Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant nie odpala
Autor Wiadomość
Robroypl
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2007, 08:39   Galant nie odpala

Wczoraj odpaliłem auto, przejechałem kilkaset metrów, (więc jeszcze trochę na ssaniu) i stanąłem pod sklepem po fajki, gasząc silnik. Wróciłem, zapaliłem bez problemu, auto wskoczyło na obroty i zgasło. I od tego momentu nie odpaliło, ani z rozrusznika ani spuszczone z góry. Silnik wogóle nie reaguje, nie próbuje nawet załapać. Auto to Mitsubishi Galant 91r 2.0 PB 95 Only.
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2007, 09:18   

Witaj! Jak bryka nie hula to albo nie dostaje mieszanki albo ni ma iskry.Pierwsze primo to zerknij świeczki czy aby mokre są.Jeśli tak to oznacza brak iskry,mozesz tez wykrecic swieczki i na kablu,dotykajac gwintem swieczki do masy, (moze byc silnik,kolektor,cokolwiek polaczonego z minusem akumulatora) zakrecic rozrusznikiem.ta robota wymaga pomocnika.Uzyj na wszelki wypadek do trzymania koncówki kabla jakiś kombinerek izolowanych bo popieścić moze.Jak sprawdzisz to to daj znac jaki wynik to bedziemy wtedy szli konretna drogą.Pozdrawiam!
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-02-2007, 11:07   

odkrec gorna pokrywe rozrzadu i sprawdz czy pasek rozrzadu nie jest zerwany

rozumiem, ze rozrusznik kreci i aku jest sprawne
pozostaje kwestia kondensatorow w ECU
 
 
Robroypl
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2007, 13:37   

Iskra jest, Pompa Paliwa też chodzi. A auto dalej nie zapala.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-02-2007, 13:39   

napisał/a:
odkrec gorna pokrywe rozrzadu i sprawdz czy pasek rozrzadu nie jest zerwany


to sa 3 srubki - sprawdziles?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-02-2007, 14:05   

Moim zdaniem jakby rozrząd padł, to podczas kręcenia rozrusznikiem nie pojawiałaby się iskra - wałek rozrządu się nie kręci - nie ma impulsów na czujniku położenia wału - zapalałby się check engine po dłuższym kręceniu.

Iskra jest mocna? Nie ucieka jej połowa gdzieś przy kopułce/cewce podczas kręcenia?
Żaden wężyk gumowy nie spadł w okolicach kolektora ssącego?
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2007, 14:59   

sprawdz kopulke niedawno mialem to samo
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2007, 21:01   

Robroypl napisał/a:
auto wskoczyło na obroty i zgasło.

to mnie wskazuje na brak paliwa.... zobacz dokładnie czy podaje paliwo...
miałem dokładnie tak samo... ukruszył się przewód w przy pompie w zbiorniku...
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-02-2007, 08:15   

Albo ECU wydało ostatnie tchnienie - kilka takich już naprawiałem, które podawały paliwo i iskrę, a mimo to nie odpalał silnik
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Robroypl
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2007, 19:39   

Pompa podaje paliwo na 100%. Paliwo dochodzi do listwy wtryskowej. Brak sygnału na wtryski z komputera. Jeden taki duzy opornik oznaczony na płytce ECU R101. Śmierdzi a od spodu widać przypaloną jedną nogę.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 10-02-2007, 21:51   

Regeneracja kompa nieunikniona....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 21-07-2007, 15:28   

Witam. Odświeże temat bo mój też nie chce zapalić :(
Wydaje mi się żę nie dostaje paliwa a nie wiem jak spróbować odpalić na gazie bo moja instalacja sama się przełącza na gaz. Od czego zacząć szukanie awarii?
Iskre ma na pewno bo sprawdzałem. myślałem że może alarm mam z dcięciem paliwa ale nie moge doszukać się centalki. jak to wykluczyć w prosty i pewny sposób :?: bo nie chce nie potrzebnie go rozbierać.
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 22-07-2007, 18:01   

ja ci napisze jak odpalilem swojego jak padla mi pompka a do domu bylo bardzo daleko ale zaznzczam ze nie jest to sposob na codzienne palenie-benzyna do strzykawki ,zdjalem wezyk klawiatura-gumowy waz z filtra w polowie jego dlugosci mozna go rozpiac -ktos kreci rozrusznikiem ty w tym momencie wstrzykujesz paliwo kreconcy oczywiscie noga na gazie -silnik powinien odpalic i wejsc na te 2500 obrotow zeby przelaczyc na gaz -ale tak jak mowie jest to partyzantka jezeli bedzie chodzil na gazie to masz jasnosc ze to cos z ukladem zasilania w benzyne
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-07-2007, 19:46   

Uruchamianie funkcji =awaryjne odpalanie na gazie=
1.wciskamy przycisk i trzymamy ..
2.włączamy stacyjkę -trzymamy wcisnięty ok 3 sekundy aż zapali się kontrolka w przełączniku [to oznacza ,że zawory gazowe zostały otwarte-czasem słychac głuchy brzdęk zaworu na butli ]
3.uruchamiamy silnik
-przypominam , że jest to zapalanie AWARYJNE
jeśli silnik nie zapala po krótkiej chwili nie nalezy kontynuowac bowiem grozi to wybychem
-nie wolno także zapalac gazu awaryjnie na tkzw hol [ta sama sytuacja ]
4.od tego momentu silnik chodzi cały czas na gazie
Funkcja teraz działa za każdym razem[bez wciskania przycisku ] podczas uruchamiania .!!!!!
Aby ją wyłączyc należy postępowac tak samo jak przy załączaniu .

Źródło: elektroda.pl

Dotyczy instalacji Autronic AL-700 ale myślę że w inny "jednoprzyciskowych" będzie podobnie
Oczywiście żeby zadziałało musi ta funkcja być aktywowana przy programowaniu kompa gazowego przez gazowników.
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 23-07-2007, 16:38   

Ze strzykawki się udało i na gazie chodzi. nie bardzo bo obroty takie jak się uda ale to być może dlatego, że akumulator zdechł i ecu zgłupiał.
Jak sprawdzić skutecznie pompe?
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.