty takie jak się uda ale to być może dlatego, że akumulator zdechł i ecu zgłupiał.
Jak sprawdzić skutecznie pompe? |
_________________ Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 |
|
|
|
 |
|